• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FALUCIUSVědecké vtipy
    KENJIRO
    KENJIRO --- ---
    Ještě jeden, ten už teda z vejšky - zkouška z kriminologie:

zkoušející: "A jak je to u nás? U nás je počet vězňů k populaci spíš nízký nebo vysoký?"
    já (nazdařbůh): "Já myslím, že u nás sedí míň lidí..."
    zkoušející (pohled, ze kterého tuším, že b) bylo správně)
    já (plynule doplním): "...než třeba v Rusku..."

výsledek - za 1 :-D
    KENJIRO
    KENJIRO --- ---
    Snad pobaví, i když to není z výšky, ale jen z vyšší odborné:

Přijde za mnou ředitel a povídá: "Vy nemáte zápočet a známku z praktické přípravy!"
    Já: "A sakra... to jsem asi zrovna neměl index."
    Což jsem sám nevěděl, protože už to bylo dlouho, ale ředitel mi to věřil, protože věděl, že studuji poctivě, tak povídá: "Pan doktor zrovna učí v béčku prezenčáky, tak si tam skočte, ať vám to napíše."

Přijdu do béčka plného sedmnácti-osmnáctiletých telat:
    "Pardon že ruším, pane doktore, ale vy jste mi nenapsal známku z praktické přípravy."
    "Ježíšmarjá... a pamatuješ si, cos dostal?"
    "No... já si hlavně nepamatuju, jestli jsem u té zkoušky byl."
    (řehot ve třídě)
    "Šmarjá... a chceš dvojku?"
    "Tak se mne aspoň na něco zeptejte..."
    "Já se tě ptám, jestli chceš dvojku!"
    (třída se řeže smíchy)
    "Dneska je hezkej den, dneska by to šlo..."
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    VONTRIX: Tohle jsem kdysi slyšel na VŠB (odhaduju 1989)
    VONTRIX
    VONTRIX --- ---
    ZBYNEK: V poslednim roce, kdy jeste ucil profesor Vopenka na MFF Alternativni Teorii mnozin. V sale asi 30 studentu. Profesor rekl: "Myslim, ze sami vite, jak jste pripraveni, tak se tady prosim rozdelte, sem ti, co si mysli, ze maji za jedna, sem ti, co si mysli, ze dostanou dvojku a sem ti, co se citi na trojku."
    Vetsina se postavila do fronty dva, nekolik odvazlivcu do fronty na jednicku a zbytek do fronty na trojku.