• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OVERDRIVEOVERDRIVE, nejlepsi pritel sama sebe: „Nech si zdát o spaní“
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    Stala se mi zajimava vec, muj tym/druzina, ted o weekendu muze ve slozeni, kdy neni mozne dohrat rozehrany run, tak jsem se rozhodl, ze jim udelam seqvel, ktery se bude odehravat neznamo za jak dlouho v budoucnosti, oproti jejich “dnes”.
    Co je ale zajimave je, ze je necham zahrat to, co je pripraveno pro zdejsi bandu, a pokud to klapne zajimave, stanou se tak uzlivymi body/NPC pro zdejsi.
    Tzn, vy pak uvidite, co dela ve stejnem miste a case druzinka lvl.1-lvl.3 postav, budou to v dany moment zivejsi NPC.
    Zajimave je, ze ten run je napsany tak, ze je tam dost velke riziko umrti postav, takze kdyz jim nektera umre, v pristim hrani, kdy uz zas budou kompletni, tak postava bude existovat, jen bude hrac vedet, ze jeho postava umre, a bude vedet jak, jen nebude vedet za jak dlouho (rozdil cca 10 lvlu, pak uz by to hralo roli).
    Docela se mi ten prunik, kdy se potkaji 2 druziny na stejnem miste a case, s tim, ze jedna dela druhe aktivnejsi statisty, libi jako i moznost jedne kapitoly do sve brakove Knizocky.
    Nepisu ji podle hrani, ani podle postav, co odehraly, nechci to mit zavysle na nejakem systemu RPG, ale vykradam uspesne napady z hrani. Tak uvidime. Kdyz zahraji nevhodne, nepouziju to, vzdycky se da rict “tohle se vam zdalo”, nebo “tady ten uzlovy bod zpusobil, ze budoucnost se vyvyjela jinak”, ale treba to klapne.
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    OVERDRIVE: No takhle... Libor se rozmyslel a scratchoval to, takze soudim, ze Bota taky nepojede. A Burkhar se na to na posledni chvili stejne vysere, protoze ho nebude mit kdo vencit a jeho cokl nebude mit prachy.

    Takze nakonec asi nic.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    SORBAK: Beru v uvahu, at se vyjadei Burkhar a Bota, idealne at ti dva rekniu vic terminu. Tam kde nastane prunik, udelam si cas...
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    BURKHAR: Nejaky linky na to, co rikas?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    OVERDRIVE: Nekuř BACCO, je to dost jedovatej tabák.
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    Tak kdy teda? Muzes Spidere udelat anketu pls? Ja nemuzu, premiovku nemam uz davno.

    Ve hre jsou tyto terminy:

    7.6.
    14.6.
    21.6.
    28.6.
    5.7.
    12.7.
    19.7.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    Kdyby mi nekdo chtel dat darek, tak:

    GH2034 HIBBEN COMPETITION THROWER TRIPLE SET Vrhací Nože Nůž
    http://www.noze-nuz.com/vrhaci/GH2034.php

    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    Drobne radosti zivota,... jen jsem jim musel oblepit rukojet kobercovkou, jsou dost nahrubo vyrazene z kusu neobycejne neznicitelne oceli (nekolikrat jsem trefil zelezne kovani dveri, zajiskrilo se, zvuk jak kdyz se netrefis do majzliku kladivem, ale na cepelich nneni ani zub ani skrabanec)....

    Mam jich celkem 9, asi by mohly byt jeste trosku tezsi, 150g je na me holcoci rucicky trochu malo a na 12kroku uz maji tendenci mi “plachtit”, ale za ty orachy a s tou neznicitelnosti jsou na training moc fajn, a vaha se jim da dodat treba opletem pomoci dratu, kdyz by bylo moc treba. Maji i pochvicku, kam se jich v pohode vejde 5 najednou a daji se tak i prenaset mezi lidmi na pasku (i kdy cepel je dlan na delku a strenka druha, takze uz to neni koscher perorizek)

    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    Jeden ze zajimavejsich stanku na oslavach je stan Techno Elfky, opravdu pripomina dnesni technarske holky, dreddy, nevyzyvave hadry s kapsami, shrnuta kapuce, kozeny opasek s dykou a spoustou kapsicek a prezek. Elfce se ale nerika techno elf pro prislusnost ke kmeni fanouskum beatu, ale proto, ze jeji kmen vyrabi zvlastni technicko-technologicky velmi vyspele hracky a zpracovavaji ty nejjemnejsi a nejdrazsi magicke esence, vzacne materialy a jejich hracky jsou prekrasne, technicky dokonale a vsechny drahe a originalni.
    Na stanku vidite lapace kouzel, vyrobene ze zlateho skarabea, zini horskych koni a kousku bilych stromu (z kazdeho kousku dreva je pri spravne - magicke- peci mozne vzdy vypestovat novy strom, drevo nikdy neumira, krom spaleni)... malovany mesec na Draci Zlomky, ktery nelze ukrast, boty, ktere tisi kroky a chrani pred mrazem, taky neklouzou.... divka provadi take rytual tetovani, kdy symboly posiluji, ci prinasi nositi zvlastni vlastnosti, treba par oci na vicka, ktery umoznuje videt i se zavazanyma ocima, nebo do zadu, nez je otocena tvar....
    Za kazdy hlavolam, krabicku, kousek kuze, obal na svitky ci kousek obleceni, Techno Elfka zada minimalne cenu mestanskeho domu, tetovani jsou jeste drazsi. Zvlastni je, ze magie se vzdy snoubi s technikou, magicka past je pri blizsim pohledu pohyblivy mechanismus provazku, kladek, ozubenych kolecek a samozrejme brouk. Vacek na zlomky a supiny je vyrobeny z kuze, ale v nem je z dratku vypleteny obrazec, ktery se velmi slozite uzavira okolo krystalu, bez ktereho by obvod nefungoval, zvetsovaci skla a dalekohledy jsou soustavou cocek a zrcadelek te nejvyssi kvality a magie z nich vlastne neni citit vubec. Ze zbrani je k videni prak a foukacka, ktere na orvni pohled nejsou nijak zajimave, ale zrejme umi neco navic. Taky ma k dispozici oar nozu, ktere maji skrytou cepel, dokud se nezmackne pruzinova pojistka...
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    ARTUR

    Prospektor - státní zaměstnanec, který se vydává na výpravy po okrajích divočiny - do hor i do Hvozdu, kde vytipovává zdroje, vhodné k vytěžení - ať už se jedná o rostliny, zvířata, nebo kameny. Své poznatky zakresluje do map. Má tedy spoustu povšechných znalostí z mnoha oborů. Své cesty podniká s ozbrojeným doprovodem a pochytil i pár praktických dovednosti, týkající se pohybu v divočině a přežití.

    Pokud je ho někde potřeba, je mu vydáno povolení k cestě teleportem, na místě je mu přidělen doprovod a vydány instrukce do kterých míst se vydat, případně jaké suroviny hledat.

    Pro říši je poměrně cenným člověkem a jeho práce je nebezpečná. Několikrát už se stalo, že někdo z jeho doprovodu za něj položil život, aby se on se svými poznatky dokázal dostat do bezpečí. Tato skutečnost ho, i přese všechna pragmatická zdůvodnění, velice trápí. Částečnou útěchu mu přinášejí víra v Jediného a alkohol. Mezi lidmi, se kterými pracuje, raději nenavazuje žádná přátelství, protože smrt je až příliš častým společníkem na jeho výpravách.

    Žádnou korupcí ani jiným podobným ksindlem (zatím) netrpí. Povoluje to vůbec víra v Jediného? A je to dovoleno státním zaměstnancům?


    "Nečísla"

    A dovednosti

    Aktivní
    - Zálesák (Navigace, Stopování, Přežití)
    - Lyžování/sněžnice
    - Jízda se psím spřežením
    - První pomoc
    - Konstrukce a oprava
    - boj s holí

    Znalosti
    - Geologie
    - Botanika
    - Zoologie
    - Meteorologie
    - Astronomie (-logie)
    - Matematika
    - Kartografie
    - Výbušniny a hořlaviny

    B atributy
    - telo - nejvic (7)
    - log, will, int - druhy nejvic (4)
    - str, agi, rea, char - co zbyde

    C rasa - trpaslik
    - termovize
    D prachy
    E magie

    KVALITY - podle veverky
    + odolnost proti chorobám
    + odolný (+1 rasové maximum k tělu)
    + vytrvalý (ujde a uběhne o polovinu větší vzdálenost)
    - alkoholik
    - nervák (nedokáže číhat v záloze)
    - zohavení - omrzliny, nemá uši



    Vybavení
    Oblečení do lesa - kožené
    Oblečení do hor - kožešinové
    Hůl cestovní
    Sekerka - malá, na přežití
    Nůž
    Nářadí - psací potřeby, tabulka a kamínek, sextant, kompas, dalekohled, lupa, botanická lopatka, herbář, geologické kladívko, stahovací nůž, kuchací nůž, sada činidel a rozpouštědel

    Historii a motivaci sem zatím psát nebudu, ať se to dá teda nějak sladit s ostatníma. Hele a když si my musíme vymyslet všechno, co budeš dělat ty? :)
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    OVERDRIVE: Je napriklad chtene, aby postava mela nejaky cil, treba kouzelnik, ktery si mysli, ze nasel ten jediny fungujici zpusob, jak zabit draka a ted jej chce vyzkouset.

    Navrhy postav klidne sem, ne do posty, chci, aby na sebe Hraci reagovali, aby nevznikky 4-5 postav solistu, ale aby vedely, proc jsou spolu. Samozrejme tajny veci, jako corruption/zly zamery a podobne, ty pak do posty, to je jasny, ale postavy se znaji asi stejne, jako se znaji jejich hraci.

    Neni to jejich “poprve”, i kdyz je mozne, ze nektere dovednosti a vlastnosti zustaly drive skryte a to jak jim, tak ostatnim. Pripadne se teprve projevi jejich sekundarni dopady.

    Dobry priklad jsou PC v Darkest Dungeon.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    SORBAK: Proc nechci resit atributy a dovednosti v cislech? Ne, ze bychom potom nehazeli, ale ocekavam zajimavejsi postavy, zvlast dik corruption a proto, ze chci, aby si kazdy hrac vymazlil neco, o co ani ori single-shotu nebude chtit prijit + u singleshotu neni moznost rozvoje postavy, takze udelat si hobita zlodeje na jednicce je proste nuda.

    Cekam, ze z toho bude kazatel jedineho boha, ktery siri hruzu a bezne upaluje pri navsteve pecnosti lidi. Sileny vrah sve rodiny, ktery pozabijel manzelku a deti sekerou a ted po nem jde cele mesto, nebo treba alcymista, kteremu se podarilo vymyslet prudce navykovy Dr.Jeckill/Mr.Hyde koktejl a ted nedokaze prestat s jeho uzivanim, ac mu to nici zivot a vsem okolo.

    Takove postavy se nedelaji snadno podle zadneho systemu, jde o legendu a spravne kombinace vlastnosti, na zaklade toho pak dohodnem cisla...

    Comprende?
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    OVERDRIVE: Kdyz nemam resit cisla tak je to teda asi jedno, ale atributy jsou stejne jako v jakem Shadowrunu? ve dvojkach jich je sest a ve ctyrkach osm.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    SORBAK: Atributy jsou stejne jak v Shadowrunu vcetne esence, to uz jsem taky psal niz.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    SORBAK: Cisla neres, vyber si co chces byt, jak jsem rikal magie a dovednosti jsou ala DrD 2.0. Cisla po Vas nechci, chci popisy postav, minimalne 20 otazek, edges & flaws. Strelne zbrane v tomhle svete neexistuji, maximalne kanony a minomety v te uplne nejzakladnejsi podobe. Nic tak maleho jako puska nevydrzi kombinaci mrazu, nekvalitni oceli a podivnych horlavych “strelnych prachu”. Mozna by slo strilet z neceho, jako je draci kost, nikdy jsi o tom neslysel.
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    Atributy
    - kolik je atributu a jake jsou?

    Dovednosti
    - jak siroky je zaber dovednosti? Je to jako v SR2 (palne zbrane), nebo jako v SR4 (pistole)?
    - jak se naklada se znalostmi? Jsou za polovicni cenu jako aktivni skills?

    Rasa
    - rasova maxima jsou podle ktere tabulky?

    Prachy
    - kde se dozvim, jak velkej ook übermečák si můžu koupit za kolik šupin?

    Kvality
    - Ty kvality se maji vyvazit? Jakoze za jednu dobrou si musim vzit jednu spatnou?

    Magie
    - tohle se me nastesti netyka :)
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    Postavu bych teda věděl, ale jak mám udělat ty čísla fakt netuším. V posledním popisu jsi jmenoval tri uplne odlisne herni systemy, z cehoz teda nejsem moc moudrej. Nicméně pochopil jsem, že chceš priority, takže tady jsou. Doplň mi k tomu pls počet bodu na atributy, dovednosti a prachy.

    A dovednosti
    B atributy
    C rasa - trpaslik
    D prachy
    E magie
    SORBAK
    SORBAK --- ---
    OVERDRIVE: Kotleta je Leoš Kyša...
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    „Jak, co?“ zeptala se Naďa. Ve škole se mě ptali: „Goroděcká, nejsi židovka? A já jsem říkala, že ne, že u nás v rodině žádnej žid není. A je! Všem jsem lhala!“

    Citace z knihy
    Šestá hlídka
    Sergej Vasiljevič Lukjaněnko
    Je možné, že tento materiál je chráněn autorským zákonem.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam