MIAUKY: Mě se to taky na první pohled líbí. Ten styl není špatnej, až na to, že je pobranej v uvozovkách moc umělecky a to by mohl bejt tak trochu problém, aby to zafungovalo tak jak má. Protože, když má takovej léták zaujmout v prví řadě by měla bejt čitelnost a jasná srozumitelnost.
Taky ten datum by mohl trošku evokovat to, že se bude něco otvírat..jako BOOM HEJ otvíráme! Ale potom by se z toho taky mohl stát takovej ten klasickej trapnej propagační kýčovej leták. Kterej je ve finále ošklivej pro oko dobrýho grafika/umělce, ale bude fungovat možná líp. To je právě průser u takový reklamy, když má někdo zaujmout širší veřejnost.
Takže je potom na každým jakou cestu zvolí.
Ideální by samořejmě byla cesta STYLOVÝ-FUNKČNÍ (tím myslím přehledný a jasně srozumitelný, tak že i starší člověk ví do pár sekund co to je? Kde to je? a kdy to je?
Jinak se moc omlouvám.Nechci bejt zbytečně chytrej, nebo urazit.
Jenom můj názor i když podle data asi opožděnej :-)
malej dodatek:
Jinak to je po dlouhý době flayer, ze kterýho na mě normálně vyzařuje taková, jak bych to řekl ženskost?, nebo to že to prostě dělala holka,slečna...a to bez růžový barvy!NICE!velký plus :-)