• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    THRAWN
    THRAWN --- ---
    ahoj, mam velmi zacatecnicky dotaz, neumim skoro vubec programovat, ale skladam si jednu ideu z assetu co jsem nakoupil, problem je, ze nejdriv jsem postavil scenu, a pak az jsem tam chtel dat curved world plugin, ale to se mi nedari, no ale v tom curvedworld je samozrejme naka test scene, tak jsem si rikal, nakopiruju tam tu moji scenu a je to, no ale ted se to snazim cely odpoledne nejak vykoumat a ani gugl mi neporadil, posilam screenshot kdybych se nevyjadril uplne spravne, ale copy/paste z projektu do projektu proste nefunguje :) (nebo jako v ty slozce asset se mi to podarilo, ale nejde mi to dat do ty hierarchy, nebo proste do sceny) dekuju moc za jakejkoliv hint, kde na co kliknout nebo jestli je to vubec mozny, ale to by snad melo ne ?

    MATHEF
    MATHEF --- ---
    BYDK: super, peek jsem málem nedávno koupil za plnou. Je to docela fajn tool. ;)
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj vsici, vysel novy UnityBundle. Tak trebas nekdo bude mit zajem. Osobne uz ho mam. :)

    Humble Unity Games and Game Dev Assets Bundle (pay what you want and help charity)
    https://www.humblebundle.com/...?hmb_source=navbar&hmb_medium=product_tile&hmb_campaign=tile_index_2
    SLASH
    SLASH --- ---
    Debugging Unity Players over network and USB with Rider 2020.2 – .NET Tools Blog | JetBrains
    https://blog.jetbrains.com/.../08/11/debugging-unity-players-over-network-and-usb-with-rider-2020-2/

    v novom Rider 2020.2 uz funguje debuging over USB, bohuzial ale iba na iPhones... :(

    Na druhu stranu je mozne konvertnut debug breakpoints na "pausepoints" ktore pauznu Unity na danom breakpointe, takze bude mozne pouzit inspektor v Unity na preskumanie sceny....
    (https://blog.jetbrains.com/dotnet/2020/06/11/introducing-unity-pausepoints-for-rider/)
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    PATRIKSIMA: to je dobrá otázka, ale na úplně jinou fázi jednání
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    Hledáme Unity dev pro VR

    kdyby nekdo nekoho znal nebo chtel. Delame VR pro business - virtuplex.cz

    [ OFFERING WORKNABÍZÍM PRÁCI: Senior VR Unity Developer / Praha ]

    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    fuck... prave jsem ztratil 3 hodiny kvuli blbosti unity / sve vlastni...

    unity odmita serializovat GUIStyle na scriptableobjectu... resp pri zmene mu nenastavi dirty (kdyz to udelam rucne skriptem, tak se zmeny ulozi).
    a ja hledam jako blbec, proc kod pro editor grafu nefunguje spravne - a on je to po restartu unity null style, takze se nic nekresli
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    uz bych mel ten rider mozna konecne taky vyzkouset :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    PATRIKSIMA: ved ani ja .. Ale ta 8 micka je celkom zaujimava, Rider to zatial nema, ale ze vraj sa na tom uz pracuje. A ked bude mat aj USB debugging tak uz fakt nebude dovod otvarat VS :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    10 ways to speed up your programming workflows in Unity with Visual Studio 2019
    https://blogs.unity3d.com/...o-speed-up-your-programming-workflows-in-unity-with-visual-studio-2019/
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: zalezi na tom, na co ho budes pouzivat :) jsou defakto dve zakladni veci
    a) serializace. coz proste usnadni / urychli / umozni spoustu veci. Ve chvili, kdy muzes libovolne serializovat dictionaries a polymorfni data, je to casto life saver. Zvlast polymorfni data, ktere jinak musis slozite omrdavat / pouzivat vlastni serializaci atd.
    b) inspektorove dekoratory - coz muze opravdu hodne pomoct s delanim inspektoru. Jsou veci se kterymi se normalne nebudes otravovat, protoze zbytecne prace, ale ve chvili kdy muzes dat dekorator na nejakou hodnutu ShowIf, aby se zobrazovala jen v relevantnich pripadech, tak jsou ty inspektory fakt mnohem prehlednejsi a pohodlnejsi na pouzivani, a pritom te to stoji jen par minut.

    Klikac se z tebe diky odionovi fakt nestane ;)
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj. Porad nad tim Odinem uvazuju. Vypada slusne. Ale kazdej cizi kod, je pro me tak trochu intruder. Otazka, jak moc mi to ovlivni projekt. Zpusob uvazovani. A jestli nebudu pak klikac. :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ak myslis toto ( [ShowInInspector] Sprite Icon => icon; ) tak bohuzial nie...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: ani ta varianta s vyvedenou property?
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: dik, ale nezafungovalo... nevadi, nie je to showstoper, spytal som sa aj na Sirenix Discorde, snad to tam niekto bude vediet.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: zkus [ShowInInspector] - mozna to donuti k pouziti defaultu.
    teoreticky muzes udelat [ShowInInspector] Sprite Icon => icon;
    Timpadem se bude ukazovat property jako defaultni a samotna hodnota tim preview (to by imo melo fungovat, ale nezkouseno)
    W3R
    W3R --- ---
    SLASH: odin nepouzivam, ale muzes si udelat vlastni atribut a vykreslit obema zpusoby: EditorGUI.PropertyField i EditorGUI.ObjectField
    SLASH
    SLASH --- ---
    kto pouziva Odin, vedel by mi poradit ako pri tom Sprite preview mat okrem toho obrazku aj ten povodny field s nazvom spritu a Type?
    using Sirenix.OdinInspector;
    using UnityEngine;
    
    namespace SO
    {
        [CreateAssetMenu(fileName = "AltCurrency", menuName = "ScriptableObjects/Alt Currency", order = 4)]
        public class AltCurrency : ScriptableObject
        {
            public bool enabled;
            public int val;
            
            [PreviewField(50,ObjectFieldAlignment.Right)]
            public Sprite icon;
            public string label;
            
            public int getIntValue()
            {
                return val;
            }
        }
    }
    


    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    hmmm... tak defaultne vypnuty filtering...
    ech... mam pocit, ze to zas bude zabavny porod
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Dropbox - wronglm.png - Simplify your life
    https://www.dropbox.com/s/rvxtdfg4vi49r1f/wronglm.png?dl=0

    Nemate nekdo tuseni, cim by to mohlo byt? Kdyz dam spocitat lightmapy elightenem, mam to behem chvilicky a spravne. Progressive lightmapper pacha takovato zverstva :/ (zvyseni scale jen zmensi ty nahodne rozsete tecky, pochazejici od drobnych zdroju svetla. A i kdyz je ruzne promazu, necham jen par velkych, porad mi to generuje takovehle nahodne barevne ci cerne / bile body.

    (URP projekt, s builtinem jsem nezkousel)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam