• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STHENOBARF - kvalitní výživa psa
    LA_PIOVRA
    LA_PIOVRA --- ---
    KUURA: musel jsem zacit hlidat, kolik toho (fena, ale na samec) sni, protoze zacla bejt zravejsi a i mi prijde, ze zacla vic ukladat.
    KUURA
    KUURA --- ---
    a jeste se zeptam - upravovali jste nejak krmnou davku po kastraci psa?
    HUDOUS_ML
    HUDOUS_ML --- ---
    tak už i u nás došlo na to, k čemu jsme spěli nějakou dobu... a přecházíme na barf. Zatím jen s Bublinou, která je popelnice a spase fakt všechno. Amonka budu muset skrz jeho buldočí aristokratickou konstituci přivykat postupně a pomaličku.
    Knihy studuju, a celkově mi to přijde hodně o citu, přece když chystám jídlo sobě, taky nepočítám kalorie a minerály apod., ale přesto se musím zeptat. Nějaké upozornění, na co si dát jako začátečník pozor? díky :)
    KUURA
    KUURA --- ---
    Ahoj ahoj, potrebuju poradit. Pes byl ted mesic na antibiotikach kvuli opakovanym zanetum mocoveho mechyre, nechali jsme ho vykastrovat kvuli zvetsene prostate, ale v moci ma porad krystalky. Mame v patek znovu prinest moc a kdyz tam budou porad, dostane nějaký granule... :/ neznate neco, co pridavat do jidla, aby se krystalky rozpustily a netvorily se???
    VERCA_ZABA
    VERCA_ZABA --- ---
    vetsina stenat je divoka sama od sebe, jsou to prece stenata...

    a jak zvladas spravny pomer zivin? ja osobne bych se u tak malyho prcka, kor u tak velkyho plemene bala ohledne vapniku a fosforu.
    GIOVANNA
    GIOVANNA --- ---
    FIFAJZ: ale ona nás chce asi vážně sežrat :D divoooch
    FIFAJZ
    FIFAJZ --- ---
    GIOVANNA: Jasne, bacha na to, jak zere syrovy maso, bude zrat lidi. :D Ne, tim to nebude. :D
    GIOVANNA
    GIOVANNA --- ---
    nejsou psiska krmená syrovou stravou nějaký dravější a vzteklejší? krmím takhle svého prvního psa (rtw 2 měsíce) a něco takhle dravýho jsme zatím neměli :D
    FIFAJZ