• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    4 hlasy od 4 respondentů

    rozbalit záhlaví
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: no tak jasne, ale prijde mi mnohem cistsi dat si to jako editor skript, treba do inspektora, hezky s tlacitkem a klidne zadavanim cesty kam se ma asset ulozit ;)
    APH
    APH --- ---
    no tak si to oifdefujes ne
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    koukam teda ze tam to ma nekdo primo v hernim skriptu, ale to znamena, ze s takovym skriptem pak nejde udelat build ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: vsak to sam pises. Vse, co potrebujes udelat, je zavolat AssetDatabase.CreateAsset(skriptemVytvorenyPrefab, "Assets/souborProPrefab.asset");

    Jenze to musis zavolat z editoru, cili musis mit wizarda nebo inspektor, ve kterem to zavolat muzes.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: editor skriptem (cili navazat do menu nebo na inspektora), ktery vezme go a ulozi jako asset
    APH
    APH --- ---
    (necital som) - vytvorit novy asset cez assetdatabase sa v runtime da alebo si tie data napchaj so scriptableobject-u ( ten persistuje data aj v playmode, je cez to robeny napr. material inspector )
    BYDK
    BYDK --- ---
    Jeste k tomu Unetu. Jjj, tester bych byl dobrej, ale kdyt tam porad kazdou verzi je 10-15 bug fixu na Networking. Takze se s tim fakt srat nechci, ale mam tu projekt, ktery je proste offline a nikdo si to nezahraje, pac je to pripravene jen pro sitovou verzi.

    Btw... delal nekdo uz login system? Nejaky poznatky ci doporuceni?
    BYDK
    BYDK --- ---
    JAACOB: Jjj, nakonec jsme to rozbehli pres TestFlight.

    Ja se tomu taky vyybam, ale porad to po me nekdo kua chce. Andrid, apple. Samy kraviny. :D

    btw... dekuji
    SMETA
    SMETA --- ---
    UNTOY: Dekuju moc
    UNTOY
    UNTOY --- ---
    SMETA: cgpeers.com
    SMETA
    SMETA --- ---
    Asi otravnej dotaz. Nevite o nejaky strance s assetama? Z unity si hraju a nechce se mi kupovat packy. Dekuju moc
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: provision profile udid zoznam je stale to o tom istom..
    ale unity cloud build prave spravi ipa a posle mail s linkom na nainstalovanie
    APH
    APH --- ---
    Chelsea Does... Silicon Valley Clip - Kids Computer Class - Netflix [HD]
    https://www.youtube.com/watch?v=940MMD1Il5E
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    a od te doby uz neexistuje, ze bys neco uploadnul na testflight a mohl zacit testovat, musis pockat, az ti to velkojabka schvali :/

    BYDK - potrebujes udid jeho tabletu, pridat ho do sveho provisioning profilu a udelat build, pak mu staci poslat ipa soubor. teda... aspon to tak driv byvalo, uz jsem na to osobne dva roky nemusel nastesti sahnout :)
    APH
    APH --- ---
    unity cloud build
    nastavovaniu certifikatov ala testflight sa nevyhnes, ale builduje to priamo z unity projektu
    btw testflight bol pred casom acquihired, je to sucast itunes connect
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    BYDK: hele ja se snazim jabkam v praci vyhybat jak cert krizi, ale na tohle sdileni se u nas pouziva testflight. Nevim teda co je potreba mit za developer ucty a podobne, ale treba ti to pomuze...
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj hosi. ASi je to spis otazka IOS, ale vytvoril jsem aplikaci na Macu, dostal ho do ipadu, pomoci Xcodu. Klasika. A ted otazka. Jak tu aplikaci mohu poslat nekomu, kdo ma taky tablet a chtel by to videt? Dekuji moc
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: jj, vertexy atd, na to jetreba nejaky externi tool (vubec jsem netusil, ze ve vstudiu s tim docela hezky pokrocili, kdyz jsem naposledy takhle neco resil, bylo to pres nejaky nvidia tool).

    androida testoval vzdycky na devicu. pokusy o debugovani jsem teda vzdal uz kdysi :) (nastesti aspon u droidu do znacne miry plati ze co ti jede v editoru, to snad pojede i na devicu, az na obcasne potize a nekompatibility slo vzdycky spis o profilovani a optimalizovani a unity profiler nastesti funguje docela dobre)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    muze byt uzitecny, ani jsem nevedel ze to jde...
    na druhou stranu, profiler v unity ti da podobny info
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    BYDK: ja teda nejsem sitar, ale zahlidl jsem par tutorialu na UNet, ktere resi prave to zakladni synchro. Byt tebou, mozna bych si je probehl a zkusil to vyresit sam. Jestli je to nejaky mensi projekt, mohl by to byt dobry studijni material a nemusis nikomu poustet zilou za nejakou skicu reseni, kterou si tak jako tak budes muset ucesat (tzn. dostat se do toho)...
    BYDK
    BYDK --- ---
    Umel by tu nekdo udelat sitovou verzi hry? Ma jen offline verzi a rad bych to dal ven. Tzn. udelat login, prihlaseni do hry a pak celkovou synchronizaci. Vesmes ve hre jsou jen dva charaktery a nejake ty projektily a prenos informaci o DMG. Stacil by mi jen prototyp. Cenu nabidnete.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam