• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    WILL
    WILL --- ---
    BYDK: Přijde mi, že poté, co ro rozdělili Unity na game object vs. DOTS, mají 3 render pipeliny, chtějí Unity nějak unifikovat a vrátit se k těm základům, kdy to byl skvěle použitelnej engine pro člověka, co o něj poprvé zakopnul. Doufám, že se to povede, rád bych v Unity zase začal něco vyvářet.
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj, tak Unity udelalo velmi dobre kroky. Po dlouhe dobre se tesim na novou verzi.
    Sjednoceni jednotlivych render pipeline s moznosti jednoduse prepinat kvalitu.
    Focus na responzibilitu a reloading assetu, zpusob rekompilace kodu, vse rychlejsi. Konecne. :)
    AI tools naprikald na rescale textur atp... ten bude tedy placeny.
    Upgradovany animacni system, network system, atp...
    Super je ze zrusili FEE, coz uz asi vite. :)
    Tady nejake povidani ve zkracene podobe. ..
    Unity Next Gen UNVEILED! (and news from Unite)
    https://www.youtube.com/watch?v=7fJHXG47KpM
    W3R
    W3R --- ---
    mozna obvious a vsichni ve win jsou zvykli, ale napisu to sem pro klicovy slova, protoze uz jsem byl bezradnej

    posledni dobou mi editor nehlede na verzi zral 100% single core vykonu, pracovat se s tim dalo, na osmijadru jsem si toho malem nevsim krom toho ze to bylo potreba hlasitejc chladit v idle. profiluju, badam, nic. tak to vyresil reinstall grafickejch driveru
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: mno... pokud odpocitame nejake ciste 2d veci, napada me akorat Godot, ale co vim, tam je to s temi mobilnimi vecmi taky dost mizerie (mozna uz dokonce funguje c#, pri release 4 to nefungovalo). A na redditu jsem si vsiml dost drzkovani, jak je to s mobilem na houby, nejsou pluginy pro story atd...
    SLASH
    SLASH --- ---
    Existuje multi mobilna dev platform (iOS / Android) porovnatelna z Unity?

    Co som pocul tak ludia spominaju este unreal engine, alebo React native, ale UE sa podla vsetko viac hodi na AAA games na steam a consoly atd...
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim vsechny vyvojare, zajimave porovnani noveho Enginu s nazvem UltraEngine. :)
    Ultra Engine -- 10x Faster Than Unity?
    https://www.youtube.com/watch?v=FMrCVj7FpxQ
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Zase jednou nejake mydleni gamejamove strilecky v unity

    Noirynth 7day FPS gamejam demo
    https://www.youtube.com/watch?v=TE1NRjC4wP0
    NETWORK
    NETWORK --- ---
    Ahoj, snad je to vhodné místo pro můj dotaz.
    Chtěl bych udělat několik místností, následně pak v Unity přidat pár objektů (třeba pavouci) a udělat z toho velmi jednoduchou VR aplikaci, kde by se mohl člověk pohybovat a následně třeba nějak interagovat s těmi (třeba) pavouky.

    Je má úvaha správná, že buď:

    1) si ty místnosti vymodeluji
    2) použiji 3D kameru a následně naimportuju do Unity

    V případě 2) je vhodná např. kamera Matterport pro3?
    Máte zkušenost, jak pak bude vypadat takový reálný scan a do toho dodělat třeba animaci plápolajícího ohně v krbu?

    Díky moc!
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj, novy update termsu.

    Unity Change Licensing Terms
    https://www.youtube.com/watch?v=zIRPkDwbfac
    GILTAR
    GILTAR --- ---
    BYDK: Uz to na Githubu nema rok zadnej commit, fyi.
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj, kdyby chtel nekdo podobne vecicky, co umi Odin a zadaco. Tak tady.
    NaughtyAttributes | Utilities Tools | Unity Asset Store
    https://assetstore.unity.com/packages/tools/utilities/naughtyattributes-129996
    SLASH
    SLASH --- ---
    PATRIKSIMA: no neviem ako je to v CR ale tu v UK pokial si freelancer a robis klientovy napriklad navrh na brozurku tak nechces po nom aby ti platil Adobe Creative Cloud subscription ze...
    SLASH
    SLASH --- ---
    Je to cele na hlavu postavene, predstav si ze mas 3och nezavislych konktraktorov ktory su plateny dajme tomu $5K na mesiac a robia hry dajme tomu Rovio a Playrix.
    Pracuju na hre A pre Rovio a B pre Playrix ktora kazda zaraba cca $100M net mesacne a ma 10 M active installs.
    To ma teraz kontraktor 1, 2 a 3 KAZDY zaplatit runtime provizie zo £200M a z 20M installs?? Napriek tomu ze maju kazdy vlastnu firmu a ich hruby zisk je len tych $10K ???
    Bud tomu zle rozumiem, alebo je to totalne insane.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: dokud z ni mas prijmy v odpovidajici kategorii za poslednich 12 mesicu, mel bys platit
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Zajimave. A co kdyz vydas hru a prestanes pouzivat Unity? :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: podle redditu se to tak da vykladat, resil tam presne ten tvuj problem "jsem kontraktor co dela pro jinou firmu, to si jako ted musim platit pro?". O komplikaci, kdyz delas pro vice firem, nektere pro maji, nektere ne... (a dle euly nemuzes michat na jednom projektu jednotlive verze, sice se to dela, ale...)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: takze podla toho : ""If you are a legal entity using the Unity Software, then your Total Finances are: (a) if you are providing services to a third party, your customers’ or clients’ gross revenues "

    ak napr. pracujem ako 3rd party kontraktor pre Facebook a robim pre nich nejaku hru v Unity, berie sa v uvahu celkovy zisk ktory ma Facbook z tej hry ??
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: technicky vzato...
    "If you are a legal entity using the Unity Software, then your Total Finances are: (a) if you are providing services to a third party, your customers’ or clients’ gross revenues and/or funding (no matter what the source);"
    SLASH
    SLASH --- ---
    Prave mi prisla v emaily VELKORYSA ponuka od Unity prejst z licencie Plus na Pro. (za rovnaku cenu ako Plus, ale iba na jeden rok...)
    Tak som sa pozrel na ich price plans, a za Plus normalne platim $478 /rok a za PRO chcu €1,877 ($1,979) co je 4x viac!!!
    Are they fucking kidding me?!
    Kedze uz aj v free verzii sa odstranilo Unity logo, po vycerpani moznosti pouzivat Plus , urcite prejdem na Personal.
    ja som kontraktor a na tej hre co pracujem aj keby mala 1M+ user a neviem aky zisk, tak snad ako externy kontraktor nemozu po mne chciet prejst na Pro...
    BYDK
    BYDK --- ---
    SLASH: Jo, nekdy je to nevyhnutelne. :| Ale mensi projekty v cajku. V praci taky delam s vyssi verzi. Sve projekty v 2019, tedy za cenu nekterych dobrych funkci Editoru. Nejvic mi chybi reordable arrays, ktery uz je v 2020 a cistejsi toolbar, taky vyssi verze C#, treba inlinovane switche, atp... No naslo by se toho vic. :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam