• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELOUNKindle - konverze, správa elektronických knih, etc.
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    MADCAT: pokud to není přihlašovací jméno a heslo na Amazon, tak to asi poslali mailem, ne? taky to třeba z nějakého důvodu mohlo spadnout do spamu...
    E2E4
    E2E4 --- ---
    MADCAT: Jako s kazdym DRM, nejjednodussi reseni je upiratit to nekde v mp3.
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    Potřebuju poradit ne přímo s Kindlem, ale s audible, snad mě s tím nevyhodíte, když je to vlastně jedna firma... Třeba budete mít někdo zkušenosti.

Koupil jsem nějakou Němčinu pro začátečníky na amazonu ve formátu audible, a chcu to poslouchat přes media player - žádnej přenosnej přehrávač nemám. Stáhl se mi nějakej audible download manager, přes kterej jsem tu koupenou knihu stáhl k sobě do PC, má to formát souboru .aa. Problém je, že WMP po mně při pokusu o přehrátí toho souboru chce zadat jméno a heslo pro aktivaci, což by asi dle dostupných informací mělo být přihlašovací jméno a heslo do amazonu/audible, ale bohužel to nejede - řve to invalid request. Předvyplněný je tam přihlašovací jméno - jakási směsice malých a velkých písmen a číslic, celkem snad 60 znaků, a to taky nevím co to je a proč to tam je... V nápovědách nebo všude možně na netu jsem radu nenašel. Tak třeba někdo tu... Díky!
    E2E4
    E2E4 --- ---
    VLASTIS: Upgradum se da zabranit ze editujes soubor ktery urcuje uroven baterky kdy se uz nema upgradovat - tohle staci zmenit na 100. Delal jsem to pri rootnuti kvuli downgrade z 3.4. Cokoliv vys nez 3.3 je strassne pomaly, zvlast kdyz mas hodne knih.
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    ahoj,
    mam nasledujici problem s kindle3
    neustale se mi na nej snazi nalit aktualizace, ktera neprobehne uspesne(pravdepodobne to souvisi s tim, ze je rootnutej)
    ma to velkou nevyhodu, ze se o upgrade snazi neustale, cimz se behem par hodin vybije baterka.