• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TYKVEAntiFacebook
    MAREKI
    MAREKI --- ---
    Viděl jsem něco podobného, že to měl nalepené kluk na tašce...Nechápal jsem...Ví někdo co to tedy je?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Zuckerberga bych hacknul az do bezvedomi...

    To "socialni overovani", to je horsi hnuj nez tagovani.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    sazim na streetart nebo viral - spis ale ten viral, protoze evidentne funguje :)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    OTZ: mrknu se tam, mám to blízko k dýlerovi, ale v životě jsem ji tam zatím neviděl :)
    OTZ
    OTZ --- ---
    KACIR: aha, takže jenom další forma reklamy..dobře, jdu si sypat popel na hlavu že sem na to skočil:))

    ale pořád se mi to nezdá, ty profily se tvářej docela reálně, slečny maj 200 a 300 přátel..a Josef přátele asi nemá:D Peťula prej dělá v Lidlu - Dobětice Ústí nad Labem..běžte se tam poptat, kdo to máte blízko:)
    KACIR
    KACIR --- ---
    XCHAOS: Sebepropagace reálnejch lidí je nejmíň pravděpodobná varianta. Já v tom cejtím nějakej příběh na pokračování, všechny tři maj poměrně ostrej emotivní náboj, ve dvou jde dokonce o život, to náhodné nudící se cestující zaujme...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    KACIR: no velká otázka je, jestli je to sebe-propagace facebooku, nebo sebe-propagace těch profilů, nebo co to vlastně je.

    post-cyberpunkeři předpokládali už koncem 90.let pro budoucnost mikro-pronájem reklamních ploch, které jsou dnes využívané pro guerilla marketing :-) taky se předpovídalo hackování digitálních billboardů, pochopitelně. ale takovéhle provázání kyberprostorového marketingu s reálným světem už odpovídá spíš vizím "augmented reality"...

    pokud se marketingový business do cyberprostoru přesune ve větší míře, tak můžeme očekávat fenomén "zřícenin Detroitu" i v řadě evropských měst, za pár let... tak, jako se lidi přestali být ochotni fyzicky shromažďovat v centrech amerických měst kvůli individuálnímu automobilismu, tak můžou přestat být ochotni se shromažďovat i kvůli online sociální interakci...

    některé důsledky, které bude Internet mít, jsme asi my vizionáři úplně nedomysleli :-)
    HYNEK
    HYNEK --- ---
    Facebook bude přetvářet Like a komentáře uživatelů na reklamy | Tyinternety.cz
    http://www.tyinternety.cz/sluzby/facebook-bude-pretvaret-like-a-komentare-uzivatelu-na-reklamy1-2703
    KACIR
    KACIR --- ---
    OTZ: Můžou to i tak bejt fake profily, založený třeba kvůli propagaci další Vieweghovy knížky :-)
    KRMELEC
    KRMELEC --- ---
    IOT_JH: já idiot jsem si to přečetla a čekala jsem alespoň nějakou pointu :c(

    Tak ti teda pěkně děkuju :c(
    ROMANITO
    ROMANITO --- ---
    IOT_JH: diky :o)
    IOT_JH
    IOT_JH --- ---
    Tak alespon fotky otamtud... pro ty co se nemuzou prihlasit.





    SDN33
    SDN33 --- ---
    ROMANITO: obsah nebyl nalezen
    ROMANITO
    ROMANITO --- ---
    Po Praze jsou nalepky s hlaskama z fb profilu a tady je link jak se to propira na fbooku...poslal mi to kamos a zobrazi se mi to i bez fb uctu, ale vetsinou to bez prihlaseni nejde...
    http://www.facebook.com/album.php?aid=2095376&id=1452140927&comments
    KRMELEC
    KRMELEC --- ---
    Jednu věc ale FB nemůžu upřít... dá se přes něj perfektně vracet peněženka plná dokladů, dneska už tam je kdejaký debil co si neohlídá ani vlastní šrajtofli :c)))
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    CYBERWOLF: tedy, ono by to nemuselo byt jen na SN, ale kdyz ten facebook maji skoro vsichni...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    to je ale zuzo

    Virtuální identitu vám dnes ukradne i dítě
    http://rover623.blog.zive.cz/2011/01/virtualni-identitu-vam-dnes-ukradne-i-dite/
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    YBUKO: dám včas vědět... asi cca za necelý měsíc. je to pořad Fokus na ČT24, oni bývají relativně kvalitní i jiné díly, já třeba sledoval i ten o fairtrade...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam