• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    to vypada opravdu zajimave... mas s tim nejaek zkusenosti? vykon atd?

    koukal jsem na jejich labyrint demo a svitici rohy v tmavych chodbickach jsou docela hloupy bug, jinak to vypada pekne
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    SEGI
    A fully-dynamic voxel-based global illumination system for Unity. More details at http://www.sonicether.com/segi/



    GitHub - sonicether/SEGI: A fully-dynamic voxel-based global illumination system for Unity
    https://github.com/sonicether/SEGI
    APH
    APH --- ---
    BYDK: ze zrovna moj bugreport niekoho zaujme som nepredpokladal
    ( kontinualne ladenie padajuceho nativneho pluginu kt. deterministicky zhadzuje unity dost prerusuje oknovy flow / crash dialog nema(l) init focus, ani focus button, takze bolo treba zakazdym siahat po mysi a lovit to random po obrazovke / - coz ma uz raz tak dozralo ze som to spomenul na interweboch a oni to fakt fixli lol 0).
    este som to nevidel to je fakt - plugin funguje
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    novou verzi, jako dalsi 2017? :) afaik je to porad totalne nestabilni? (ja stejne zustavam na petce kvuli licencni, v 2017 by me zajimala akorat podpora nvidia vrworks)
    BYDK
    BYDK --- ---
    Dekuji panove za diskuzi. Urcite bych chtel realtime. A daji se stahnout i hotove prototypy. Napr. auta, nebo Fhoton FPS kit a dalsi... a z toho se da vychazet. Zatim se tim tak zlehka prokousavam. Ale vetsinou chci neco nadstandartniho, takze je to trochu orisek. :)

    JInac dnes stahuji novou verzi Unity, pac ta 2017 pada nejvic ze vsech. A musel jsem se zasmat nad vylepsenimi nove verze.

    Windows Player: Improved "Oops!" crash dialog.

    :D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JAACOB: muzu (temer urcite mam) mit opravdu stare informace :) v dobe kdy jsem na to koukal, mel pun spoustu veci kolem ktere potrebujes k multiplayeru, ale samotna implementace byl jen backend - matchmaking, spojovani, ukladani do cloudu atd. Samotny sync v ramci hry bylo treba resit si sam pres standardni unity multiplayer, ktery je takovy hodne vselijaky (lepsi nez byval ten puvodni wrapper pres rakknet, ale...)
    Oproti boltu, kteri resi stavy, synchronizaci, spawning, authoritative server atd, tam nic takoveho nebylo, koneckoncu proto ho taky photon koupil
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    To si nemyslim. Faktem je, ze s boltem zkusenost nemam a sam jsem v PUNu resil jenom basic synchronizaci v jednom prototypu. Nicmene na PUNu aktualne vznika Shadowgun Legends a neni to zadne orezavatko. Krome klienta se da dost komunikace upravovat i na serveru formou pluginu a podobne. Nejsem networkingovy mater, ale fakt to neni sracka...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Ono zalezi na tom CO delas. Pokud chces nejaky "realtime" multiplayer, tak potrebujes bolt.
    standardni foton je vhodny spis tak pro webove onlajnovky
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: No ono tech verzi fotonu je vicero. A uprimne nevim ktery se na co konkretne hodi. Zacal jsem s PUN klasikou, pak stahnul dalsi, ktery ma i rollback. Bolt a ten Thunder jsem zatim nezkousel.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    pokud myslis photon bolt (driv jen bolt), je to docela peklo, ale ono nic moc lepsiho pouzitelneho proste neni
    BYDK
    BYDK --- ---
    No, asi to vypada, ze nakonec koupim balicek a ten nejak pouziji. Preci jen dost mechanik se da koupit. A vetsina veci uz je implementovana.
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim, ma tu nekdo zkusenosti s Photonem? Rad bych nejake rady pripadne podporu. Nejlepe partaka. Mam hru temer kompletni v bette, ale chybi tomu multiplayer a bez toho je to k nicemu. Neco se mi povedlo ale nejsem si jisty, zda jdu tim spravnym smerem.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    TOMAS3333: na ty 2D plachte se naklikaly kolizni polygony a v nich ta postava chodila
    APH
    APH --- ---
    TOMAS3333: tie uplne najstarsie fixne priamky pohybu / waypointy
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    aka je best practice pre obmedzenie pohybu postavy v 2D? Napriklad stare adventury, obrazovka s levelom, niekde su miesta kam sa postava nemoze hybat.

    Collider na postavu a trigger collider na level a riesit to v OnTriggerExit2D?
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    JAACOB: http://ar.pan-iks.com/RockPoint.zip
    je to scena /ar-scene2
    scena /ar-scene2xx je uz funkcni...

    pokud by ses hodne nudil nemohl by ses podivat na ten gyro script? sem z toho uz nejakej zmatenej

    proste jde o to aby se ten objekt dycky otocil tak aby byl vzdycky nahoru bez ohledu na to jestli je target(nebo telefon) horizontalne nebo vertikalne...

    ted to mam tak ze davam negativni hodnotu z gyroskopu... ale funguje to nejak divne...
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    JAACOB: jo klidne poslu scenu - jen se to bude uploadovat asi dyl...
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    PAN_X, PAN_X: Tohle jsem asi uplne nepochopil - dokazes ten setup trochu vic popsat (ze zvedavosti)? Jake child meshe se ti nerotujou podle parenta?
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    PAN_X: aha tak kdyz je tam dam jako samotny meshe a ne jako prefab tak to funguje...
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    Ahoj nevedel by nekdo proc mi child objecty ignorujou transform.Rotate parenta?

    parent se toci tak jak ma - kdyz si do nej dam kostku tak to funguje ale kdyz tam dam nejakej mesh tak mi to nefunguje...(ale kostka porad jo)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam