• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FALUCIUSVědecké vtipy
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    KURE: zjevně..

    MINDA83: zkus něco nekomutativního.
    KURE
    KURE --- ---
    MINDA83: 2A, 16ková soustava?
    MINDA83
    MINDA83 --- ---
    Už je to delší doba co mě tyhle obrázkový a podobný příklady inspirovaly k vytvoření vlastních příkladů. Když jsem to zkoušel na FB, tak na řešení přišly cca 2 % lidí.
    Počty
    A ne, ve třetím řádku není chyba.
    Tak schválně jaký je výsledek a hlavně, proč?
    KYRKYJ
    KYRKYJ --- ---
    SCHWAB: Fskutečnosti vhodnej model bude zero-sum game with imperfect information a koncept řešení bude nashovo equilibrium.
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    DREWDARK: a pak jsem hodil trojku a čtyřku.
    DREWDARK
    DREWDARK --- ---
    WESSNA: Kdyz s all wrong odtranis osmicku z prvniho radku, tak ti prvni plus druhy vylouci 6 a da 2ku na posledni misto. Nula tak podle tretiho radku muze byt pouze na prvnim miste. No a pak uz ti vyjde ctyrka ze druheho radku
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    Sorry :-)
    WESSNA
    WESSNA --- ---
    DREWDARK: Mě pomohla ověřit nulu.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ALCATOR: neni
    DREWDARK
    DREWDARK --- ---
    WESSNA: ...a posledni napoveda je zbytecna
    WESSNA
    WESSNA --- ---
    DRAGON: 042
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    DREWDARK: kdybych nepsal ten zatroleny smajlik, tak te trumfnu !
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    ALCATOR: 738 = all digits are wrong ? ;-)
    DREWDARK
    DREWDARK --- ---
    ALCATOR: 738 = All digits are wrong
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    SCHWAB: já to hraju takhle...


    nejdříve hledám barvu, která tam je, pak hledám její přesnou polohu a ostatní vyměňuji.
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    SEJDA: když už se v tom hrabeme, tak myslím, že otevření zámku z tohoto příkladu závisí pouze na tom, zda má dotyčný v šuplíku bělítko a červnou fixu... ;)
    SCHWAB
    SCHWAB --- ---
    existuje nějaký nejkratší postup na logika? koncept řešení?

    ( https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Logik_(hra) )
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    A nekdo si na to objedna planetu.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    SULTHAN: doba otevreni takoveho zamku je dana maximem: momentu paky na jejimz konci ani nemusi byt ostra hrana, resp. mirou obratnosti, tj. poctem pootoce a zatahani za sekundu, resp. schopnosti cist od shora dolu a pritom si jeste sem tam i neco zapamatovat.
    Kdyz se divam, na gausovu krivku, tak vidim, ze 30 % to da pakou, 30 % cteni & pamet, 40 % se pokusi o cokoli ale bude jim to trvat dele :D
    SULTHAN
    SULTHAN --- ---
    DRAGON: To je naopak mnohem lehčí. Správná odpověď je "yes". Upřímně bych ho klidně otevřel i bez nápovědy, i když by mi to trvalo trochu déle.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam