• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    BYDK
    BYDK --- ---
    Takhle budou za pár let vypadat hry. Unity je v nejlepší formě - Cnews.cz
    https://www.cnews.cz/...-book-of-the-dead-demo?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
    BRENMCGUIRE
    BRENMCGUIRE --- ---
    SLL_QUY: Je to moc pěkné, jen tak přemýšlím z mého poledu je to už takové moc na počítačové hraní a asi spíše ideální pro VR.
    Jako krásně se na to kouká a přemýšlím o tom jak jsou asi jednotlivé části dělány a spojovány. Jen jak říkám pro mě je to už asi možná moc graficky dokonalé.

    A také by mě i zajímal výsledek - velikost, jaký HW to potřebuje krmit a jak velké to bude. Stále se mi nezdá že na takovéhle věci je Unity3D jako ideální nástroj. I když mě neustále překvapuje co vše se dá na unity vytvořit. I když jak se pak dočítám vlastně to už ani není čisté unity ale modifikované či upravené. Jako jsem se dočetl třeba o Albionu.

    Apropo co říkáte na zpoplatnění colabu?
    SLL_QUY
    SLL_QUY --- ---
    Book of the Dead - Unity Interactive Demo - Realtime Teaser
    https://www.youtube.com/watch?v=DDsRfbfnC_A
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    Kolega z prace se ucastni Unity NEONu, myslim si, ze jeho entry je povedena zalezitost. Mrknete, pripadne mu nacpete aspon like / share, jestli se vam bude libit.
    Homecoming - Unity Connect
    https://connect.unity.com/p/homecoming?signup=true

    Finalni 4K submission:
    Homecoming - Pavel Koten - Neon Challenge Final Submission
    https://www.youtube.com/watch?v=0ao7goZ8F4U
    BYDK
    BYDK --- ---
    BRENMCGUIRE: Ahoj, tohle se mi stalo, kdyz jsem delal build pro WebGL. Musi se prenastavit format textury pro skybox a pak to jede. :)
    BRENMCGUIRE
    BRENMCGUIRE --- ---
    Ahoj stal se nám v takový problém.
    V editoru ok ale po buildu máme černý skybox. netuší náhodou někdo kde by mohl být problém?
    Na unity jsem našel dotazy ale nikdo tam nenašel/nedal řešení.
    Skybox is fine in editor, black on build - Unity Answers
    https://answers.unity.com/questions/1012916/skybox-is-fine-in-editor-black-on-build.html
    INITI
    INITI --- ---
    Ahoj, na obcasnou vypomoc hledame programatora a herniho grafika v UNITY. Jsme mlada firma s hlavnim zamerenim na interaktivni instalace ve verejnem prostoru. V posledni dobe se zvedl zajem o nase originalni reseni virtualnich her, ktere pomoci projekce prenasime do realneho prostredi.
    viz ukazky:
    https://vimeo.com/201169087
    https://vimeo.com/210286293
    https://vimeo.com/166247151
    a zatim privatni ukazka ze hry, kterou jsme meli moznost prezentovat na konferenci Siggraph 2017 v L. A.
    https://youtu.be/1-gUZM4n2Pw

    Vznika tak obrovska interaktivni stena s vicero moznostmi vyuziti. Velikost multitouchove plochy je neomezana stejne jako pocet hracu v jeden moment. Kdyby vas to nekoho zaujalo a mel vysse uvedenou odbornost, tak me, prosim, poslete par radku o sobe + vase portfolio sem do zprav nebo na info@initi.org
    Predem diky!

    Vice o nas na
    www.initi.org
    www.facebook.com/INITI.org
    CHEMIX
    CHEMIX --- ---
    BYDK: imho nic :) cokoli navic je bonus
    BYDK
    BYDK --- ---
    CHEMIX: No nejak se nikdo nehrne. :) Co to obnasi?
    CHEMIX
    CHEMIX --- ---
    Ahoj, s unity aktivne nedelam, delam si poradek v aktivitach a dospel jsem ze by bylo ferove predat auditko do spravcovstvi nekomu kdo je vic unity nez ja :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    (ono teda i DE2 VR jede pres deferred, protoze to proste na forward pretahnout zpatky rozumne nejde, muselo by se vsechno presvitit a i tak to bude vypadat hnusne). coz znamena, ze nam to Carmack nepusti na Oculus Store)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JAACOB: zadnej treti nebude, natoz na mobily :)
    ale na osobni hrani s VR by se mi to libilo, nemusel bych si to psat sam :)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    Netestoval jsem zatim. Jestli uz sis ale mnul ruce jak s tim udelate treti Dead Effect na mobily, tak to asi smolik mno.. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    aha, sakra, deferred rendering only, ne ze by me to teda prekvapovalo :/
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    to vypada opravdu zajimave... mas s tim nejaek zkusenosti? vykon atd?

    koukal jsem na jejich labyrint demo a svitici rohy v tmavych chodbickach jsou docela hloupy bug, jinak to vypada pekne
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    SEGI
    A fully-dynamic voxel-based global illumination system for Unity. More details at http://www.sonicether.com/segi/



    GitHub - sonicether/SEGI: A fully-dynamic voxel-based global illumination system for Unity
    https://github.com/sonicether/SEGI
    APH
    APH --- ---
    BYDK: ze zrovna moj bugreport niekoho zaujme som nepredpokladal
    ( kontinualne ladenie padajuceho nativneho pluginu kt. deterministicky zhadzuje unity dost prerusuje oknovy flow / crash dialog nema(l) init focus, ani focus button, takze bolo treba zakazdym siahat po mysi a lovit to random po obrazovke / - coz ma uz raz tak dozralo ze som to spomenul na interweboch a oni to fakt fixli lol 0).
    este som to nevidel to je fakt - plugin funguje
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    novou verzi, jako dalsi 2017? :) afaik je to porad totalne nestabilni? (ja stejne zustavam na petce kvuli licencni, v 2017 by me zajimala akorat podpora nvidia vrworks)
    BYDK
    BYDK --- ---
    Dekuji panove za diskuzi. Urcite bych chtel realtime. A daji se stahnout i hotove prototypy. Napr. auta, nebo Fhoton FPS kit a dalsi... a z toho se da vychazet. Zatim se tim tak zlehka prokousavam. Ale vetsinou chci neco nadstandartniho, takze je to trochu orisek. :)

    JInac dnes stahuji novou verzi Unity, pac ta 2017 pada nejvic ze vsech. A musel jsem se zasmat nad vylepsenimi nove verze.

    Windows Player: Improved "Oops!" crash dialog.

    :D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JAACOB: muzu (temer urcite mam) mit opravdu stare informace :) v dobe kdy jsem na to koukal, mel pun spoustu veci kolem ktere potrebujes k multiplayeru, ale samotna implementace byl jen backend - matchmaking, spojovani, ukladani do cloudu atd. Samotny sync v ramci hry bylo treba resit si sam pres standardni unity multiplayer, ktery je takovy hodne vselijaky (lepsi nez byval ten puvodni wrapper pres rakknet, ale...)
    Oproti boltu, kteri resi stavy, synchronizaci, spawning, authoritative server atd, tam nic takoveho nebylo, koneckoncu proto ho taky photon koupil
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam