KURVADRAT: Neomezené opravy a lékárny mají 90s cooldown a artyny nabíjí 20-40s, když tě perou 3, tak ti něco přiletí co 10s. Ano zbytek týmu má volné pole působnosti (to mě rozhodně těší, když si kvůli tomu nezahraju), ale to je ten problém toho XVM focusu (tj. zaměřování statisticky lepších hráčů) - zbytek týmu je obvykle dost neschopná banda a nechá se jeden po druhém postřílet, když je nejschopnější hráč týmu (aspoň statisticky) nemůže podpořit, protože za 3 minuty bitvy už na něj letělo 15+ popelnic, ačkoliv je bottom tier, až na splash artysafe a okolo stojí 5 dalších z týmu bez jakéhokoliv krytí a jsou to výrazně šťavnatější cíle.
V tomhle si užívám Ranked, kde jsem za lamu, takže si konečně artyny nevybírají mě :D
DOVE: tak určitě. A když stojím v IS-M (tVIII) v tX bitvě za skalkou v průsmyku na Arktidě, kam se fakt artynou na přímý zásah nedá střílet, a za mnou na té otevřené ploše bez jakéhokoliv krytu stojí Grille 15 a na sebe nalepená četa dvou Skorpion G, z nichž ani jeden nemá WR přes 45%, jsou bezpečně spotlý a od všech 3 artyn lítají popelnice ke mě, aby mě umlátili na splash, tak tomu mám říkat náhoda?
Neříkám, že to dělají všichni (třeba zjevně Kurvadrát to nedělá a já když jedu s artynou, tak taky ne), ale když ti nesmyslné soustředění artyn otráví 4 hry z 10, tak je něco špatně.
Za mě je jedna artka na tým akorát, může pomoct vyřešit zakopané tanky a stunem oslabit nepřátelskou pozici, aby na ní vlastní tanky mohli nalítnout, ale nemůže ve spolupráci s jinou artynou někoho ušikanovat, což místo podpory aktivní hry nutí hráče kempit a schovávat se, aby náhodou nedostali sprchu.