• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MOPIKWorld of Tanks
    REPA
    REPA --- ---
    skoda ze nevysla vyhra, ale u treti hry s timhle silenstvim jsem si to uzil:)
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    00KUBAT: No do tieru VII mi to teda prijde hodne nevybalancovany. Jasne ze to nelze rict o vsech strojich, ale teda pocitove mi to prijde tezce nevyhodny pro lowtiery.

    Ja si uvedomuju, ze kdyz jsem bottom tier, tak nemuzu bejt vepredu a ani to nedelam. Jasne ze se snazim najit si misto, kde muzu parat enemy z boku atp. Ale rada mestskejch map tohle neumoznuje. Kdyz s tierem VI (pomerne libovolnym) potkas defendera nebo chryslera, tak ses casto v prdeli i ze stran. Vzhledem k tomu, jak se neustale zvysuje pene u napriklad premiovejch tanku, tak ty starsi (ted se dela rebalance ze) jsou v podstate tezce mimo.

    Vzhledem k tomu bych proste uvital, kdyby rozptyl byl +-1 aspon u lowtier vehiklu :)

    snad je to jasnejsi
    ABSURD
    ABSURD --- ---
    FRK_R23: To je pouze můj názor, samozřejmě se můžu mýlit... Ale už bylo mnohokrát dokázáno, že špatný hráč bude špatný i když mu dáš nějakou výhodu. Ale když dáš výhodu i lepšímu hráči, tak občas dokáže zázraky. Já to vidím tak, že za těchto podmínek by přibylo fialek:-D Co ale sere mě, je RNG, dal bych max 15%
    00KUBAT
    00KUBAT --- ---
    FRK_R23: jakto ze nemas? Maximalne par heavy armored tanku neprobijes zepredu, ale stezovat si na tohle je holy nesmysl. Je to jen stezovani pro stezovani. Kdybys probijel bez problemu vsechny tanky, tak bys pak zase brecel pri top tierech, jak te kazdy prostreluje... Holt musis hrat jako low tier jinaci taktiku nez face to face...
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    ABSURD: ? Tomu nejak nerozumim. Jak lepsi balanc tanku zvetsuje propast? Ty ted proste nemas sanci tanky o dva tiery vejs probit. Ani s premiakem. To me prijde jako demence
    ABSURD
    ABSURD --- ---
    Tahle wot utopie, kde je hráč převážně na topu, jen +1, nebo vyšší penetrace pro lepší kompetitivnost by jistě byla krásná. Ale vše by to vedlo pouze k propastným rozdílům mezi horšími a lepšími hráči....
    00KUBAT
    00KUBAT --- ---
    RALI: dříve normálka i proti 10 tankům o 3 tiery výš...jak říkám, teď je to laláček :-)
    RALI
    RALI --- ---
    PRAASHEK: hravam to az dost pozde v noci, mezi 11 a druhou rano a jednotierovych bitev je minimum a pak se stejnym pomerem deli 2 a 3 tierove s tim ze ne vzdy jsem dole. Alespon vis, ze nebudes proti deviti o dva tiery, peti o jeden a ty sam na svym, coz se mi taky stavalo. Zase pokud sypes do vyssich tieru, je za to vic zkusenosti :)
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    RALI: jde o to, že tohle je matchmakingem preferovaná šablona, takže ji hraješ v 90% případů a s osmičkou jsi většinou proti desítkám, stejně tak je největší pravděpodobnost, že budeš dole i s ostatníma tierama. do dvoutierových či jednotierových bitev se dostáváš minimálně, když si zajde MM do cukrárny nebo na cígo (vodku má v sobě totiž pořád)
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Ta sablona mi apriori nevadi. Spis je na picu ten +-2 rozdil. Vzhledem k tomu, jak jsou novy tanky hodne op, tak ty stary se nechytaj. A pardon, ale kdyz mam sedmicku a tricrtve her jsem proti devitkam (i kdyz jsou jen tri, je tam jeste pet osmicek), tak se bez premium ammo kolikrat prostrelit nepritel proste neda. Nez slozite balancovat tanky, a dostat se tak na 180+ penetration na tieru VI, tak by imho stacil zmenit ten rozptyl na jeden tier. 15/0 nebo 10/5 by pak urcite nemel bejt problem :)
    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    RALI: statisticky bys mel 3/5/7 na tieru osm potkat tx jednou za dve hry a ne 99x ze sta her a to lidi na tom sere... odpoved jak to udelat jinak vetisnou nemaji jen vi ze tohle jim vadi.
    RALI
    RALI --- ---
    PRAASHEK: 3/5/7 co je na tom spatne a jak by to melo byt lip?
    Za me by uz davno mohli s mnozstvim tanku ve hre, klidne byt bitvy 1 tierove...ale to by jim trvalo delsi dobu poskladat bitvy, min by vydelavali a hraci drzkovali na cekani...
    SOLNAKAR
    SOLNAKAR --- ---
    _HUNT3R_:
    1) jak píše ABSURD, jen nemáš XVM, proto nevidíš barvy, ale hráči, kteří třeba dosáhli něčeho v ranked, si rádi dají ke jménu ten metál, stejně jako třeba ti, co mají s vyznamenáním všechny mise na Obj.260 a ti vidět jsou a troufnu si říct, že většinou budou s WN8 2k+. Ostatně jsem jeden z nich. Hru sice mám s modama, ale už dávno jsem se naučil minimalizovat úpravy GUI v bitvě, takže mi nevadí jet bez nich. Hra bez modů mi teď především komplikuje orientaci v těch 200+ tankách v garáži a přehazování posádek.

