• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MTOWilhelm Reich - Orgon Power Organisation
    STEFAN
    STEFAN --- ---
    úspěchy giftingu lze v současné době pozorovat po celých čechách a zdá se, že i v evropě ;)))
    VITEX
    VITEX --- ---
    Opakování matka moudrosti, takže šup sem s tím:

    Reich_Funkce orgasmu_Praha_Concordia_1993.pdf | Ulož.to
    http://uloz.to/x227tvv/reich-funkce-orgasmu-praha-concordia-1993-pdf
    BROZKEFF
    BROZKEFF --- ---
    TILOPA: Nějaké konkrétní výzkumy vlivu té hudby, vůní a dalších faktorů v supermarketech na chování zákazníků:
    Index of /subdom/temp/psy-papers/influence
    http://temp.brozkeff.net/psy-papers/influence/

    "French wine outsold German wine when French music was played, whereas German wine outsold French wine when German music was played (p<0.001) despite an overall bias in favour of French over German wine sales "

    To stejné pak platí u barev zářivek a jejich vlnového spektra, atd. atd. Kdo se v tom chce víc babrat ať mi napíše PM a já ze svého archivu vyhrabu desítky dalších studií které ukazují na to jak to máme s tou svobodnou vůlí nahnuté resp. jak strašně moc obvykle prostředí determinuje naše chování a jak se toho neustále (vy/zne)užívá. Případně klidně zapněte google scholar a články stahujte přes sci-hub.org.
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    Uf, tak zrovna na tahle témata vlastně už ani moc postovat nechci, takže z mé strany konec, ale poznamenala bych k tomu ještě jednu zkušenost z Austrálie

    Oni tam mají docela hezkou věc, která by byla k věci i u nás:

    Kavárny, třeba veganské, bio, nebo alternativní, kde jsou vystaveny všecky možné vytištěné "alternativní informace". Jsou to informace různých organizací, které se snaží zvyšovat povědomí o tom, co nám v médiích neříkají, v Austrálii jich očividně operují stovky.

    Takže je tam info třeba o kvalitě potravin a dalších produktů a o chemikáliích v nich. O stavu životního prostředí a různých konkrétních jevech (a katastrofách), o utajovaných řešeních, o původu věcí denní potřeby a dění v rozvojových zemích - a pak třeba taky o tiše tolerovaných rizicích běžných technologií.

    Samozřejmě kvalita těch informací může být různá, produkují je zase jen lidé, ale spousta toho mi přišla střízlivá, se spoustou faktů, studií, dat...a teda, dost těch věcí jsem netušila...a po seznámení s nimi si tak nějak umím představit, že možné je všechno.
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    Tím nechci nikoho strašit nebo tak. Třeba to hypermarketové prostředí mi nepřijde, že by bylo nějak vyloženě vražedné. Přijde mi, že je to, stejně jako další prvky našeho prostředí (vzduch, voda, potraviny), nastaveno tak, aby průměrný občan, který je tomu vystaven, vydržel průměrně zdráv a průměrně aktivní po průměrnou dobu, během které splní své povinnosti spotřebitele a pracovníka v systému.
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    TILOPA: Tak, umím si živě představit reklamní materiály, technickou dokumentaci a manuál, kde se píše černé na bílém, že je to při správném použití zcela bezpečné a neškodné ;)

    Přece obecně žijeme ve světě, kde se předpokládá, že naplnit prostory všemi možnými druhy záření je bezpečné a neškodné. Lidé bydlí a pracují v budovách se všemi možnými silnými vysílači na střechách. Prostě by to byla jen jedna další taková technologie, a imho zúčastnění by se jednoduše rozhodli věřit, že je ok, jako u toho ostatního.
    Když se může prodávat cola nebo fanta dětem jako nápoj, dokonce skrze automaty ve školách, když se můžou prodávat lidem ke kouření trubičky s tisíci toxických chemikálií, když se můžou do fastfoodu přidávat chuťové látky testované na lidských embryích, aby nám totálně zmanipulovaly hlavu, proč by se nemohlo v krámě pouštět takovéhle zařízení? Myslím si, že by se to schovalo za úplně stejnou clonu popírání reality jako všechno to ostatní.
    TILOPA
    TILOPA --- ---
    CONTINUITY: Chelé :) přelepit štítek, to je prostý podvod, ale EM to už je daleko něco jiného, to už i podvodníka by zamrazilo ve svědomí, protože to by se dotklo i jeho, i on se pohybuje v tom obchodě, jeho rodina, děti...
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    CONTINUITY: Viz. každou chvíli všelijaké ty skandály, že se v nějaké megakorporaci dělalo něco, například to přelepování štítků potravin, aby se prodalo prošlé zboží, to byla přece masová záležitost, děla se roky, velice pravděpodobně nejen v Albertu, než se na to přišlo, a na tom se musely podílet stovky řadových zaměstnanců, zatímco na nějakou krabici s EM přístrojem by asi stačil jeden technik smluvně zavázanej k mlčenlivosti ;)
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    TILOPA: Mno, to máš určitě pravdu, že by musela existovat dokumentace, školení techniků, a kdovíco.
    Nevím, třeba vidíš do managementu hypermarketů a víš, že to prostě technicky není možné....v tom případě od tebe tu informaci beru, a uznám, že to muselo být něčím jiným :)
    Ale nevylučuju ani, že možné je ledacost, protože to zas jsou obrovské struktury, kde se ztratí kdeco... Ostatně, ani většinu těch "normálních" manipulací, co se tam dějí, skrze světlo, teplo, klimatizaci, rozmístění věcí, atd, si většina lidí neuvědomuje a nepřiznává a třeba by tomu ani neveřili, a přitom lidi, co to realizují, se to normálně učí ve škole :)
    TILOPA
    TILOPA --- ---
    CONTINUITY: No já to neberu za astrální jevy, ale co se týká EM přístrojů, tak nevyjadřoval jsem se k jejich neexistenci :) ale k jejich zavedení v supermarketech jako prostředek vědomé manipulace, něco jako když se ve filmu podprahově objevovala věta pijte kokakolu .) Ono by to muselo být lehce dokazatelné, přece jen to zařízení musí být někde umístěné, potom existují plány, ruzné povinné revize, kdy se ty prostory kontrolují atd, pokud to není opět součást nějaké celoglobální konspirace, kdy v tom jedou všichni :))
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    TILOPA: A co když by přispělo k vyvolání té změny? :)

    TILOPA: Přání? Myslíš jako že jsem si podvědomě přála cítit v hypermarketech tupou bolest v hlavě, atd? :) Masochismus?
    Když se hypermarkety poprvé objevily, docela se mi ten nápad líbil, všecko na jednom místě, tolik zajímavých věcí ke koukání a zkoumání, chvíli jsem tam chodila i docela ráda, než jsem si všimla, že mi to vůbec nedělá dobře, že se pak cítím jak protažená něčím divným.
    K nějakýmu celkovýmu náhledu, že jsou to fakt divný výstupy fakt divnýho ničivýho systému, jsem došla pozdějc (a mimochodem sama, přímým pozorováním, ne čtením něčeho někde).
    Ale teda tvé vysvětlení, že ty pocity jsou způsobené nahromaděnýma negacema od davů kupujících (a zaměstnanců-otroků), nevylučuju, to je klidně taky možné. BTW zajímavé, pro tebe jsou astrální jevy, jako sdílení pozitivních a negativních energií, ok, ale představa EM přístrojů vadí....pro jiné lidi je nepřijatelné to obojí...pro další je to obojí zase celkem normální část naší reality...jsme různí :)
    TILOPA
    TILOPA --- ---
    MTO: Mě u toho filmu napadá otázka, jestli by bylo orgonitové léčení rakoviny přínosem. Myslím to takto - každá nemoc, například rakovina, je pokus těla o komunikaci, pokus o předání informace, že něco není dobře na mentální či duševní úrovni. Že naše mysl, myšlenky, činy atd se dostali do jakési nerovnováhy, kdy negativní stavy dlouhodobě převažují nad pozitivními. Takže pokud se nezměníme pod tím to tlakem nemoci sami, tak vnější léčení bude působit spíše negativně. Je to stejné, jako když na semaforu svítí červená, a člověk místo zastavení se jenom přestřihne dráty od žárovky. Takže přínosem by byla, pokud by byla doplňkem k celkové změně uvnitř nás, kterou uděláme mi sami.
    TILOPA
    TILOPA --- ---
    CONTINUITY: To máš zajímavý, na mě nijak agresivně hypermarkety nepůsobí. Jednoduše tam vejdu, koupím to, co jsem si koupit chtěl, žádný tlaky, agrese, nutkání tam na mě nepůsobí. Je to prostě klasické prostředí kapitalistické firmy, které se snaží o to, aby lidi kupovali. A proto tam třeba pouští hudbu. Nějaké další manipulace skrze EM mi přijdou přitažený za vlasy. Viděl bych to na - přání je otcem myšlenky, nebo vlastní podprahovou autosugesci. Možná taky díky tomu nasáváš energetické pole okolních lidí, kteří žijou většinou v negacích a nakupování u nich může vyvolávat podvědomě agresivitu. Takový ten impuls typu přežít, urvat si pro sebe jídlo versus málo peněz, vše je drahý atd :))
    MTO
    MTO --- ---
    OrgoNet: Orgonitová pyramida - nejúčinnější likvidace chemtrails a umělého počasí
    http://orgo-net.blogspot.cz/2013/04/orgonitova-pyramida-nejucinnejsi.html
    MTO
    MTO --- ---
    Orgonity - žijte v čistém, zdravém a energeticky nabitém prostředí - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zDDn2WvcOLE


    - reportaz na markyze. zajimavy je ten pokus s fotakem na auru...
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    CONTINUITY: Ahoj lidi, mam potrebu dodat neco tady k tehlete haluzi, co me tedy dostalo.

    Potkala jsem tady v Australii pani, ktera zna cloveka, co vi kde si takova elektromagneticka zarizeni na ovlivneni zakazniku koupit, normalne to nejaka firma vyrabi, chtel si to poridit.
    Rekla mi o tom sama od sebe, nevypravela jsem ji nic o svych zazitcich. A je to presne ono, presne to, co tak nejak od 2007 vnimam, ty veci fakt existujou a jsou komercne dostupny, akorat nam to nerikaji na plnou pusu v mediich. Uf tedy.
    MTO
    MTO --- ---
    Who is Afraid of Wilhelm Reich.flv - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=DHyeS94J7EA


    This is a subtitled version of the documentary "Wer hat Angst vor Wilhem Reich" by Antonin Svoboda in coproduction with Austrian TV.
    MTO
    MTO --- ---
    On the Road (2012) | ČSFD.cz
    http://www.csfd.cz/film/223345-on-the-road/

    - Burrougs mel na zahrade orgonovy akumolator a tak tam poslal Kerouaca s partakem :-)
    GONCCHA
    GONCCHA --- ---
    SEEKER: ZUZKAOU: charakterovy, svalovy je muscular, krunýř nebo taky pancíř
    ZUZKAOU
    ZUZKAOU --- ---
    SEEKER: charakterový/svalový krunýř,
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam