• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUN_VU_KUNGSvatostánek Opičího krále - tvorba nejrůznějšího druhu - SUN VU KUNG at work
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    LEON_KOWALSKI: taky nevím, ale není jediný... ani bych na něj nepřišel, napráskal mi ho jiný uživatel. Přitom spousta lidí se normálně zeptá, jestli můžou třeba použít něco jako wallpaper...
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    zajímavý je že takový lidi nezabanujou když si na ně stěžuje víc autorů. .... ale on by si asi udělal nový id a jel by dál močálem černým kolem bílých skal
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    thx
    LEON_KOWALSKI
    LEON_KOWALSKI --- ---
    co to je za IDéčko na deviantu? Ať se mrknu jestli tam neuvidím něco co už jsem viděl jinde
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    PARAMITE: Mě se to nelíbí vůbec.
    PARAMITE
    PARAMITE --- ---
    SUN_VU_KUNG: Ale na to, ze je to splacany, je to pekny :)
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Smáznuto... fajn, aspoň něco na DA funguje.
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    R0C3S3K: krade lidem věci a i oficiální materiály ke hrám a filmům, různě to přebarví, nebo takhle splácá dohromady a šup s tím do galerie jako vlastní výtvor. Sice uvedl zdroje, ale pozapomněl se zeptat na souhlas... a tohle jsem pod CC nedával.
    R0C3S3K
    R0C3S3K --- ---
    SUN_VU_KUNG: dalsi overpainter?
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Fuck... asi to nepůjde linknout... report odeslán, tak mu to snad smažou.
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    MOUSEK: jo, to jsou bannery, které jsem musel udělat, protože vydavatelství epocha se zase vycajchovalo se svou profesionalitou a nebylo schopné zajistit bannery pro bezplatnou (!!!) reklamu... Profesionalita je v ČR sprosté slovo napříč všemi odvětvími.
    MOUSEK
    MOUSEK --- ---
    niečo z popoularity hunterovej ... :)

    http://img402.imageshack.us/img402/467/krvv.jpg
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    How about Sculptris?
    Puvodne hobby projekt jednoho typka udelat si zbrush/mudbox po svem a jednoduseji.
    Pixologic :: Sculptris
    http://www.pixologic.com/sculptris/
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG: teda píšu jak prase, ale to je tou zimou, ty svině z teplárny se rozhodly, že nás nechají umrznout a vypli topení a teplou vodu, tak vytáčím grafickou kartu naplno, aby pěkně topila :D
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    PLUMM: Jasně, toho ucha jsem si všimnul, že jsi ho tam zkoušel, jen jsem nevěděl důvod, proč nakonec nebylo :) Tyhle prvky (třeba kvůli tomu odstátí od lebky) je dobré (tedy v případě zbrushe) na to nahodit a pak je vymaskovat a oddělit jako subtool - v podstatě něco jako u PS hodit do nové vrstvy. Pořád to vypadá, jako by to byl jeden celek, ale ucho je zvlášť. No a pak si vypnout hlavu a nechat si jen ucho a okolo něj pak můžeš kroužit a doladit ho i s míst, kam by se kvůli hlavě nedalo dostat. Když pak budeš modifikovat nějak hlavu, pořád můžeš hnout zvlášť i s uchem, třeba ho zmenčit, natočit podle některé osy nebo jej pak samotné deformovat... Prostě nesnažit se to sochat z jednoho kusu, ale skládat to. To by Mudbox měl umět určitě taky.

    jj, Barontieri si tím v poslední době pomáhá docela dost, on vůbec s tím 3Dčkem pořád něco dělal... jestli máš rád level design, tak si dej RAGE, stojí to podle mě za to - ale jen pokud člověk vyladí hardware :)
    PLUMM
    PLUMM --- ---
    SUN_VU_KUNG: No ucho tam neni, protože jsem ho nejdřív vytvořil podle předpřipravený displacement mapy (ve videu v čase 3:08), ale pak jsem ho neuměl zmenšit a šoupnout na správnou pozici a taky mi to nepřišlo moc košér, použít už hotovou šablonu, kterou jsem nedělal já. A vysochat ho, mi zatim přišlo moc hardcore – spoustu záhybů, odchlípnutí od hlavy atd. – tak jsem se na něj radši vyprdnul:) No myslim, že s anatomií nemam problémy, ale tady jsem jí vůbec neřešil, prostě jsem dělal nějakou hlavu a byl rád, že se mi tam vůbec rýsuje čitelnej objekt:)

    Jj, s tim sketchupem je to taky pravda. To mi připomíná, žepár dní zpět jsem zrovna začal hrát novej Deus Ex a jak si tak pobíhám první misí, tak jsem hned začal poznávat různý místnosti a objekty, který jsem někdy předtim viděl v konceptech u barontieriho a už na ně uplně zapomněl:) Taky malba na modely ze SketchUpu.
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    PLUMM: to nevadí, Mousek na mě pořád útočí, že tady není nic nového, tak se aspoň něco objeví :)


    PLUMM: No, tak to musí být dost intuitivní, když hned po nainstalování můžeš používat v podstatě všechny nástroje, které jsou potřeba tímhle způsobem... je fakt, že takhle by to v zbrushi asi nešlo bez předchozího studování hromady materiálů :) Anatomii nemá smysl asi řešit, to je mi jasné - nějaké odchylky od reality tam jsou, ale o to nejde, co že jsi vzdal ouška? :) Dobrá věc tohohle sochání je taky to, že se chtě nechtě učíš tu anatomii, kam co vede, na co se to váže a jak to asi vypadá... No a je vidět, že o ní povědomost máš.

    To s tou prací ve 3D a větším uvědoměním je fakt... proto je dobré si některé věci třeba dělat i ve sketchupu, když už se člověk nechce kontaminovat něčím jako MAX, což je podle mě zbytečnost. Ony taky ty koncepty a vizualizace, kde si někdo předtím udělal studii v nějakém prostorovém programu, vypadají uvěřitelněji, kompaktněji a funkčněji. Jen to holt vyžaduje dva skilly, jeden pro PS a druhý pro modelovací program. Jako ono to jde i ve 2D vymyslet něco aby to fungovalo, ale to musí mít člověk hodně velkou představivost v prostoru, aby vnímal věci i hloubkově...
    PLUMM
    PLUMM --- ---
    Jo a sorry, že to postuju v tvym klubu :D
    PLUMM
    PLUMM --- ---
    SUN_VU_KUNG: Jono, taky jsem si říkal, že když se s tim naučili všichni ty lidi, tak já to dokážu taky, ale seknul jsem s tim, protože mě to prostě nebavilo a já si chtěl jen hrát. Něco si vysochat a bavit se u toho.
    Tak good luck se Zbrushem, když si ho člověk osvojí, tak je to mocnej nástroj. Hlavně je to takovej druhej Photoshop ve smyslu, že všude je na něj plno tutoriálů, materiálů ke stažení a podobně. A na každej problém, na kterej narazíš, narazilo před tebou už obrovský množství lidí a nebude problém to různě na fórech dohledat. Mudbox tak silnou komunitu nemá.
    A s tou prací v prostoru máš pravdu, je to pak uplně něco jinýho, než když maluješ 2D. Musíš si najednou mnohem víc uvědomovat funkčnost tý věci a chtě nechtě si o ní musíš vytvořit obsáhlejší představu, aby v tom prostoru dávala nějakej smysl a vypadala dobře:)

    No můžu ti ukázat maximálně tak uplně první věc, co jsem v něm na seznámení udělal ještě ten den, kdy jsem ho nainstaloval :) Zbytek jsou víceméně šuplíkový záležitosti a tohle se nestydim ukázat, protože skutečnost, že to bylo poprvé funguje zároveň i jako účinná omluva toho, jak to vypadá :D

    Mudbox head turntable 1
    http://vimeo.com/28178363

    Mudbox head sculpting 1
    http://vimeo.com/28178851
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam