• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ARGANNAHObezita
    rozbalit záhlaví
    POZITRON
    POZITRON --- ---
    MAR_TINA: no hele, nerikam, ze to kazdej potrebnej vyuziva, mozna za to muze spis neznalost, ale treba jeden znamej (doufam, ze si to neprecte a nezabije me, na nyxu je) je profesionalni flakac a na vselijakejch davkach od statu dostava mesicne cca 14 000 + si privydelava bokem prodejem dvd, takze ono se na davkach da zit i dlouhodobe. treba prispevek na bydleni je v maximalni vysi neco malo pod 6 000 (kdyz jsem byla zrovna bez prace, tak jsem i jako studentka vs mela 5 500 mesicne) a do prijmu pri vypoctu se soc. davky nepocitaj, takze to mas navic a skutecne te nikdo hlady umrit nenecha.
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    CORNELA: důstojné podmínky ano, ale nedojde se k nim jednoduchým zákonem, který zakáže nedělní prodej. Pomohla by podpora zaměstnanosti snížením daňového (a pojistného) zatížení. A příný dohled nad dodržováním současných zákonů.

Nárok na podporu v mnoha případech nevzniká, pokud ano, trvá 5 měsíců. Paní, co měla ve Žďáru nad Sázavou práci v Kauflandu, těžko najde jinou. 6. a další měsíce nemá nic. Sociální dávky dostaneš, až když vyluxuješ všechna konta, prodáš auto a nemáš vydělávajícho (alespoň 11 600 kč hrubého) manžela. S dětma možná dostaneš trochu víc a dříve. Ty dávky jsou cca 3000kč.
    MEANDER
    MEANDER --- ---
    TAPINA: To je slovo do pranice! Zmíním se o tom na příští pracovní poradě :-D
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    Tak jistěže, nepřetržitý provoz je třeba jen v životně důležitých institucích, jako jsou nemocnice, elektrárny a přirozeně televizní a rozhlasové stanice.
    ALONSY
    ALONSY --- ---
    MAR_TINA: Naopak by ti nejslabší nebyli nuceni makat za tolik otrokářských podmínek :)

(Já souhlasím s Cornelou, bude konec světa!:)
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---