• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OVERDRIVEOVERDRIVE, nejlepsi pritel sama sebe: „Nech si zdát o spaní“
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    SORBAK: Trochu, jde o to, ze Hvozd vlastne nepodporuje bytosti s oddelenou mysli, vsechno co vytvari jsou ruzne patterny hive mind, asi podobne, jako treba Shodan ma zalibu v promenovani lidi ve stavebni dilky uchylneho puzzle, jehoz cilem je optimalizace ve vsech ohledech.

    Jo jinak mam tam mnoho astralnich/Serych vrstev, od Sneni po lokalni domeny ci odvracene tvare mesicu, jen ten, kdo veri v Nej ovsem ma sanci na Peklo, Ocistec a Raj, treba.

    Jinak kultura uz je v deklinaci, takze to co bylo je casto nepochopene, ztracene ale porad funkcni. Sily typu Torze jiz dnes neni schooen metaclovek ani ovladnout ani umyslne pojmout.

    Me se treba ded zalibilo poupravene povolani Plannar Shepperd, pochazejici z Utkanych Rozmeru. Bytost tak roztristena, ze ani sny pred ni nejsou v bezpeci.

    Rad Jeho Neposkvrnenych se tak rozhodne nejmenuje proto, ze nemaji v usich krik upalovanych a na rukach krev objeti muceni...



    Proste mily, hezky, optimisticky svet, kde Rusalku muzes mit na jednu noc, na tu nejlepsi, vzdyt posledni sex je vzdy nejvic koreneny, lopuchem, puskvorcem, bahenimi lekniny a ledove cernym dechem utulne tunky za mrazive noci.

    ...
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    OVERDRIVE: Promenovany
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    Vlastne muj svet je podobne totalitni jako Metro 230* a obdobne nebezpecny, pridej do toho Zonu ala hry i kniha, dolad to klasickou romantickou literaturou, pridej trochu salveje divotvorne a vraniho oka, zamychej par strankami z dila pane Holdstocka a maceruj, dokud z kniznich stranek neopadaji pismenka. Podavej za zvuku newspeaku z 1984, kterym Vaclav Havel recituje versiky z Balady pro Banditu a nezapomen, ze kazdy hobit ma od zacatku na ruce proklety prstynek a sklouznout ke zlu je tak snadne (tedy pokapej par lzickami stavy z byliny zvane ADOM, ktera chut jedu zjemni take pokazde, kdyz by bylo potreba zabijet)...

    Hodne dam na sekundarni skilly typu: Lore, Creature Anathomy, Literacy, Etiquette, Herbalist a podobne... funguje u me geomancie, urban environment conjuring, harvesting by sacrifice/artefact/material shattering, demonoligy, astrology, ... nekromancie, posednuti a corruption jsou bezne soucasti sveta, podobne jako treba v Piratech z Karibiku, kde jsou bytosti kledbami a posedlostmi i fyzicky promenovani.

    Hlavne: metalide jsou nejmensi silou pusobici ve svete, draci jsou nepochopitelne inteligentni a temer neznicitelni a krom toho, ze maji kulturu, umeni, hierarchii a civilizaci, jso taky beznym predatorem cloveka, ovsem taky zdrojem vseho od “penez” (plati se dracimi supinami, neznamou silou rozlamanymi na 100 dilku) po zbrane, hudebni nastroje a obleceni...

    Dalsi sila je pak Hvozd, kde stromy a vubec byliny dosahuji nelidskych rozmeru a roste i v mrazech, sam o sobe ma inteligenci, kdyz zranis strom, to nejmensi, co se stane, ze zacne kricet tak, ze vzbudi hejno mandragor a masozraveho popinaveho byli, ale i kameny a kosti mohou slouzit. Co na tom, ze se hybou podobne rychle, jako dech mrtvych, ci hvezdy po zatazene obloze.

    Mensi Sily pusobi pak na kazdem miste vrazdy, milovani, radosti... pomluva te nejen dozene, ale jeste te s polibkem svihne po krku britvou zmaru.

    A do toho vseho prichazi On, jediny z bohu, Buh, s duhou Smlouvy a armadou spravedlivych pastyru, ktere provede udolim temnot, kdys seznaji, ze On je Zakon.

    Drobnosti typu: cestovat mezi 13 lidskymi sidly jde jen pomoci Prechodu, ktere museji mit na jedne strane Pana Klice a na druhe Pana Brany a vedou vzdy jen do nejblizsi pevnosti... to uz je jen mala lidska politika, podobne jako krvava magie, bezne rozsireni tvrdych drog a alkoholismu, 80% detska umrtnost a naprosty nedostatek zdroju, ktere zabranuji metalidem se mnozit nad jisty stav.

    Jediny kdo prosperuje je Hvozd,... vsecko ostatni stagnuje, ci starne a droli se.
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    OVERDRIVE: "The Golgari don't bury their dead. They plant them."

    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    OVERDRIVE: Mmchodem treti dil (aniz bych moc spoiloval, pac Adela hraje Hobita Kejklire, asi na urovni Drubeziho Samana, btw ;))) takze treti dil se jmenuje: Posledni Honitba, a je to mimochodem vykradacka Strasidla Cantervillskeho (i kdyz jen velmi volna)

    "Až zlatovláska jako květ
    k modlitbám pohne hříšný ret,
    až suchá jabloň rozkvete,
    zalita slzou dítěte,
    pak přijde doba šťastných chvil
    a klidný bude Canterville."
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    SORBAK: Fantasy me furt nebavi, ale nemel jsem hrace na cyberpunk, tak jsem si rek, ze se vzdycky zacinalo s Dracakem a oprasil jsem to, s tim, ze muj svet je “ponekud” extremni. Vicemene staroveke az stredoveke kulisy, kde funguje magicke pozadi a duchove ala Grimoire, co pevnost to jinej setting, samotne prostredi je extremne hostilni.... vicemene to vedu stylem Les Mytag, tzn z klasickych fantasy might & magic moc nezustalo, prvni, jeste nedohrany run je vicemene castecna vykradacka Romea & Julie + Snu Noci Svatojanske.

    V mem svete je fighter casto uzitecny asi jako chlabek s bglem zbrani, ktery zustal ve meste, kdy jsou vsichni zombie. To same plati pro vsechny straight fwd vyuziti primarnich dovednosti.

    Nikde neni zadny “nepritel”, proste jsi ve svete, ktery se te pokousi zabit uz od kolibky, rodice se te v 5-7 letech zbavili a platil ti cech, ci ulice, za to, ze jsi uzitecny. Zcela bezne jsi videl, jak ty min schopne deti odchazeji do Lesa “sbirat rosti”, nekdy jsi je taky videl se vracet, a treba Marina, s rozdrcenou leblou, zamrzlima ocima a vetvemi hlohu, ktere ji rasi z ust a usi, stejne jako z diry v lebce, to byl pohled na ktery nezapomenes. Fjodor, kteremu se na hlave usadila paraziticka houba je sice vynikajici alchemyk, ale pratelstvi ti taky nejak ne a ne nabidnout...
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    OVERDRIVE:
    OVERDRIVE: Ja ten Dracak II mam taky. Vadi mi na tech pravidlech ta "rozkouskovanost" - informace musis lovit na spouste mist. System dovednosti je oproti Shadowrunu hrozne rigidni, coz nekteri hraci proste nedokazou prenest pres srdce ("JA NECHCI BEJT KEJKLIR, CHCI BYT ZLODEJ"). Me to zas tak rusive neprislo. Rozhodne pozitivni jsou ty mechaniky, ktere davaji hracum moznost castecne zasahovat do deje, jakoze "hodim si, jestli tady okolo neznam nejakej klaster, kde by nam poskytli nocleh". A moznost odhazet nekolika hody jakkoli slozite stretnuti je pro kazdeho GM prave pozehnani. Dvouhodinova kostkova onanie kvuli dvacetisekundove prestrelce zabije temer jakoukoli hru.

    Btw vzdycky jsi velkohube prohlasoval, ze te fantasy nebavi a dracaky jsi vetsinou sabotoval. Neco se zmenilo? :)
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    SORBAK: Dokonce to ted snad pred nejakym casem uvolnil pro francizovani a uz pry existuje asi 5 dalsich hlidek, smysene kvality. Vicemene by uz stalo za to, zkusit z toho udelat RPG. Mmchodem v Seste jsou temer na zacatku shrnuta snad vsechna kouzla co Gorodeckij nebo Svetlana kdy pouzivaji + je tam zaklad artefaktovani.

