SHIGORBIRDMAN: jn to je pravda, obecne na iOS mas kolem 20ms coz je srovnatelny s tim co maj profi zvukovky takze se na tom daj delat hudebni appky v pohode. Co zatim koukam na ty native reseni pro android tak tam se chlubej nejakejma 60ms. Uplne holej projekt v Unity s best latency nastavenim co jenom spousti sampl v reakci na button press ma u me tedka necelejch 200ms kdyz udelam build na Quest.
Bohuzel temer to samy zatim zda se dostanu i kdyz resim audio pres Wwise, ale jeste sem nevyresil jak nastavit mensi output buffer v tom jejich unity pluginu, dokumentaci maj trochu smutnou bohuzel.
SLASH: ten druhej zkusim, ten prvni jede jenom pres ASIO coz jsou win only drivery ktery se vetsinou pozuivaj pro studiovy zvukovky, takze ten na androidu nepojede.
Jeste jsem nasel tohle, kde je i celkem dobre popsany co a proc to dela:
https://exceed7.com/native-audio/