• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KARYSLAVDSLR a Micro 4/3 video tvorba, vybavení a produkce (točení videa na foťáky s výměnnými objektivy)
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    MURHAAYA: To jo, ale 1 pisnicka stoji kolem 50 dolaru pro moje ucely. Potrebuju cca 3.

Co jsem koukal na konkurenci, tak tam video maji vsichni a celkem bych se vsadil, ze to neresi. Tak me napadlo, jestli na to neni nejaka klicka.
    MURHAAYA
    MURHAAYA --- ---
    ASACHI: ja si treba do svych videji delam hudbu sam. Pro moje ucely to staci, ale ty si muzes koupit hudbu pro komercni pouziti stejne jako si muzes koupit fotky z fotobanky nebo si muzes nechat nejakou slozit od nekoho a zaplatit mu za to.
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    Ahoj,
    mel bych na vas dotaz ...
    Rozhodl jsem se, ze bych zkusil udelat nejaka svatebni videa (jsem fotograf).
    Bohuzel po hodinovem telefonatu s OSA jsem zjistil, ze prakticky neexistuje legalni / normalni cesta jak tam hudbu dostat.

Byl by nekdo ochoten mi poradit, jak se to "bezne" resi? Klidne do posty.

Dekuji!
    PUSSYFOOT
    PUSSYFOOT --- ---
    Pro online server Novinky.cz hledáme střihače na HPP, střih v Premiéře. Cv posílejte na vaclav.toman@novinky.cz pouze vážní zájemci pls.
    SUSMEN
    SUSMEN --- ---
    Mam dotaz, potrebuju lehkej stativ co muzu nosit s sebou, prevazne na video, sem tam na foceni. Mel sem ted pucenej http://www.megapixel.cz/velbon-videomate-638 a hlava mi prisla celkem slusna. Je to dobra volba nebo ve srovnatelny vahovy kategorii (vic jak dve kila tahat nechci) se da sehnat neco lepsiho?
    OT_
    OT_ --- ---
    LADINEK: Imho se to pronajímat jen pro hodně specifické použití - natáčení pářících se netopýrů, záběry s hvězdnou oblohou v záběru apod. a s Alexou Mini se to téměř vůbec neprotne.
    LADINEK
    LADINEK --- ---