OVERDRIVE: My hrajeme podle trojek, takze astralnik se muze jen zjevit, ale duch se muze i materializovat a porvat. Nebo prave pouzit nejake ty powery. Ale poweru se da odolat.
Ale pokud by se rval, tak ma vyhodu, ze ma weapon imunity a tak je tezke ho umlatit, ale zase nevyhodu, ze dotycna kouzelnice si netroufne na vic nez dvojkove, takze tem je zase snadne se ubranit, takze takova jako patovka, ale zase duch se neunavi, takze je schopny se takhle bezcilne s obeti mlatit od rana do vecera a doufat, ze protivnik padne hlady a vysilenim... a greater forma dokonce muze od rana az do dalsiho rana ...
ve trojkach vyvolavas duchy stejne sily zcela stejne (az na totemove bonusy), ale musis byt v v prislusne domene a muzes mit z dane domeny naraz jen jednoho a kdyz chces dalsiho z jine domeny tak tu stavajici musis opustit a nevyuzite sluzby propadaji (ackoli se fyzicky hnout nemusis - na hole skale vyvolas jak zemniho, tak vetrneho napriklad) a muzes ukolovat uz jen toho noveho ... ale budu muset nacist, jak je to prave s tema greater formama ("nafouknuty duch" - je to metatechnika a na vyvolani se haze dvakrat na uspech a dvakrat na odliv - ale u forsu 1 a 2 to neni zase takovy problem), ktere muzou prekracovat hranice domen a maji nejake dalsi speciality
A samozrejme to nejsou rodinne
problemy, ale
zalezitosti protoze jak se tam budou motat duchove jak jeji tak myho syna a moje postava tam bude stridave bud kouzlit nebo deckovat, tak to asi bude ponekud neprehledne a tak je lepsi prolistovat pravidla predem, nez az uprostred boje mezi dvema pussy :)