• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SLASH
    SLASH --- ---
    Mna skor serie ako sa mi predlzili build times ked som svitchol z Mono na IL2CPP ! :(
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    import nejakeho vetsiho projektu s cilovkou ios nebo android zabere klidne dlouhe hodiny
    W3R
    W3R --- ---
    SKAFF: import nejakej cas trva. zalezi na poctu a charakteru assetu a jejich import settings, neprekvapive. vicemene jednou napoprve per platforma, pak se to cachne. co to dela v tu chvili kdyz cekas to pise ne?
    a 5% CPU muze taky znamenat ze ta konkretni import operace je jednovlaknova a jede jedno z tvejch 10+10 jader na plno co to da
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    SKAFF: jedine co mozes je oddialit to do buildu, je tam nejaky setting aby to kompilovalo assety neskor.

    ale inak ne, vitaj, to je unity, hw to nezerie, a trva to dlho. Mal som projekt kde prve otvorenie trvalo den...
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    Ahoj, importuju 800MB unity source file od kolegy grafika a chci se zeptat, proc to trva pres 30min? Je nejaka moznost jak to urychlit? HW mam dost, i9 10900F, RTX 2080, data na SSD, ale podle resouce monitoru HW nedela skoro nic, CPU je ani ne na 5%, disk nedela nic, GFX taky nic.. Je to fresh instalace Unity bez jakychkoli zmen nastaveni na novem PC s novou instalaci Win10
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    PUSSY_POWER: povedlo se ti prelozit to co pisou v zavorce, to je super!
    PUSSY_POWER
    PUSSY_POWER --- ---
    PUSSY_POWER: Už jsem na to přišel, workaround je jak popisuje pán, smazat package ze složky "C:\Users\**user**\AppData\Roaming\Unity\Asset Store-5.x" a následně Package Manager stáhne aktuální verzi.
    PUSSY_POWER
    PUSSY_POWER --- ---
    Zdar, setkal jste se někdo s bugem, že Assety v Package Manageru se vám tváří jako up to date a nejde je updatovat?

    Bug je evidovaný tady: http://fogbugz.unity3d.com/...kcvmb9bqvft&_ga=2.219634384.813058183.1612121018-1503339210.1530642792

    A nechápu ten workaround (As a workaround, you can remove the download from the Asset Store-5.x folder and the new package version will become available to download.)!?

    Issue tracker zde: https://issuetracker.unity3d.com/issues/package-manager-doesnt-show-available-updates

    Nevíte někdo prosím, co s tím?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    se slzou v oku vzpominam na unity web plugin :/
    BYDK
    BYDK --- ---
    JAACOB: WGL jsem delal. Je to jak rika JAACOB, kazdopadne vim, ze to obcas padalo kvuli pameti, kterou prohlizec mohl allocovat. Chovalo se to nevyzpytatelne. Rozhodne nedoporucuji menit stand. nastaveni alloc pameti. Vesmes je dobre pouzivat Unlit a co nejjednodussi shadery. V mensich scenach si clovek muze dovolit vic, ale necekejte od toho nic extra. Teda jestli se za 2 roky nic nezmenilo. :D
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    TIKVIK: hele jen mi to neda - pokud nebudete delat nejakou silenost se specifickym renderem nebo nejakyma nestandartnima komponentama, tak WebGL v Unity znamena jen prepnout build target na WebGL a pak vystup nakopirovat na nejaky hosting. Jinak se to od vyvoje na jakoukoliv jinou platformu prakticky nelisi...
    TIKVIK
    TIKVIK --- ---
    Prosím hledáme pro zajímavý edukační projekt z divadelního prostředí někoho se zkušeností s WebGL projektem v Unity. Pro více info prosím pište do pošty, nebo mohu popsat i zde. Díky
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: nevidim tam teda nikde ze by to dokazalo brat alfa kanal (protoze to imo proste bez toho, ze by sis alfu rucne cpal do vedlejsi render textury nepujde
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: dil za reply... Nakoniec som na to nasiel nejake assets na unity asset store, ktore to robili . aspon si myslim ze by to vedeli:
    napr: https://assetstore.unity.com/packages/tools/video/video-capture-pro-155663

    akurat som si stiahol free trial verziu kde to chcem vyskusat.. teda hlavne ci sa tam da save ten alpha kanal..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: jinak nez jednoduche grabovani a pak odklicovani pozadi me napada akorat mnohem komplikovanejsi postup s custom materialy a renderovanim - ukladat si alfu zapisovanou shadery do dalsi textury, hazet to do png spolu s grabem normalniho renderu, a pak seskladat do videa
    SLASH
    SLASH --- ---
    Tusi niekto ako vyexportovat z Unity video z alfa kanalom?
    potrebujem dostat ako vystup mp4 video z alpha kanalom , jedna sa mi o zachytenie Particle effects animacie a nasledne pouzitie na webe.

    Jeden zo sposobov je samozrejme screen capture a spustit ten Particle System na nejakom zelenom pozadi a potom pouzit nejaky Keying plugin pre AE alebo premiere, ale je to riadna babracka a vysledok nie uplne 100%...
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj Unitaci. Opevovany Odin v 50% slevě. :) Opet netusim na jak dlouho.
    Odin - Inspector and Serializer | Utilities Tools | Unity Asset Store
    https://assetstore.unity.com/packages/tools/utilities/odin-inspector-and-serializer-89041
    EXIS
    EXIS --- ---
    Hojte, hledáme člověka, co by nám pomohl s naším VR projektem v oblasti duševního zdraví! :) Kdyby vás to zajímalo, tak plz do pošty ;)
    Hledáme někoho s pokročilou zkušeností s Unity. Zkušenost s VR (iděálně Oculus, ale jakýkoli headset nebo Steam VR je fajn). Zkušenost se síťovou komunikací (ideálně login v nějaké applikaci ať už VR nebo mobilní). Obsahem práce bude napojení aplikace na připravené jednoduché API (přihlášení přes JWT token a k tomu 3 endpointy), sběr dat pro API a zobrazení dat z API.
    WILL
    WILL --- ---
    PATRIKSIMA: Díky, tohle vypadá dobře.
    WILL
    WILL --- ---
    Ahoj, dotaz: Jak v kódu řešíte null checky, tedy existenci objektu před tím, než na něj přistupujete? Já jsem byl zvyklý je dělat hodně často, ale teď jsem začal zkoušet Rider (kterej je jinak výbornej), a ten mi začal hlásit, že (object != null) je drahá operace, protože to není jednoduchý porovnání, ale musí to sahat do enginu a koukat se na platnost objektu, a proto bych to neměl používat v Updatu a dalších metodách, který jedou každej frame.

    Celý vysvětlení je pak tady: https://github.com/...harper-unity/wiki/Avoid-null-comparisons-against-UnityEngine.Object-subclasses
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam