lide se mne ptaji, jak muzu chtit tolik penez jen za bilou, ale umeni neni o technice, ci barvach, ale o pocitu, ktery vyvola... —- ja citim samotu.
zenu, kterou je mozno koupit, nema cenu vlastniť
— kingpin
(aneb ten moment, kdy zaporny hrdina je vice nez dustojnym protivnikem. zvlastni, ze se mi kingpin docela snadno pomychal s hlavnim “hrdinou” z jarmushovskeho sveta, konkretne hranice ovladani.. mmchodem ten film je potreba videt v kine prave kvuli navstevam hlavniho hrdiny v galeriich barcelony. jarmus rad komentuje neschopnost porozumet, predst zpravu a osobni i nadosobni umeni, ktere predava zpravu pres vsechny komunikacni bariery, jak jsem se o nich ucil treba v informacni vede.
kazdopadne doufam, ze Kingpin aka Fisk v Daredevilovi (uvazuju jak se prelozi daredevil)’ nebude hrat druhe housle i nadale. mmchodem porovnani Daredevila a Punishera je paradni, tam, kde je Punisher brutalni, tam v daredevilovi mluvi naprosto fantastickou americkou pravnicinou. ublizuje to asi tak se stejnou razanci truhlarskeho kladiva.
musi se nechat, ze Netflix vi zcela presne jak mychat kokteily paradni remeslne prace, relativne kvalitnich hercu i ve vedlejsich rolich, sveta, kdy na sebe postavy a deje navazuji v druhych planech jako opozit prvoplnanove ucinnym emocionalnim trikum, jako z reklamy. konecne se taky opousti model sex, nasili, milostna scea, uplakana scena, nasili, kteryz to model mi kazil Americke filmy od konce 80. let, a po pomade, topgunu, rambovi a ghost busters, jo a terminatorech z toho vybredl jen willlis v poslednim skautovi a smrtonosne pasti... akcni filmy nejsou mrtve, a daredevil je sice srac, a puniser hippik, ale poctivej hollywood je zpet, pes poser cely devadesatky)