• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    Z4IKVČELAŘSTVÍ
    BEBERA
    BEBERA --- ---
    A je to tu, poprvé máme v úlech kleštíka. Studuju teď metody "léčení" (proč se vlastně používá slovo léčení, když nejde o nemoc?) a vychází mi to na pásky s Gabonem (vzniká prý rezistence) nebo Thymovar/Apiguard. Gabon předepisuje veterinář, musím nějakého kontaktovat, nebo to má podchycené svaz? A máte prosím zkušenosti s tím thymolem? Nahradí Gabon?

Zaujalo mě i cukrování. Zkoušel jste to někdo? Jestli ano, máte prosím tip, jaký cukr (nejjemnější ideálně bez škrobu) koupit? Funguje vám to?

V červnu zkoušel muž kyselinu mravenčí, ale tvrdí, že včely cíleně ucpávají ty odparné otvory, jak to prosím řešíte? Dík
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    ZOIDBERG: Musím upřesnit, že jsem z Frýdecka.
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    KUATO: Teď jsem vytočil po cca deseti kilech lípy ze včelstva a pořád ještě doufám, že bude medovice, je horko a vlhko.
    KUATO
    KUATO --- ---
    opavsko: co jsem slysel, tak vetsinove sucho, zakrmuje se. proste jak vypadal zacatek sezony velmi slibne, tak ten konec se nepoved.
    FARIN
    FARIN --- ---
    ok dik
    VODOMERKA
    VODOMERKA --- ---
    FARIN: dno taky uzavřít podložkou. ať ten čoud nevyvětraj moc rychle. a pak stejně potřebujete zjistit spad ;)
    FARIN
    FARIN --- ---
    MRTS: To že jsou těžší jsem se dočetl, ale právě netuším jestli stačí to že pres ten plod klesají dolu nebo se musí nahromadit a odcházet česnem "pomalu" (navic nejsem schopný posoudit jestli i tím česnem nakonec neodcházejí stejně rychle jako přes zasíťované dno)
    VODOMERKA
    VODOMERKA --- ---
    MRTS: naši taky hlásej sucho. slunečnice kousek, ale nic nedala :(. tak začínaj krmit. 170 mnm
    MRTS
    MRTS --- ---
    FARIN: Páry kyseliny mravenčí jsou těžší než vzduch...
    (Což teda není přímo odpověď na otázku.)