• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    Z4IKVČELAŘSTVÍ
    rozbalit záhlaví
    VODOMERKA
    VODOMERKA --- ---
    KOOTCHA: proto se zebruje přes plod. jinak se to dá vyřešit tak, že a) vkládáte jenom stavební rámky nebo b) se dá do mezistěny udělat dírka, aby mohly přelézat.
    THEO_PHIL
    THEO_PHIL --- ---
    KOOTCHA: Ja doufam, ze se uz zas tak neochladi a ze uz neco maj nanosenyho k plodu...ale jistej si nejsem, proto se ptam.
    KOOTCHA
    KOOTCHA --- ---
    Já jsem teda začátečník, ale co pak udělaj až se ochladí a budou v chomáči... vždyť se nedostanou pro jídlo.
    THEO_PHIL
    THEO_PHIL --- ---
    Chtel bych o vikendu vlozit prvni mezisteny, kdyz uz kvete ta tresen a premejslim kam. Nejlip asi okolo plodu, z obou stran a za to zasoby, co? Nebo radsi az za zasobni ramky?
    PAD
    PAD --- ---
    PAD: Jo a je to plne obrazku a fotografii.
    PAD
    PAD --- ---
    KOCOURR: Tohle je fajn - http://www.psnv.cz/eshop/?83,vcelarstvi-svazek-i - pokryva to uplne zaklady, tj. zootechniku a nemoci/leceni. Soustredi se hlavne na nastavkove vcelareni (zejmena Langstroth a trochu Dadant).
    KOCOURR
    KOCOURR --- ---
    Nemate doporučení na nějakou dobrou knížku o vcelareni? Preferují něco co je blíže ekovcelareni, zatím vlastním pouze Ilustrovane vcelarstvi od jednoho francouze a pár menších brožuřek, diky
    BOUMRY
    BOUMRY --- ---
    PAD: já je mám ve sloupci v nastavcich...Nehrozí, že splesnivy a dají se tak i sirit
    PAD
    PAD --- ---
    Dneska druha prohlidka u silnejsich dvou vcelstev, ktere mam. U obou jsem pozoroval celkem dost plodu a u jednoho dokonce i trubcinu. Co myslite, je to bezne takhle brzy na jare? Stejne jsem to mel v planu, takze jedny jsem nazebroval a druhe prorotoval nastavky, tak snad to daji (a snad uz nebude nejak zima).
    THEO_PHIL
    THEO_PHIL --- ---
    KUATO: Vida, to je dobrej napad sakra!! Dik!!
    KUATO
    KUATO --- ---