RALI: Dík. Ono je to dělané tím současným stylem mixu 3D / matte (foto) a paintingu. Trvalo to docela dlouho, nejvíc zabrala rozhodně loď, protože jsem ji několikrát předělával a pořád jsem nebyl spokojený. S tím realistickým okolím jsem si zavařil, protože tam pořád nezapadala. Původní plán byl si udělat ve 3D jen zhruba základ a ten pak celý přemalovat. Takže by to tam sedlo. Ale pak se mi to zalíbilo takhle detailní a musel jsem k tomu udělat i tu loď, která není modelovaná. Jinak jsem to vlastně rozhrabal nějak před rokem a pak se k tomu porůznu vracel. Ale čistý čas byl asi tak týden práce. Bylo tam potřeba řešit různé věci (např. to, ž loď ve scéně není (jak jsem psal), ale přitom se musí odrážet ve vodě :), takže se to zpomalovalo a neměl jsem na to vždycky čas. Ale základem je 3D scéna, že použiju 3D jsem se rozhodnul právě kvůli vodě, aby vypadala dobře. A hlavně jsem si to chtěl zkusit, nakombinovat 3Dčko s malováním po svém, protože v té době jsem dělal dost pracovních overpaintingů na 3D scény. Dost jsem se na tom naučil.