• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TYKVEAntiFacebook
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    XCHAOS: nerikej, ze za tim porad hledas nejaky duvod - ber to jako vyhru v loterii :)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    XCHAOS: hele třeba tě někdo nahlásil.. já takhle teď nahlašuju cizí lidi v českejch stránkách, hlavně ty lidi se středovýchodním jménem.. a docela se tím bavím, třeba to na ně má taky dopady, co já vím :)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    FANAE:
    PALEONTOLOG:
    YBUKO: vše co říkáte, dělá ještě větší záhadu z toho, za co vlastně zabanovali mě.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    FANAE: já měním nick jako na běžícím páse, od začátku sou to nesmysle a zatím dobré
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TEKKIT: zaujal me titulek :)

    FANAE: Kamos mel par mesicu jmeno Do You Belive a zadny ban nedostal. Ja bych se toho nebal
    FANAE
    FANAE --- ---
    Pridala jsem si nepravy prostredni jmeno na FB! A dovolila jsem si ho mit dokonce s pomlckou! Za jak dlouho se dockam banu? :)
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    CYBERWOLF: co to čteš za stránky probůh?:))))
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    CYBERWOLF:

    Poznámka redakce:
    Alík.cz také na Facebooku. Můžete si ho přidat mezi oblíbené stránky


    :))
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    S obratem okolo jedne miliardy $, kdyz navrch maji jeste prijmy z FB kreditu a dost mozna i od spolecnosti provozujici na FB megauspese hry? Zas tak malo penez se v internetove reklame opravdu netoci ;)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    CYBERWOLF: ale jo
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Facebook shrabne nejvetsi podil reklamy? To snad ne...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    téma online reklamy je zajímavé, ale nebyl by na to nějaký jiný klub tady na NYXu ?

    toto je klub pro lidi, co nepoužívají Facebook. reklama je i jinde mimo Facebook, sice diskutabilně je relevantní, že Facebook z ní shrábne asi největší podíl, ale stejně: to není podle mě hlavní důvod, proč ho lidi nepoužívají.
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    Jen jsem se snažil naznačit, že reklamobijec může mít i jiné opodstatnění než jen "vygumování" otravných prvků na stránce - já konkrétně s 25 Mb/s problém s rychlostí nemám.

    A tohle je můj poslední příspěvek na dané téma, protože je opravdu mimo hlavní téma klubu..
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    STEPNI_VLK: a toho casu co to zabere - platit by nam meli za to ze na ty jejich stranky lezeme a ne nam jeste cpat reklamy!
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    Jo, s výjimkou procesoru počítače a prohlížeče (a ve finále tedy i jeho uživatele) - ani v dnešní době totiž není super rychlý Internet/počítač žádnou samozřejmostí. A v pokřiveném Česku, kde se většina lidí k Internetu připojuje před mobilní operátory, což v cizině v podstatě nemá obdoby, už teprve ne. A vo vo vo tom to je, náčelníku..
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    STEPNI_VLK: Tak timto prostredkem blokuj i internetovou reklamu a vsichni budeme spokojeni :)
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    CYBERWOLF: Jo, vím - mé smysly: vidím/slyším reklamní znělku, ztlumím zvuk a jdu na hajzl, popř. přepínám. ;) Jak prosté, milý Watsone..
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    CYBERWOLF: ve skutečnosti, reklama ale není moc používána k šíření informací o věcech, které si reklamu dokáží udělat samy.

    cyklus je spíše takovýhle:

    dobrý nápad -> rizkový investor (venture capital) -> malo- nebo středně- sériová výroba -> konkurence si najde velkého investora -> ten dosáhne masivních úspor z rozsahu a vytlačí původní produkt z trh.

    do tohoto koloběhu diskutabilně zasahují jen případné copyrightové, patentové, trademarkové a jiné spory - ale jinak je to často fakt o tom, že se prosadí produkt, který má nejvíc peněz na reklamu - a ne nutně produkt, který je nelepší.

    je to tady offtopic. nechci reklamu nikomu nijak plošně shora zakazovat (to tak max. na billboardech podél D1... i když tam půjde z poloviny nejspíš o konkurenční boj billboardových společností mezi sebou...). ale vnímám sociální web 2.0 jako prostředek, který umožní reklamu nahradit právě onou "globální šeptandou".

    toto ale pochopitelně nebude možné, pokud bude nástroj tenhle šeptandy od začátku pod centrální komerční kontrolou... proto to, jaký nástroj "elektronické globální šeptandy" se rozšíří mezi lidi, bude mít zásadní vliv na podobu života v 21. století.

    popravdě mě by ani tolik nevadilo, že někdo šmíruje jestli třeba náhodou nevyrábím podomácku bomby nebo neorganizuju únosy dětí, nebo co já vím: sice by měla platit presumpce neviny, ale dovedu pochopit, že mě někdo bude šmírovat a na základě soudního rozhodnutí třeba ty data dostane policie. v případě vyšetřování vážného zločinu. takže moje paranoia má určité meze: mám zájem žít ve světě, kde vražda zůstane vraždou a policie vždy dostane možnost jí vyšetřit.

    ...ale odmítám být šmírovaný plošně, kvůli lepšímu zacílení reklamy a odmítám hrozbu, že někdo můj účet svévolně zruší, protože moje online aktivita byla nejspíš vyhodnocena jako komerčně bezcenný statistický šum. ale nejen to - je tu právě obrovská "šedá zóna" přímé soukromé komunikace mezi lidmi, do které si myslím, že nemá co kdo strkat prsty - stát ani korporace - aspoň dokud nedojde na konkrétní vyšetřování konkrétního zločinu. a používání FB víceméně existenci takové "šedé zóny" vylučuje - mizí soukromý prostor, zbývá je "despotizovaný" veřejný prostor.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam