• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    THRAWN
    THRAWN --- ---
    aha tak uz vim, cim to bylo, ja tam nemam vytvorenou tu SCENE, ted se mi konecne podarilo do ty moji mapy pretahnout SCENE z ty testscene toho shaderu do ty hierarchy v moji mape a konecne tam mam ten contorler, no jak se rika, rano moudrejsi vecera :)
    THRAWN
    THRAWN --- ---
    JAACOB: dekuju, jj presne, zkopirovat tu scenu, pac ty assety jak na to hazis link, tak to jsem uz zkousel, ale to zkopiruje jen assety do ty slozky project, a scena i hierarchy zustane stejna

    jinak prave importovat ten curvedworld (nakonec je to shader a ne plugin:) jsem zkousel uplne jako prvni, ale jak pisu, v programovani se nevyznam, a jen aplikovat ten shader na material co mam v ty mape, tak to nepomohlo, tam chybi ten controler asi, ale ten tam v tech slozkach nemuzu najit:) takze jsem si rikal, bud ho zkopiruju do moji sceny s jiz postavenou mapou, nebo moji scenu s mapu zkopiruju do ty test sceny toho shaderu kde je ten controler, no ale to se mi prave nedari (ja si to predstavoval tak ze zmacknu ctr+c a ctrl+v a je to, ale to buhuzel nefuguje:)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    THRAWN: nejsem si uplne jistej, ze te spravne chapu, ale ty chces zkopirovat scenu z jednoho projektu do druheho? Jestli jo, zkus mrknout sem: https://answers.unity.com/questions/146551/how-to-copy-a-scene-to-a-new-unity-project.html (v pripade sceny by to melo zipnout i vsechny modely, prefaby a podobne do baliku, ktery pujde rozbalit v jinem projektu).

    Nicmene jestli ten curvedworld (buhvi co je to teda za plugin) je nejakej asset z asset storu, ktery jsi koupil, tak ho optimalne naimportuj do toho projektu s tvoji scenou. Melo by stacit mit otevreny projekt s tvoji scenou a budto na webu asset storu primo kliknout na nejake "open in unity" a povolit akci z browseru, pripadne ma unity v sobe primo ve windows/asset store nekde okno s vlastnim browserem, kde si ten asset muzes najit a naimportovat. Import v sobe pak vzdycky obsahuje vsechny potrebne skripty etc. plus vetsinou i demo sceny...
    THRAWN
    THRAWN --- ---
    ahoj, mam velmi zacatecnicky dotaz, neumim skoro vubec programovat, ale skladam si jednu ideu z assetu co jsem nakoupil, problem je, ze nejdriv jsem postavil scenu, a pak az jsem tam chtel dat curved world plugin, ale to se mi nedari, no ale v tom curvedworld je samozrejme naka test scene, tak jsem si rikal, nakopiruju tam tu moji scenu a je to, no ale ted se to snazim cely odpoledne nejak vykoumat a ani gugl mi neporadil, posilam screenshot kdybych se nevyjadril uplne spravne, ale copy/paste z projektu do projektu proste nefunguje :) (nebo jako v ty slozce asset se mi to podarilo, ale nejde mi to dat do ty hierarchy, nebo proste do sceny) dekuju moc za jakejkoliv hint, kde na co kliknout nebo jestli je to vubec mozny, ale to by snad melo ne ?

    MATHEF
    MATHEF --- ---
    BYDK: super, peek jsem málem nedávno koupil za plnou. Je to docela fajn tool. ;)
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj vsici, vysel novy UnityBundle. Tak trebas nekdo bude mit zajem. Osobne uz ho mam. :)

    Humble Unity Games and Game Dev Assets Bundle (pay what you want and help charity)
    https://www.humblebundle.com/...?hmb_source=navbar&hmb_medium=product_tile&hmb_campaign=tile_index_2
    SLASH
    SLASH --- ---
    Debugging Unity Players over network and USB with Rider 2020.2 – .NET Tools Blog | JetBrains
    https://blog.jetbrains.com/.../08/11/debugging-unity-players-over-network-and-usb-with-rider-2020-2/

    v novom Rider 2020.2 uz funguje debuging over USB, bohuzial ale iba na iPhones... :(

    Na druhu stranu je mozne konvertnut debug breakpoints na "pausepoints" ktore pauznu Unity na danom breakpointe, takze bude mozne pouzit inspektor v Unity na preskumanie sceny....
    (https://blog.jetbrains.com/dotnet/2020/06/11/introducing-unity-pausepoints-for-rider/)
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    PATRIKSIMA: to je dobrá otázka, ale na úplně jinou fázi jednání
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    Hledáme Unity dev pro VR

    kdyby nekdo nekoho znal nebo chtel. Delame VR pro business - virtuplex.cz

    [ OFFERING WORKNABÍZÍM PRÁCI: Senior VR Unity Developer / Praha ]

    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    fuck... prave jsem ztratil 3 hodiny kvuli blbosti unity / sve vlastni...

    unity odmita serializovat GUIStyle na scriptableobjectu... resp pri zmene mu nenastavi dirty (kdyz to udelam rucne skriptem, tak se zmeny ulozi).
    a ja hledam jako blbec, proc kod pro editor grafu nefunguje spravne - a on je to po restartu unity null style, takze se nic nekresli
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    uz bych mel ten rider mozna konecne taky vyzkouset :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    PATRIKSIMA: ved ani ja .. Ale ta 8 micka je celkom zaujimava, Rider to zatial nema, ale ze vraj sa na tom uz pracuje. A ked bude mat aj USB debugging tak uz fakt nebude dovod otvarat VS :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    10 ways to speed up your programming workflows in Unity with Visual Studio 2019
    https://blogs.unity3d.com/...o-speed-up-your-programming-workflows-in-unity-with-visual-studio-2019/
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: zalezi na tom, na co ho budes pouzivat :) jsou defakto dve zakladni veci
    a) serializace. coz proste usnadni / urychli / umozni spoustu veci. Ve chvili, kdy muzes libovolne serializovat dictionaries a polymorfni data, je to casto life saver. Zvlast polymorfni data, ktere jinak musis slozite omrdavat / pouzivat vlastni serializaci atd.
    b) inspektorove dekoratory - coz muze opravdu hodne pomoct s delanim inspektoru. Jsou veci se kterymi se normalne nebudes otravovat, protoze zbytecne prace, ale ve chvili kdy muzes dat dekorator na nejakou hodnutu ShowIf, aby se zobrazovala jen v relevantnich pripadech, tak jsou ty inspektory fakt mnohem prehlednejsi a pohodlnejsi na pouzivani, a pritom te to stoji jen par minut.

    Klikac se z tebe diky odionovi fakt nestane ;)
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj. Porad nad tim Odinem uvazuju. Vypada slusne. Ale kazdej cizi kod, je pro me tak trochu intruder. Otazka, jak moc mi to ovlivni projekt. Zpusob uvazovani. A jestli nebudu pak klikac. :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ak myslis toto ( [ShowInInspector] Sprite Icon => icon; ) tak bohuzial nie...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: ani ta varianta s vyvedenou property?
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: dik, ale nezafungovalo... nevadi, nie je to showstoper, spytal som sa aj na Sirenix Discorde, snad to tam niekto bude vediet.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: zkus [ShowInInspector] - mozna to donuti k pouziti defaultu.
    teoreticky muzes udelat [ShowInInspector] Sprite Icon => icon;
    Timpadem se bude ukazovat property jako defaultni a samotna hodnota tim preview (to by imo melo fungovat, ale nezkouseno)
    W3R
    W3R --- ---
    SLASH: odin nepouzivam, ale muzes si udelat vlastni atribut a vykreslit obema zpusoby: EditorGUI.PropertyField i EditorGUI.ObjectField
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam