• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KARYSLAVDSLR a Micro 4/3 video tvorba, vybavení a produkce (točení videa na foťáky s výměnnými objektivy)

Všechno o DSLR vybavení pro točení videa v malém i větším.

Na nástěnce postupně zpracuju jednovlivé části produkce, od výběru a možností vybavení, až po základy postprodukce a úpravy dat i finální úpravu videa.

Netvrdíme tu že se dá DSLR technikou nahradit profesionální filmová produkce, ale jen že se k ní dá nejvíce přiblížit. A časem, kdo ví.

Související kluby: [ Strih - AVID,IMIX,Premiere,Lightworks a jine ... vsechno kolem toho...(postprodukce, video, TV) ]
    rozbalit záhlaví
    KOZEL
    KOZEL --- ---
    EGGH: V čem stříháš? V Premiéře potřebuješ Nvidii s VRAM >= 2 GB pro 1080p.
    EGGH
    EGGH --- ---
    Ahoj, trochu víc si začínám hrát s videii a tedy i střihem. Jelikož jsem hlavně fotograf, tak v PC nemám grafickou kartu, využíval jsem tu z procesoru. Teď ale uvažuju právě kvůli videu a upragde - máte prosím tip na nějakou vhodnou právě pro střih videa? Díky!
    GONDAR
    GONDAR --- ---
    HUGGI: ok, thnx.
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    Vim, ze to sem asi uplne nepatri, ale nedavno si kolega poridil Osmo od DJI http://store.dji.com/product/osmo-free-intelligent-battery a musim rict, ze to docela funguje a je s tim sranda. Takovej mini Ronin i s kamerou :)

Dalsi vec ktrou jsem ani nevedel, ze cinani prodavaj je ostreni http://store.dji.com/product/focus?site=brandsite sice jen jednokanal, ale za tu cenu je to bezkonkurencni. Navic a to je velice dobra vec, to nema zadnej prijmac a vlastni prijmac je primo v motoru :) takze ideal na pouzit na dronech, fotacich a vsude kde by dalsi krabicka prekazela :)

Jsem zvedavej co bude dalsi. Zacina jim to docela fungovat. I kdyz, co jsem si naposledy hral s movi vs ronin tak je to nebe a dudy :) ale hlavne v pripade movi o jednu nulu navic :)
    HUGGI
    HUGGI --- ---