TRANCEWARP: Ahoj. Mozna trochu s krizkem po funuse, ale jestli ti jde ciste o to, aby se ti v ruznych okamzicich prepinalo treba pet ruznych kamer, tak na to ani nepotrebujes timeliny...hodne zalezi co s tema kamerama chces delat...
Kazdopadne na samotne prepinani kamer ti staci vsechny si v ramci cinemachine nadefinovat jako virtualni kamery a pak jenom zapinat vzdycky jen tu, kterou chces pouzivat, pripadne se virtualni kamery daji overridovat jen pres Prioritu. Na main camere pak mas hozeny cinemachine brain, ktery ma definovane defaultni nastaveni presunu kamery (Easing a delku), pripadne se daji nadefinovat i custom presuny mezi specifickymi virtualnimi kamerami. Takze treba ja mel v poslednim pokusu se cinemachinem jednu defaultni kameru s prioritou 1 a pak jednu kameru nachystanou na detail, kterou jsem zapinal skriptem - nastavoval jsem ji TargetGroup s transformama (na co ma koukat), mela nastavenou prioritu treba 10, takze skript udelal setup toho co ma sledovat, enable a o zbytek se postaral Cinemachine sam uz.
Jestli ti jde o to, ze se ty kamery maji v tech jednotlivych fazich i nejak hybat (tzn. chces jim animovat target a follow objekty), tak k tomu se asi da pouzit timeline, uplne stejne by ale poslouzila i uplne jednoducha animace nebo treba i ten aminovany tween...jake reseni zvolis je asi jedno. Kazdopadne Intro, Standby, Game a Outro by asi mely byt 4 ruzne animacni klipy/timeliny, ktere budou zapinat spravnou kameru, pripadne budou s tou kamerou nebo objekty ve scene i nejak hybat, ale jde o to, ze proste kazda faze by mela zapinat jinou animaci nebo jinou timeline a jinou kameru. O presun kamery se pak postara CinemachineBrain. No a jak dlouho budes kterou z tech timeline nebo animaci prehravat, by pak uz melo byt uplne jedno. Proste skonci jedna faze, zacne druha...