APH: dela mi to 5.4, obcas pri zmene materialu ma tendence nahodne prehazet poradi textur. Proste sahnu na material a neco zmenim (nastaveni, texturu, cokoli) zmenim mu texturu, preserializuje se a prehazi poradi. Kdyz na nej sahnu znovu, preserializuje se jinak. Jsou to modifikovane uber shadery, ale proc to tohle dela, to mi fakt hlava nebere... beru to proste jako jednu z tech unity dark magic fuckupu, ktere tam proste obcas jsou. Tohle je aspon jen lehka pruda oproti jinym vecem - jako nahodne poskozeni odkazu na interni dll vedouci k nutnosti kompletniho reimportu, jinak nefunguje treba gui, obcasny instant auto crash po smazani predkompilovane dll a jejim nahrazeni zdrojaky, ktery pak zpusobuje tichy crash pri kazdem spusteni, dokud se nesmazou script libraries...
Aktualne me nejvic vyprudil lightmapper v 5.6, a to natolik, ze jsem vzdal upgradovani. Prejebat skripty a lighmap builder a materialy a nejak zase nahackovat funkcnost normalmap pro lightmapy, to bych nakonec nejak zvladl...
Ale kdyz lightmapper v nekterych levelech "crashne", resp si zabere 32 giga fyzicke ram a k tomu plny swap soubor a pak pocitac nedela nic nez ze swapuje, dokud to necrashne (jednou jsem to nechal bezet pres noc)...
Driv to byvalo Unity of Love and Hate, od petky mam pocit ze uz je to jen pure hate :(
zacinam se tesit, az mi to skonci a prejdu za ostatnimi na unreal (kde mi bude praskat zilka z jinych veci, o tom nepochybuju :) minimalne z "bleskove" kompilace c++ nebo tech blueprintovych klikacich sracek ;)
Jinak poradi ve slovniku neni z podstaty nijak definovane, neni to ordererd collection. coz neznamena, ze by ji unity sakra nemohlo serializovat, ale jak rikam, i List<> zacali serializovat az nekdy od 3 neco.