• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STHENOBARF - kvalitní výživa psa
    Tak Vas vitam v klube o krmeni psov a maciek prirodzenou stravou. Ocenim tu rady pre zaciatocnikov, skusenosti, tipy a odkazy na predajcov, takisto odkazy na literaturu. Proste vsetko okolo danej temy.
    rozbalit záhlaví
    LOVETHIEF
    LOVETHIEF --- ---
    CAMELLA: moje sestrenka studujici veterinu v Brne je chytra jak radio, ve skole je ucej, ze sestavit vyhovujici barf jidelnicek je minimalne tak slozity jako sestavit atomovou bombu, takze nejlepsi je krmit granulema. A jako prevence rakoviny je nejlepsi, kdyz bude mit jednou stenata, ze pak se to riziko snizuje jenom na mizivy procento. A ze vseho nejhorsi jsou papiraci, protoze ti trpej nejvic vsemoznejma chorobama (nerozeznava moc rozdil mezi chovatelem a "chovatelem" = mnozitelem), kdezto orisci, ti jsou nejlepsi a nejzdravejsi a pochopitelne nejchytrejsi a jejich familia hleda zenicha pro jejich petiletou fenu (mix russla, bigla, jezevcika a buhviceho).
    IF_
    IF_ --- ---
    CAMELLA: Muj spoluzak z gymplu je veterinar a pomahala jsem mu s vycvikem jeho psa, o motivaci apod. vecech nevedel zhola nic. To me taky prekvapilo...i kdyz veterinar to proste nepotrebuje no.
    NICKIE
    NICKIE --- ---
    CAMELLA: me to prave u mladejch doktorek v mym veku vzdycky prekvapi..
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    NICKIE: ony kuřecí kosti jsou ostrý jen vařený. a co se tyče výživy, většina veterinaru o ní ví hodně málo, na škole se tím v podstatě nezabývají. tri roky jsem makala na klinice, doktorky byly mladý a fakt dobrý, ale vyzivu zdravych zvířat bych s nimi fakt neřešila, padaly z nich totální kraviny
    NICKIE
    NICKIE --- ---