    2) konspirační nesmysl. Jako když vidíš hráče, který dal v bitvě už 2 tanky na ammorack a první ranou ti vyndá tvůj, přičemž je to max. oranžový hráč, tak to trochu podezřelé je. Jinak je množství poškozených modulů a zraněných posádek dáno a. množstvím HE, které teď ve hře lítají a b. je to nastavení od WG, kteří při množství creditových záloh a dalších bonusů, které do hry pouští, potřebují vyrobit "credit sink", tj. způsob, jak dostat kredity ze hry. Když v každé bitvě přicházíš o více členů posádky a modulů najednou, tak spíš použiješ velké spotřebáky, jejichž cena je o zhruba 700% vyšší. Osobně nevidím v tomhle množství rozdíl mezi hodinami po patchi a měsícem po patchi.

    3) TD kempící v křoví mimo render jsou k hovnu kdykoliv a potkáš je každý den.

    Tím nijak nesporuju, že jsou stále ve hře věci, které jsou podle WG legal a dají se dokonce stáhnout z ofiko portálu, ačkoliv porušují logiku, že by neměly dát výhodu ve hře, ani to, že počet zabanovaných ilegálů je směšný oproti tomu, co potkávám v bitvách.
    Mám třeba celou sbírku screenshotů botů. sice mi občas někdo tvrdí, že to jsou děcka, ale sorry, účet, na kterém je 20k, 50k, 100k+ bitev s WN8 pod 100, jinak nevznikne. Stačí si uvědomit, že 50k bitev při průměrném trvání bitvy je víc než půl roku čistého času (kolem 6000 hodin). Hrát takhle na hovno nemůže nikoho s mozkem bavit a zároveň se tu hru za x tisíc bitev nenaučit aspoň natolik, aby dokázali dát 2 rány za hru. I když jsou možná jedinci, kterým nevadí že po x tisíci bitev dokáží leda točit věží v křoví, tak to nejsou ty stovky účtů, které potkávám, speciálně na prémiákách.
    Což je další důvod, proč s tím WG nic nebude dělat. Nemůžeš zakázat mody a nezrušit boty. Pro používání bota musíš platit prémiový účet (aspoň co si pamatuju z kauz, kdy se boti řešili). On ten bot bez prémiáku nemá smysl, protože nevydělá a na XP grind to taky není. Takže uživatelé botů WG platí jak prémiový účet, tak obykle mají koupený nějaký prémiový tank.
    Průser botů je mimo to, že svou příomností kurví mrtě bitev, kde je jeden tým oslabený (někdy dokonce třema takovejma), také v tom, že pak ten jantar naskočí rovnou do tX a krom toho, že nemá tušení, jak ten tank hrát, bude na tX dělat kraviny, které si "normální hráči" odbudou tak do tieru 3 (střelba do vlastních, skákání z mostu na Westfieldu, atd.).

    Kdyby zrušili "naming and shaming" restrikci a zveřejnili koho zabanovali a za co, tak by to bylo jak efektivnější, tak bychom viděli, jestli blokujou skutečně "cheatery", nebo si jen čistí databázi od mrtvých účtů.
    ABSURD
    ABSURD --- ---
    _HUNT3R_: Zdá se mi že tvoje počty nesedí...
    1. 80% hrajících hráčů jsou v barevné škále od červené do zelené.
    2. Je jasné, že neuvidíš modré a fialové hráče, protože jak píšeš, nejsou funkční mody a tím pádem je vidět nemůžeš;-)
    _HUNT3R_
    _HUNT3R_ --- ---
    FRK_R23: Módy jede cca 80 procent hrajících hráčů. A nejlépe je to vidět pri hrani hned po velkém updatu.
    1. Minimalne jsou vidět fialový a modří hraci
    2. Absolutně chybí zásahy typu munice, kánon ,řidič atd...
    3. Tdecka jsou v křoví absolutně marna

    A to cele trvá cca 5 hodin , pak opet opraví módy a je to zpět.

    _HUNT3R_
    _HUNT3R_ --- ---
    KOUMAK: Xvm je dobre tak pro artynare kteří hned fokusuji fialovou barvu. Protože i rudej tým umí rozstrilet zelenej
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    FRK_R23: všimli si toho už dávno, tenhle článek vychází už tak dva roky jenom s rozdílnými numbers :) ale stejně je to k hovnu. Nicméně cheaters nejsou ti, co tu hru kurví. Resp. tomu, aby si člověk hru užil brání hlavně nastavení 3/5/7, dementi, kteří neznají základní věci a já.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    TIGERLOVER: No a prave proto jsem si pomohl hlaskou z DJC. Protoze to rozhodne nevypada, ze by to nejak zaregistrovali.
    TIGERLOVER
    TIGERLOVER --- ---
    FRK_R23: Tak toho si všimli už před lety. Proto se divím.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    TIGERLOVER: To je vesela citace z Vysetrovani ztraty tridni knihy. A chtel jsem tim rict, ze si po letech vsimli toho, ze lidi pouzivaj tzv. ilegalni mody :))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam