• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RETALEvropská unie
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    PFAUST: ja ho slysel mluvit pred lety, to rikal ze zdroje tu jsou.

    Pak byl nastesti mimo dosah a nasledne v tohle clanku rika jak to ECB pekne vyresila .. no vsak ono ma tisteni penz urcite nasledky a ono to prijde, neboj se nic.

    chvili nam ta ekonomika zase poroste, budem se placat po ramenou jak jsme yzasnej spolek a pak to bude moc vesely ;)
    E2E4
    E2E4 --- ---
    JACOB: No asi nerozumím tvému sofistikovanému sarkasmu, tak jen jedna poznámka: emise CO2 jsou jen koeficientem vynásobená spotřeba (neboť ve spalovacích motorech se pálí uhlovodíky na oxid uhličitý a vodu), tudíž naprosto nesmyslná informace. (Která je možná i zavádějící, protože nevím s jakým procentem biosložky počítá - a biosložka má jiný poměr CO2:H2O.)
    PFAUST
    PFAUST --- ---
    JACOB: teď jsem ho zase slyšel veřejně mluvit (goethe institut). a fakt třída. na tohohle člověka z domácích politiků má jen málokdo.
    JACOB
    JACOB --- ---
    Špidla: Útoky na EU živí strach, že končí rozkrádání - Aktuálně.cz
    http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropska-unie/clanek.phtml?id=770684
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    coz ve finale vyrazne zdrazi povinne ruceni a bude mit dopad na vydaje ve zdravotnicvi. Ale my na to mame, my si to prece radi zaplatime :)
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    BTW az se konecne budou vyrabet ta mala lehka auta s vysokotlakym turbomotorem a hromadou zvukoveho tesneni kolem motoru, najednou se prekvapive zjisti ze i pri mensi nehode je auto na totalku a nasledky dopravnich nehod jsou cim dal tim tezsi .. to zas pak prijde regulace na tema bezpecnost (a ze jich zatim neni malo, povine ABS, ESP a co ja vim jeste_
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    Prece kdo vyrobi silnejsi a uspornejsi motor na trhu ma konkurencni vyhodu - ostatne soucastne motory jsou vyrazne uspornejsi a vykonejsi nez jejich predchudci treba z doby pred 20 lety.

    EU chce byt jeste rychlejsi nez trh, myslite ze to povede k necemu rozumnemu, ze se stane zazrak a automobilky najednou vymysli spolehlivy, vykony a usporny motor jenom proto ze uredni siml chce ? To proste neni mozne - takze se automobilky bohuzel uchyluji k "optimalizaci" pri emisnich testech, protoze to proste lip vyrobit neumi .. boze muj.
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    Ale ja se necitim OT - ze zakonu fyziky vyplyva ze soucastna a budouci regulace EU jasne definuje jaka auta se budou v evrope vyrabet. Budou to auta mala a pokud mozno co nejlehci (aby dostala regulacim na spotrebu) a ticha (vaha navic, tzn s velikosti poroste vaha mnohem vice nez dosud)

    Coz povede ke vzniku vysokotlakych velmi preplnovanych motoru, ktere budou mit mnohem vussi poruchovost nez treba soucastne nizkotlake atmosfericke benzinove motory a nebo nizkotlake dieslove turbomotory (myslim ze turbo na posledniho VW golfa toci cca 150 000 ot/m-1)

    Proc ? Proc tohle vsechno ?
    Lidi se budou mackat v malych plechovkach co nepojedou, budou jezdit hybridama ktery zas nebudou mit zadny zavazadlovy prostor a nebo budou jezdit elektromobily, ty zase v zime budou uplne k nicemu, pres leto o neco lepsi ale stejne .. zapni si klimosku zejo.

    Zivotnos atoakumulatoru je tak asi 5 - 7 let jestli se nepletu (klidne me opravte) a pri jejich vyrobe se vynalozi mnoho energie a tezkych kovu. to ma zachrani matku Gaiu jak prosim ?

    Muzete mi to nekdo z EU optimistu (nebo jinak EU pozitivnich diskutujicich) prosim vysvetlit ?
    ITCHY
    ITCHY --- ---
    all:vím, sem zase oft,končím
    ITCHY
    ITCHY --- ---
    OTAVA: tak ti nevim ale
    ochcafka
    4 572 / 1 769 / 1 462
    prius
    4 450 / 1 725 / 1 490

    pom2r kg/kw při srovnatelné motorizaci je docela žrádlo
    14.88:30.26
    při rozdílu spotřeby 1/3 a hádej který údaj je hybridu:-))
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    ITCHY: do Yarisu se vejdou 4 lidi pouze pokud jsou hubeni a nejsou vysssi nez 175 cm a nemaji dlouhe nohy, ale i tak jsou zadni sedadla utrpeni.

    No zvykejme si, protoze brzo budou vopzy velikosti VW passat luxusem pro ty nejzamoznejsi ktery si budou moan moc dovolit privest ze zamori.

    Protoze jinak se ty nejnovejsi EURO normy splnit nedaji (s tim odhlucnenim), nez ze vyrobis lehoucke auto s malym motorkem. Havarie v takovem voze bude pak jiste bezpecna (ale zas bude ticha :)
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    ITCHY: no, ja jel ted v USA priusem jako taxikem a jednak je to strasne malickaty a potom, do kufru se nevejde skoro nic, protoze pod kufrem jsou baterky. Museli jsme se 4 lidi rozdelit do dvou taxiku, tak doufam ze jsme tu planetu zemi zachranili ;)
    ITCHY
    ITCHY --- ---
    OTAVA: takový prius vůbec není maličkatý, maličkatá je toyota yaris, city go či jak se ty nákupní tašky jmenují,smůla pro eu že lidé nakupují dos často iracionálně a místo malé nákupní tašky ,světe div se největší prodeje jdou ve střední třídě a obecně čím větší ,luxusnější,prestižnější a silnější auto tím má víceméně zajištěný stálý odběr)nevšim l jsem si že by vozy y lndshutu adingolfingu měly problémy s odbytem narozdíl od popelnic z torina je pro městského obyvatele celkem racionální volba
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    To jsme se odklonili od tematu - EU proste chce zregulovat automobilovy prumysl tak,z e bude vyrabet auta ktera budou absolutne ticha, mit naprosto minimalni spotrebu.

    Jak takove auto asi vypada? Ano, prijde downsizing, ael ne motoru, budou to takove male krabicky, ktere nepotrebuji silny motor. Ve vysledku proste nam ten levicove / zeleny mozek z Bruselu umozni vyrabet jenom hybridy / elektromobily ktere budou naprosto malinkate. Ostatne proc by nekdo mel potrebovat velke auto ? Cozpak neni treba VW pollo auto ktere musis stacit kazdemu ? Blil bych.
    ITCHY
    ITCHY --- ---
    OTAVA: pak musí holt řešit dilema mezi kvantitou a kvalitou, vzhledem k celkové obezitě
    národa českého myslím že m,ají možnost...ale holt když někdo musí ,tak musí...
    pradoxně totiž obezita a nadváha bývá problém těch chudších, kteří se cpou nesmysly ve snaze nevyhazovat to levné a v akcích nekoupené jídlo,bohatší totiž nakupují méně a častějí,cudší pak ve velkém aby "ušetřili"
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    ITCHY: To se leho rekne, ale jsou skupiny obyvatel ktery nemaji jin ou moznost nakupu nez jenom to nejlevnejsi .. a vsichni tyhle si ty sracky proste kopej chte nechte.
    ITCHY
    ITCHY --- ---
    OTAVA: ten že yačneš nakupovat v říši
    nicméně stále platí že pro české švajneraj patří podřadná kvalita, mimochodem to že se zde prodávají šméčka je tlakem na ziskovost východních divizí,naeb dohánět ztráty západu vysokými zisky východu am když to nejde pro východ optimalizovat receptury...nicméně díky té etiketě máš možnost porovnávat a hlavně NEKUPOVAT
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    JACOB: Ale to je presne to o cem mluvim - aby ty jsi nemusel pouzit mozek, me Bruselsky urednik zakaze polovinu produktu.

    Mimochodem, kdyz volas po standartizaci a kvalite pres ty nalepky - srovnani potravin CR v Germany dopada porad jeste naprosto tragicky, u nas se prodavaji sracky - ale hlavne ze je na tom nalepka ;)
    Tak jaky tam ma asitakov nalepka vyznam ?
    ITCHY
    ITCHY --- ---
    JACOB: myslím že patřičnými technickými údaji je potencionální zákazník vystaven v každé prodejně již několik desetiletí,spíše 1 století
    ad složení potravin to je věc jiná,tam je přesný popis výrobku velice důležitý
    nicméně u automobilu asi nestuiduješ kolik procent uhlíku zůstalov litině která sloužila jao vstupní sufrovina, protože tě to nezajíma je to nepodstatné
    stejěn tak asi nebudeš řešit kondenzátory ve zdroji u vysoušeče vlasů..prostě svéprávný jedinec většinou ví které parametry má sledovat u daného výrobku a které jej nezajímají i bez moudrého škrabáka na ouřadě
    mimochodem pokud jsi někdy nedávno kupoval televitzor ,sděl mi parametry které rozhodly...
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    Vsak ona se i ta vyroba automorilu odporouci timhle tempem z evropy - ona je ta EU ureguluje do deseti let k smrti (aby je pak mohla zacit dotovat :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam