SHIGORBIRDMAN: btw bolo to viac menej vychodisko z nudze, ktore preslo, aby bol controller / host na jednom mieste
robit to teraz, tak radsej zrejme modifikujem kvoli zobrazovaniu priamo v externals, ale bolo ich viac, tak reparent bol rychlejsi ( zvlast, ked fungoval )
malo by to skvele pouzitie, ak by sa dal ako parent specifikovat lubovolny hwnd vo forme typu group box, alebo panel ;-) to ale takmer urcite nepojde - kontext pre surface musi byt pre cele okno ( aj ked, neviem, neskusal som ) - inak external nie je vyslovene typicky standalone herny sw a pytalo sa na to na forach viac ludi, tak zrejme nejake dovody mali
( btw problem je samozrejme komunikacia - v UT mone™ su vsetky civilizovane moznosti externej komunikacie ako IPC, process I/O redirect a pod. spolahlivo a presne zabite (nechapem, ci to spravili naschval alebo kvoli portovaniu vyhodili uplne) - ktora je zredukovana na sockety, ale to snad ani nema zmysel pisat )