KACIR: no velká otázka je, jestli je to sebe-propagace facebooku, nebo sebe-propagace těch profilů, nebo co to vlastně je.
post-cyberpunkeři předpokládali už koncem 90.let pro budoucnost mikro-pronájem reklamních ploch, které jsou dnes využívané pro guerilla marketing :-) taky se předpovídalo hackování digitálních billboardů, pochopitelně. ale takovéhle provázání kyberprostorového marketingu s reálným světem už odpovídá spíš vizím "augmented reality"...
pokud se marketingový business do cyberprostoru přesune ve větší míře, tak můžeme očekávat fenomén "zřícenin Detroitu" i v řadě evropských měst, za pár let... tak, jako se lidi přestali být ochotni fyzicky shromažďovat v centrech amerických měst kvůli individuálnímu automobilismu, tak můžou přestat být ochotni se shromažďovat i kvůli online sociální interakci...
některé důsledky, které bude Internet mít, jsme asi my vizionáři úplně nedomysleli :-)