• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUN_VU_KUNGSvatostánek Opičího krále - tvorba nejrůznějšího druhu - SUN VU KUNG at work
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    CHROM: jako že to je jen jednou do roka? Nebo jsi to myslel jinak? :)
    CHROM
    CHROM --- ---
    Voda velmi vydarena! Skoda, ze tempem Splashe se k povidani konkretne o necem takovem dostaneme IMHO cca nejak tesne pred duchodem... :)
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    THE_BALROG: tys nedával na přednášce pozor! :D
    THE_BALROG
    THE_BALROG --- ---
    SUN_VU_KUNG: "konstru..." cože?
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Ještě k té ponorce - je to celé malované jen dvěma základními štětci, jak jsem říkal na SPLASHi. Jen pro ty opakující se prohyby na palubě je použit konstruktor.
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    MOUSEK: dala by se udělat ještě mnohem líp, ale jednak není cílem směřovat k fotorealismu a druhak by to byly hodiny práce, která už nemění nic na působení toho obrázku. Aby zbyl čas taky na další věci :)
    MOUSEK
    MOUSEK --- ---
    Tak tá voda na tej ponorke v pravo dole je už ako fotoreal. ;)
    COURT
    COURT --- ---
    tak to je sila
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    BENKI: voda je namalovaná, komplet - měl jsem pár referencí, ale vodu jsem jednu dobu maloval docela hodně, takže ji dělám většinou z hlavy.
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    BENKI: Je to normálně v Photoshopu, ale uděláš to v podstatě v čemkoliv, v podstatě i na papíre s tužkou. Docela to šlo, takže udělám víc různé techniky. Ale designovat se tak dá všechno, včetně equipmentu, zbraní, architektury...
    BENKI
    BENKI --- ---
    SUN_VU_KUNG: Tohle je čistá malba nebo je voda nějak "samplovaná" z fotky?
    BENKI
    BENKI --- ---
    SUN_VU_KUNG: Je mi jasné, že to není záležitost nástroje, ale umu, ale stejně se pro inspiraci zeptám - v čem je to dělané?
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    COURT: ne, dělal jsem to dva dny s tím, že jen pár hodin denně... taky to není nijak zvlášť propracované.
    COURT
    COURT --- ---
    a tohle netrvalo nekolik dni?
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    ZELGARIS: Celé je to čistě 2D, jen zkonstruované v perspektivě. Samozřejmě by se na to dalo navrstvit strašně moc detailů, ale to bych to dělal několik dní a už by mě to nebavilo :)
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    SUN_VU_KUNG: Predchazel tomu nejaky jednoduchy 3D model? Nebo ciste 2D?
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Tak, napečeno, k tomu hromada dalších věcí rozdělaná, takže budu postupně dodělávat a přidávat :)

    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Tentokrát nic přímo ode mne (i když v kuchyni se už něco peče :))

    Velmi příjemný dokument o současné digitální tvorbě - sice se týká hlavně hudby, ale některé věci jsou tam naznačeny pro všechy oblasti.
    PressPausePlay
    http://vimeo.com/34608191


    a pak zase jednou povedená glosa kterou napsal Noah Bradley (jeho střízlivé a rozumné úvahy jsou mimo jiné to, proč už dlouho sleduji jeho blog :) - zvlášť předposlední věta by se dala tesat do kamene :D


    Don’t listen to everyone
    od autora Noah Bradley

    If I listened to all of the advice I received over the years, I would not be successful. Hell, I wouldn’t even be an artist.

    In fact, most of the best decisions I’ve made in recent years have directly contradicted advice from people older, smarter, and more experienced than me.

    We are constantly barraged by the opinions of others. They may mean well, but often unbeknownst to them their opinions are jaded by the life they have led and the experiences they have had. If they failed at something, they would expect anyone else to fail as well. And if they succeeded, they would expect the same of others. What may have been simply the luck of the draw becomes, at least subconsciously, justified and repeatable.

    Artists in particular are not strangers to this. Art school is a breeding ground of vocal opinions. We learn to give and receive critique. We use it as a tool to improve. But at a certain point we find that we have to put the critiques of others aside and decide for ourselves what we think is best. If we always listen to others, we’re merely creating by committee.

    I do not create your art and you do not create mine. I do not live your life and you do not live mine.

    Don’t listen to everyone. Not even me.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam