PLUMM: No, ono to zase není tak těžké, když člověk pochopí, že to, co je jinde nazváno "object" nebo "model" nebo nějak podobně, je prostě v Zbrushi "Tool". To dokáže zmást na začátek hodně :) Jinak zatím jsem se v tom částečně zorientoval, udělal si vlastní UI, abych měl po ruce to, co chci, vytahal si štětce, které mi přijdou nejlepší a naučil se maskovat a s těmi maskami pracovat. Spolu s tím i používat modifikátory. jasně, není to nic moc, ale na začátek to je myslím až dost. Nemám s tím nějaké velké ambice, chci to používat jako modeler nápadů pro plastiky nebo pro některé koncepty. Hrozně se mi líbí, jak se v tom dají rychle modelovat technické věci, byť je to vlastně celé organické...
MudBox jsem nezkoušel, vím o něm, ale podle toho, co jsem tak nějak vyčetl z fór propracovaností zatím na zbrush nedosahuje. Asi by mi pro moje účely stačil, ale ani nevím kolik stojí, a pokud se zbrush nějak rozumně naučím, tak těch 13k za něj už není taková hrůza.