    Zahral bych, jsem ochotny hlidku i masterovat, ale nezacina se mimo kategorie a zaroven postavy nebudou znat svou uroven a nebudou iniciovane... hralo by se v Praze a pak jinem state nez Rusku, s tim, ze Sovet ma opravdu dominanci velmoci...


    Mohli bychom dat DrD/Hlidku/Run, cuz? Olomouc, u me? Kdy (weekend)...

    Hybl, Zorbak (nahradni GM),Bota, Burkhar, Over ...

    Jidlo na blajcu, z chlastu enem pivo/vino, z lekarnicky kocky skliby zadny tvrdy...

    Nu?
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    OVERDRIVE: HA! A to jsem myslel, že Poslední Hlídka je poslední :) Díky za tip.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    „Prolog

    Patnáct let je dlouhá doba.
    Za patnáct let se člověk stihne narodit, naučí se chodit, mluvit, zacházet s počítačem, o něco později pak i číst, počítat a chodit na záchod, a ještě později rvát se a milovat. Potom, časem, přivede na svět nové lidi, zatímco ty staré vyprovodí do temnoty.
    Za patnáct let si vrahové ve vězeních se zvýšenou ostrahou projdou všemi kruhy pekla a dostanou se zpátky na svobodu. Někdy bez špetky temnoty v duši. Jindy bez špetky světla.
    Za patnáct let i ten nejobyčejnější člověk několikrát
    „radikálně změní svůj život. Opustí rodinu a založí novou. Vystřídá dvě, tři, čtyři práce. Zbohatne a zchudne. Navštíví Kongo a začne odtamtud pašovat diamanty nebo se přestěhuje do zapomenuté vesničky v Pskovské oblasti a pustí se do chovu koz. Propadne alkoholu, získá další vysokoškolský titul, stane se buddhistou, vyzkouší drogy, naučí se pilotovat letadlo, vyrazí do Kyjeva na Majdan, kde dostane klackem po hlavě, načež odejde do kláštera.
    Prostě za patnáct let se ti může stát leccos.“

    Citace z knihy
    Šestá hlídka
    Sergej Vasiljevič Lukjaněnko
    Je možné, že tento materiál je chráněn autorským zákonem.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    OVERDRIVE: Burkhare, ty to ale zadne nekupuj, az Ti da kopacky, nemusel bys to prezit ;)))
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    OVERDRIVE: Takova kocicka bude asi fakt vcelku fatalni, pokud se necim z toho ozene ;), holt maji drapky, svine svinuty ;)
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    Jinak tohle mam ve variante “neon”, tedy olejove zbarvena cekel a ocko, mam pro tu upravu slabost, proste cyberpunkovej chroom ;)

    UC2951 United M48 Apocalypse Karambit Nože Nůž
    http://www.noze-nuz.com/unitedcutlery/UC2951.php

    Je to hrozna potvora, velikost jako u subcompact pistole, mmchodem standardne s podpaznim pouzdrem, ala pistole...

    Jeden z mala nozu, ktery fakt pouziju jen kdyz prijde apokalypsa, jinak tahat takovy kus bojoveho zeleza nee (to uz radej kukri)...

    Musim posbirat vsecky domaci noze a pofotit je, mam proste pro noze slabost...

    Mmchodem chtel bych i ty vrhaci v podobe “oil glow”. Nejlepsi “rybicka” na sebeobranu je pak z adelina setu femme fatale (vyhazovak na pruzinu, ostry jak britva, bodavy i krajivy, dobra spona a velikost na mou, nebo holcici ruku, nosim jej rad i proto, ze je ruzovy a kdyz uz u sebe mit zbrane, tak legracni)



    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    OVERDRIVE: Konkretne timhle, pozor, pri hazeni za spicku se musi drzet v reverzu, pokud vam vadi, ze cepel jinak zkonci nahore (me jo)



    SW995 Smith & Wesson M&P Neck Knife Smith & Wesson (S&W) Nože Nůž
    http://www.noze-nuz.com/smithwesson/SW995.php

    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    Jinak nejaky uvod k vrhani nozu je treba tady, stejne to chce ale trenovat, trenovat, trenovat...

    VRHÁNÍ NOŽŮ - Nože Nůž
    http://www.noze-nuz.com/recenze/vrhani-nozu/vrhani-nozu.php

    Uplny uvod do bice je treba tady

    techniky biče - na soutěžích třídy amatérů pořádaných W-clubem, díl 1.
    http://www.youtube.com/watch?v=Yus96RwBGVw


    K obojimu je samozrejme mrdy videji

    Na uvod do hazeni jsou dobre tyhle, ac ja hazim kombinovanym vrhacim a soubojovym nozem od Smith & Wesson

    CN21095403 China Silver Shadow Triple Set Vrhací Nože Nůž
    http://www.noze-nuz.com/vrhaci/CN21095403.php
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    Tady jsou ke koupi pravidla i kdyz to mozna neni ta luxusni krabice, ktera ovsem obsahuje navic jen kostky, odznak, plakat, postavicku a par deniku postav + hody na samostatnych listech, potreba je jen kniha, a ta je FAKT SUPER, autori se totiz vytahli a je tam spousta historek, ala “Nick zly sen...” atmosferickych popisu postav atd. Jak rikam, kdo rad cte neci napady pro RPG, bude poteseny, je to hra na svetove urovni...

    Dračí doupě II - tvrdá vazba | Fantasyobchod.cz
    https://www.fantasyobchod.cz/draci-doupe-ii-tvrda-vazba
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    OVERDRIVE: Jinak povolani a rasy hrajem podle DrD 2.0 (koupil jsem si luxusni krabicovane vydani, neni to stary dracak, ale kniha pravidel je super zabavna), kazdopadne pouzivam tedy rasy a dovednosti z DrD 2.0, ale adaptovane ala Shadowrun, takze hazes tolika kostkama, kolik je dovednost+atribut... nic, co by nepochopil kazdy, kdo uz hral Run, jen je dobre, ze DrD 2.0 ma fakt hodne propracovany skilly/povolani pro potreby “stredovekych a starovekych” svetu

    Dračí doupě 2 + Hry mocných.rar | Ulož.to
    https://uloz.to/!CjypUh34M/draci-doupe-2-hry-mocnych-rar
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    „Síly Světla jsou povinny si prostudovat tento text.
    Noční hlídka
     
    Síly Tmy jsou povinny si prostudovat tento text.
    Denní hlídka“

    ——


    Tohle jsem psal jinam, je to takovy uvod...

    Kdyztak pravidla by mela byt i tady, fakt by me pobavilo si zahrat. V planu je svet pod dracimi horami, skladajici se z 13 pevnosti, v nichz kazde panuje jiny rezim, od vedy az po piratske pristavy, od aten az po spartu a keltske “barbarstvi”. Resi se tam spor prichodu “Jednoho Boha” proti ere, kdy kazdy stary strom ci vetrem zpivajici prusmyk mel vlastni bozstvo. Velike nebezpeci je Hvozd, vlastne lide a nelide ziji jen tam, kde se hvozdu jsou schopni ubranit (na skalach, v podzemi, na vode). Era draku uz je pryc, protoze v minule ere rozmachu je lide dokazali zdecimovat az k vyhlazeni. Hvozd i draci jsou ovsem hlavni zdroj syrove magie, lide/metalide jsou spis na urovni vedy a techniky 11-17 stoleti nasi reality i kdyz nekteri umi kouzlit ci magii dopovat alchymii, ale mrtve dokaze ozivit pouze hvozd a mezi svety umi letat jen drak... jo, zapomel jsem: hory na severu maji cca 8tis mnm, a cely “svet” ma velikost asi CeskoSlovenska, procez se rozklada v pasmu 8 mesicu z 11 s teplotami -15-35*C. Celou zemi za jednoho konce na druhy presli ale jen bajni hrdinove, i kdyz mezi pevnostmi jde cestovat, vzdy maximalne do vedlejsi a to jen za pomoci kouzelnika “pana/pani prechodu”, teleport ve *velmi drahy* a kouzelnici samozrejme v ruznych pevnostech jsou ruzni... mmchodem, vzdelani funguje tak, ze dospeli detem plati za to, ze studuji, tedy ucis se spatne? Umres hlady... deti dostavaji v 7 letech umistenku do pevnosti, ktera se venuje tomu, cim budou, az vyrostou. Malokdo se do rodne pevnosti vratil. Pokud v lesich ziji lide, “nejsou jako my”:


    ——

    Takze: kdo vymysli nazvy pro vsech 13 pevnosti, dostane zvlastni schopnost Kartografie & Orientace; kdo vymysli nazvy pro 10 mesicu a 11 prestupny, dostane zvlastni schopnost Lore (neco jako znalost pohadek, povesti, baji a ustni slovesnosti)

    —-


    Nazvy mohou vychazet treba z Druidskeho-Keltskeho kalendare. Zrovna ted je 4 mesic, Mesic Nejhlubsi tmy, ktery ma v prostred Svatek Nocni Hlidky, nebo taky Dlouhe Noci. Vicemene tyden v kuse teplota skokive vzroste na teploty kolem nuly, nekdy i vic, velmi rychle rozkvetou i nejake kere a stromy. Vojta vi, ze v ten cas se sklizeji nektere magicke a posvatne rostliny, mechy a houby, ktere kvetou, nez zacne Divoky Dest, coz je chvile, kdy se teploty po tydnu vrati pod nulu, nejdrive zacne hrozne prset, takova zimni boure, ta se pak zmeni v blizzard. Vsechny rostliny zmrznou, odkvetou a dal pokracuje zima. Kazdopadne tenhle tyden uprostred krute zimy, tak je jeden z nejvyznacnejsich magickych bodu v roce. Rika se, ze Sfery se k sobe priblizi tak blizko, ze je mozne jimi prochazet, ma-li na to (meta)clovek odvahu a znalosti. Zaroven je to tyden oslav a karnevalu, po nemz zima uderi s krutosti, jaka do te doby neni. Pevnosti dalsi mesic zustavaji vicemene pod ledem a co se neda delat vevnitr, neda se delat prakticky vubec...

    Na konci Svatku Nocni Hlidky se nad mesty zjevuje Divoky Hon, kavalkada duchu lidi a zvirat, ktera krici a nici, bere zivoty, mizeji deti, a obcas se nekomu stane neco velmi necekaneho...

    Kazdopadne prave ted je v “Benatkach”, kde se nachazite, veliky karneval, vino a palenka tece proudem a vsichni maji na verejnosti nasazene masky, nicmene necekejte benatskou nadheru, jsou to casto masky kovove, z kury stromu, kuzi, kosti a lebek, peri ptaku a listi. Samozrejme mohou byt i krasne, avsak spousta z nich je desivych... tenhle tyden se lidi a nelidi smeji strachu, ktery ale zachvilku znovu vystrci svuj kostlivy parat. Konecne v lesich tancuji bludicky, kvili banshee a hejkal a pod ricnim ledem plavou jakoby mrtva tela rusalek, vodniku a tvoru bezejmen, kteri zespodu klepou na zamrzlou hladinu a dozaduji se lidskeho tepla. Zima rozhodne nekonci, jen nachvilku uvolnila sve sevreni...
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    BURKHAR: Jo jo, na to se taky chystam, ono na tom neni az tak co nekoho ucit, jde o to, ze musis mit grif (jako u zonglu) a pak jen trenovat, trenovat, trenovat... trenovat. Vcera jsem hodil do stromu nuz kolem 3 000x, nekolikrat jsem se asi prepocital, ale tak nejak to bude...

    Pouzivam Julyz teorii, ze kdyz kazdy den neco delas 5 min, nakonec se dostavi pokrok, ona se tak naucila docela slusne zonglovat, ja hazim vecma (hazim cimkoliv od sipek pres kameny tenisaky, noze a sekery, jde o to, ze kdyz to potrebujes, neco, cim muzes hodit mas vicemene vzdycky).

    Ale jako rad se stavim, jen se mi deje to, ze vzdycky, kdyz chci do Olomouce, neco mi do toho vleze...


    Co dat nejaky Dracak v Olmu, ale masteruju, pac nechci, aby se hralo jen na fight. Zacal jsem ted mastrovat svoji Siberiu, svet hvozdu, vetsinu z 10 mesicu pod nulou, 13 pevnosti... no placnu sem copy a paste, co jsem daval hracum...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam