• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: btw bolo to viac menej vychodisko z nudze, ktore preslo, aby bol controller / host na jednom mieste
    robit to teraz, tak radsej zrejme modifikujem kvoli zobrazovaniu priamo v externals, ale bolo ich viac, tak reparent bol rychlejsi ( zvlast, ked fungoval )
    malo by to skvele pouzitie, ak by sa dal ako parent specifikovat lubovolny hwnd vo forme typu group box, alebo panel ;-) to ale takmer urcite nepojde - kontext pre surface musi byt pre cele okno ( aj ked, neviem, neskusal som ) - inak external nie je vyslovene typicky standalone herny sw a pytalo sa na to na forach viac ludi, tak zrejme nejake dovody mali

    ( btw problem je samozrejme komunikacia - v UT mone™ su vsetky civilizovane moznosti externej komunikacie ako IPC, process I/O redirect a pod. spolahlivo a presne zabite (nechapem, ci to spravili naschval alebo kvoli portovaniu vyhodili uplne) - ktora je zredukovana na sockety, ale to snad ani nema zmysel pisat )
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: nejaky odekorovany form kontainer, do kt. sa loaduju externe unity buildy
    nie je to idealne, ale funguje (bez toho ich parentingu), navyse ten manager ma ine akutnejsie problemy
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Prekvapko... btw na co to proboha potrebujes?
    APH
    APH --- ---
    btw jak som sa pred casom stazoval - do cca do dvoch mesiacov / 16 October 2014, 4.5.5p1 / to tam pridali -
    Windows Standalone: You can now embed windows standalone player into another application, simply pass -parentHWND and windows standalone application's window will be created with specified parent.
    (netestovane)
    takze obcas to aj na nieco reaguje, ale asi im treba stupit na otlak
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Koukam, ze Unigine pridal nejakou podporu C#, aby v tom mohli bastlit i bezni smrtelnici, ted jeste ten editor a lepsi multi platform vyvoj a cenu na blbnuti.

    UNIGINE 2.0 Alpha 2: Hotfixes and C# API - Unigine Developer
    https://developer.unigine.com/devlog/20141120-unigine-2.0-alpha2
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Máme a dokonce nám nepadá, když do scény přidáme 4 stromy.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Co vy, uz to mate pouzitelnej editor, nebo sceny jeste porad delate v linuxovym terminalu?
    VINCENT
    VINCENT --- ---
    Zdravim.

    Nemate nekdo povedomi o pluginu do unity, ktery by zjednodusoval vyrobu isometrickeho prostredi? Napriklad typu prvniho Syndicate. Aby vse rychle odsypalo, Z-ko se resilo samo, vse bylo optimalizovane a rychle atp atp...

    diky moc.
    APH
    APH --- ---
    MAIMONIDES: skype group
    povodne som myslel, ze redactor je unity hr/pr; dnes som zistil, ze nie je, ale aj tak to znie vierohodnejsie, ako to, ze 5.0 bude (na vianoce) nieco ako ready
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Jinak dobra sprava pro nas projektove prasaky, kteri si jeste vymenujou soubory znacne neefektivne, TrotlBox zvysil misto na 1 TB (coz je k nicemu, ale snad z toho bude sleva na 100 GB verzi) a muj konecne zavedl read-only slozky a odkaz s verifikaci na heslo - 21.centrure arrived..
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    APH: To zní věrohodně. Odkud to je?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    APH: Uz to zkouseli vsechno vylejt a prepsat? nebo to teprve prijde a bude z toho zase compatibility fail? Ted, uz je chybi zase nejaky pisalek, ktery napise, jak uzasny tooly jsou, ze se ty hry delaj samy a ze na dnesnim softu neni moc vylepsovat..
    APH
    APH --- ---
    also
    [26/08/14 19:52:06] [redacted]: unity 5 is so far from done its not even funny
    [26/08/14 19:52:09] [redacted]: devs know this
    [26/08/14 19:52:29] [redacted]: its only beta cos there's no choice - people have paid for it and require access
    [26/08/14 19:52:57] [redacted]: I would expect 5.x to come close to a finished 5
    APH
    APH --- ---
    wat
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    ... omg :)
    JIRRA
    JIRRA --- ---
    jezismarja, tak uz jsem to nasel...se da nastavit v preferences (editor-> colors -> playmode tint) ze cely editor zcerna na play modu, tak se omlouvam ale ze je tahle skvela vec ficura a ne bug me teda nenapadlo :)))
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    reinstal + new projekt nepomuze?? (i bez importovani dalsich packages)
    JIRRA
    JIRRA --- ---
    Zdravím...je to spíš výstřel do prázdna ale (možná blbý keywords) nenašel jsem na webu ani na unity issue trackeru nic podobného či řešení... nestalo se vám někomu že by po spuštění projektu v editoru exovalo samotný UI editoru (jednotlivý moduly jdou blank/black)....je to lokální chyba ale reinstall samotné Unity nepomáhá, tzn nejpíš něco někde v třetí straně (new project dělá to samé, exist. projekty na jiných pc ok, pár verzí zpět na stejném pc to šlo ok....)...koukal jsem do Uniťackého editor.logu ale nevidím nic co bych byl schopný identifikovat jako nějaký error message.....
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    mno nove uzasne zazracne gui bude asi driv :) uz v poslednim updatu dokonce pribyl defaultni systemovy layer pro UI, coz me pekne zmatlo, kde se to tam bere
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam