• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUN_VU_KUNGSvatostánek Opičího krále - tvorba nejrůznějšího druhu - SUN VU KUNG at work
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    ZELGARIS: Celé je to čistě 2D, jen zkonstruované v perspektivě. Samozřejmě by se na to dalo navrstvit strašně moc detailů, ale to bych to dělal několik dní a už by mě to nebavilo :)
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    SUN_VU_KUNG: Predchazel tomu nejaky jednoduchy 3D model? Nebo ciste 2D?
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Tak, napečeno, k tomu hromada dalších věcí rozdělaná, takže budu postupně dodělávat a přidávat :)

    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Tentokrát nic přímo ode mne (i když v kuchyni se už něco peče :))

    Velmi příjemný dokument o současné digitální tvorbě - sice se týká hlavně hudby, ale některé věci jsou tam naznačeny pro všechy oblasti.
    PressPausePlay
    http://vimeo.com/34608191


    a pak zase jednou povedená glosa kterou napsal Noah Bradley (jeho střízlivé a rozumné úvahy jsou mimo jiné to, proč už dlouho sleduji jeho blog :) - zvlášť předposlední věta by se dala tesat do kamene :D


    Don’t listen to everyone
    od autora Noah Bradley

    If I listened to all of the advice I received over the years, I would not be successful. Hell, I wouldn’t even be an artist.

    In fact, most of the best decisions I’ve made in recent years have directly contradicted advice from people older, smarter, and more experienced than me.

    We are constantly barraged by the opinions of others. They may mean well, but often unbeknownst to them their opinions are jaded by the life they have led and the experiences they have had. If they failed at something, they would expect anyone else to fail as well. And if they succeeded, they would expect the same of others. What may have been simply the luck of the draw becomes, at least subconsciously, justified and repeatable.

    Artists in particular are not strangers to this. Art school is a breeding ground of vocal opinions. We learn to give and receive critique. We use it as a tool to improve. But at a certain point we find that we have to put the critiques of others aside and decide for ourselves what we think is best. If we always listen to others, we’re merely creating by committee.

    I do not create your art and you do not create mine. I do not live your life and you do not live mine.

    Don’t listen to everyone. Not even me.
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    MEJLA77: jj, zmiňoval, a taky si tam udělal takový malý nábor do studia :D
    MEJLA77
    MEJLA77 --- ---
    SUN_VU_KUNG: Kuba se živí právě převážně rigováním a psaním skriptů pro rigování ve filmových studiích v Londýně (nevím přesně, jestli je ještě letos tam, kde byl loni a třeba to zmínil na začátku přednášky, bohužel jsem nemohl dorazit)
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Nerad mažu, za což se omlouvám těm slušným, které zajímá moje práce, a kteří i v případě nějaké osobní averze ji dokáží odložit za dveřmi. O ničem jiném to tu není a nebude, takže všechno navíc prostě smažu :)
    NAMORNICEK
    NAMORNICEK --- ---
    R0C3S3K: kamenovat Tě rozhodně nehodlám. Jasně, je to subjektivní pohled ...
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    DAVVID: ano, dokonalý příklad z praxe toho, o čem jsem mluvil na SPLASH - faktor detailu. Krásně vidíš, jak to funguje přesně tak, jak jsem definoval ;)
    SWT
    SWT --- ---
    SWT: OMG, omlouvám se všem za pohyblYvou čelist, jdu s nafackovat ...
    DAVVID
    DAVVID --- ---
    S faktorem detalu roste pocet komentaru, nebo jakze to znelo? :))
    SWT
    SWT --- ---
    SUN_VU_KUNG: No jasně, ale tak nejjednodušší bylo kouknout na psy :) i když podle těla jsem možná spíš měl kouknout na lva nebo tak něco ... myslím ale, že ta geometrie čelistí se tak moc u šelem lišit nebude :))) pokud nebudeme mixovat krokodýla s kosatkou :)))
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SWT: jen taková úplně drobná a nevýznamná poznámka - to není pes, a nikdy nebyl...
    SWT
    SWT --- ---
    SWT: Tak beru zpět, mrknul jsem na fotky tlam psů a ten úhel horní čelisti celkem sedí - tak nevím, co mi na tý hlavě furt tak vadí a připadá jako totálně špatně ... :(
    SWT
    SWT --- ---
    SUN_VU_KUNG: Jediný, co mě hned chytlo za oko, jsou úplně rovný čelisti ... vypadaj jak úhel na tabuli při hodině geometrie ... bejt trochu organicky zkřivený hned by se mi to líbilo kromě růžový zcela.

    Respektive, vzhledem k tomu že pohyblyvá je obvykle dolní čelist, dal bych horní rovnoběžně s linií oko-ucho a naopak vychýlil spodní. (Plus to výše zmíněné zkřivení, aby nevypadal jak že mu dali držku na flexu a pak tam zapíchali zuby :))) )

    A berte to jako knížecí rady někoho, kdo nenakreslil ani hroznýše, jak tráví slona.
    R0C3S3K
    R0C3S3K --- ---
    NAMORNICEK: covece tak vubec,,, jsou to zase jen subjektivni kecy, ale me se treba ta hlava vyslovene nelibi, je zmuchlana a pro me papundeklova, oproti zbytku ty malby, ktera je jako vzdy precizni na me teda nepusobi,,, a ted me ukamenujte:)
    NAMORNICEK
    NAMORNICEK --- ---
    R0C3S3K: čumáček nečumáček .... potkat to i v pravé poledne na chodníku, můžu se jít rovnou převléct do suchýho ...
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    THE_BALROG: Díky. Ten prázdný prostor mám taky rád, je tam hlavně proto, aby vynikl ten motiv, bylo to tak nahozené od počátku už ve skice. Je to prostě spíš kompoziční scéna, než nějaká dějovka.. ale trochu příběhu jsem tam dostal tou šmouhou na zemi. Ta růžová je určitý kompromis, protože když měla barva stejnou intenzitu, tak bořila tu výraznost postav. Navíc tak nízko u reflektující podlahy už musí být nějak světelně ovlivněná, tak se to s přimhouřeným okem dá tak interpretovat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam