• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    BYDK
    BYDK --- ---
    JAACOB: WGL jsem delal. Je to jak rika JAACOB, kazdopadne vim, ze to obcas padalo kvuli pameti, kterou prohlizec mohl allocovat. Chovalo se to nevyzpytatelne. Rozhodne nedoporucuji menit stand. nastaveni alloc pameti. Vesmes je dobre pouzivat Unlit a co nejjednodussi shadery. V mensich scenach si clovek muze dovolit vic, ale necekejte od toho nic extra. Teda jestli se za 2 roky nic nezmenilo. :D
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    TIKVIK: hele jen mi to neda - pokud nebudete delat nejakou silenost se specifickym renderem nebo nejakyma nestandartnima komponentama, tak WebGL v Unity znamena jen prepnout build target na WebGL a pak vystup nakopirovat na nejaky hosting. Jinak se to od vyvoje na jakoukoliv jinou platformu prakticky nelisi...
    TIKVIK
    TIKVIK --- ---
    Prosím hledáme pro zajímavý edukační projekt z divadelního prostředí někoho se zkušeností s WebGL projektem v Unity. Pro více info prosím pište do pošty, nebo mohu popsat i zde. Díky
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: nevidim tam teda nikde ze by to dokazalo brat alfa kanal (protoze to imo proste bez toho, ze by sis alfu rucne cpal do vedlejsi render textury nepujde
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: dil za reply... Nakoniec som na to nasiel nejake assets na unity asset store, ktore to robili . aspon si myslim ze by to vedeli:
    napr: https://assetstore.unity.com/packages/tools/video/video-capture-pro-155663

    akurat som si stiahol free trial verziu kde to chcem vyskusat.. teda hlavne ci sa tam da save ten alpha kanal..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: jinak nez jednoduche grabovani a pak odklicovani pozadi me napada akorat mnohem komplikovanejsi postup s custom materialy a renderovanim - ukladat si alfu zapisovanou shadery do dalsi textury, hazet to do png spolu s grabem normalniho renderu, a pak seskladat do videa
    SLASH
    SLASH --- ---
    Tusi niekto ako vyexportovat z Unity video z alfa kanalom?
    potrebujem dostat ako vystup mp4 video z alpha kanalom , jedna sa mi o zachytenie Particle effects animacie a nasledne pouzitie na webe.

    Jeden zo sposobov je samozrejme screen capture a spustit ten Particle System na nejakom zelenom pozadi a potom pouzit nejaky Keying plugin pre AE alebo premiere, ale je to riadna babracka a vysledok nie uplne 100%...
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj Unitaci. Opevovany Odin v 50% slevě. :) Opet netusim na jak dlouho.
    Odin - Inspector and Serializer | Utilities Tools | Unity Asset Store
    https://assetstore.unity.com/packages/tools/utilities/odin-inspector-and-serializer-89041
    EXIS
    EXIS --- ---
    Hojte, hledáme člověka, co by nám pomohl s naším VR projektem v oblasti duševního zdraví! :) Kdyby vás to zajímalo, tak plz do pošty ;)
    Hledáme někoho s pokročilou zkušeností s Unity. Zkušenost s VR (iděálně Oculus, ale jakýkoli headset nebo Steam VR je fajn). Zkušenost se síťovou komunikací (ideálně login v nějaké applikaci ať už VR nebo mobilní). Obsahem práce bude napojení aplikace na připravené jednoduché API (přihlášení přes JWT token a k tomu 3 endpointy), sběr dat pro API a zobrazení dat z API.
    WILL
    WILL --- ---
    PATRIKSIMA: Díky, tohle vypadá dobře.
    WILL
    WILL --- ---
    Ahoj, dotaz: Jak v kódu řešíte null checky, tedy existenci objektu před tím, než na něj přistupujete? Já jsem byl zvyklý je dělat hodně často, ale teď jsem začal zkoušet Rider (kterej je jinak výbornej), a ten mi začal hlásit, že (object != null) je drahá operace, protože to není jednoduchý porovnání, ale musí to sahat do enginu a koukat se na platnost objektu, a proto bych to neměl používat v Updatu a dalších metodách, který jedou každej frame.

    Celý vysvětlení je pak tady: https://github.com/...harper-unity/wiki/Avoid-null-comparisons-against-UnityEngine.Object-subclasses
    SLASH
    SLASH --- ---
    Unity 2020.1 is now available
    http://www.youtube.com/watch?v=yYjqJvd8lQI
    SLASH
    SLASH --- ---
    a tiez Device Simulator, priamo v tabe v Unity! Poznate to? (mozno som objavil Ameriku, ale iba dnes som na to natrafil po pozreti jedneho videa z Unite Now 2020 :) )


    SLASH
    SLASH --- ---
    Dnes som objavil Quick Search.. super vecicka , pripomina mi to "Search Everywhere" z Rider.


    SLASH
    SLASH --- ---
    SLASH: tak problem bol v scripte ktory renderoval tie particles to GUI layer.
    konkretne bolo treba implementovat toto:
    if (textureSheetAnimation.useRandomRow)
    {
         row = (int)( particle.randomSeed % textureSheetAnimation.numTilesY);
    }
    
    SLASH
    SLASH --- ---
    Dufam ze sa tu najde nejaky znalec na Particle System a bude mi vediet poradit.

    Potrebujem dosiahnut nasledovne. Z pripojneho spritesheetu chcem aby sa na zaciatku vybral jeden frame a ten sa pouzil ako castica.

    Pouzivam na to modul Texture Sheet animation, kde mam Mode Grid
    Tiles x4 y3
    Animation : Whole Sheet
    Time Mode : LifeTime
    Frame Over Time : 1
    Start Frame 0 - 12 (random between constant)
    Cycles: 1

    Problem je v tom ze kazda castica sa pomaly animuje a meni tvar (posuva sa frame po frame spritesheetu).

    Ja potrebujem aby sa len na zaciatku vybral konkretny frame a ten ostal po cely cas.

    Neviete niekto ako sa to da urobit?

    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TOMI: byval celkem pouzitelny bolt, byt mel sve podivnosti... ale ten je koupeny photonem a netusim, jestli uz taky neni povinne cloudovany
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    TOMI: Resil sem rok zpet a nakonec sem pouzil Unity networking, ale jenom LLAPI a schovali sme to cely za svoje vlastni api takze bude casem easy to prohodit za cokoliv jinyho co umi poslat/poslouchat broadcast, otevrit/pripojit se na socket a poslat nejaky zpravy vicemene. Lokalne fungovalo uplne v klidu.

    Jestli potrebujes neco vic high level tak netusim, ale nam to jejich reseni stejne uplne nevyhovovalo.
    TOMI
    TOMI --- ---
    Ahoj. Existuje nějaká rozumná náhrada za UNet? Hledám networking system bych nyní mohl použít na VR + multiplayer, který neběží na cloudu ale na lokální síti. Co koukám všechno už jede jen přes cloud :-/ Nemáte někdo zkušenost?
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    hele ono tam staci ze to pocita neco na pozadi kdyz se tam protoci par nasobku 10^n, u tech castic se to stane v cemkoli
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam