WILL: no pro zatim bych nechal jen placku, takze pathfinder neni potreba (ale uz jsem na ne v unity asset story koukal, ale to uz opravdu potrebuje zkusenyho porgrmatora) zautocit kde ma jednotka range, ale to vlastne taky neni potreba, ja ted opravdu potrebuju jen zjistit, jestli bude fungovat to UI a ovladani co jsem k tomu vymyslel
tutorialy na Playmaker prave moc nejsou, jen hodne zaklad, ale mozna to fatk ted koupim na ty sleve a projedu si aspon to, urcite mi to aspon pomuze se zorientovat vic v Unity no a az se fakt rozhodnu, tak nekde poptam programatora (zatim to porad ladim aspon teoreticky, dneska jsem zase pridal jednu dulezitou vec, co mi tam chybela:)
SHIGORBIRDMAN: tenhle engine uz mam ve wishlistu, ale prave tohle presne nepotreubuju (jedine, ze by z toho sel pouzit nejakej kod, ale zase, to uz je pro me vyssi divci) pac to ovladani bude jiny nez klasicka RTS, tak aby to fungovalo na gamepadu popripade na telefonu, ale diky, uz chapu, ze to opravdu nebude sranda, aspon o to vic duvod, to vsechno nejdriv poradne promyslet (kdyby mel nekdo zajem, tak muzu poslat nejaky screenshoty plus popis toho ovladani na Switch a na telefon uz mam i funkcni prototyp UI v Invison aplikaci)