• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DELVITLinux pro zacatecniky a obycejne uzivatele (NO FLAMES!)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    systemd je v novým sles12 v plný parádě a chconfig nevidí nainstalovanou apache2 službu, systemctl jo.. Nevíte jak systemd řeknu, ať mi pouští apache2 či jinou službu při startu v runlevel3.. nic kloudnýho jsem překvapivě nedogoolil
    MALAINDIANOVA
    MALAINDIANOVA --- ---
    Zdravím, mám Ubuntu 14.04. Posledních pár týdnů mám problém s připojením na internet na domací wifi. Ostatní z bytu se vez problému připojí (mají windows). Dříve bylo připojení bez problému, i když nás tu bylo víc. Občas to vypadá, jako když jsem připojená, ale inetrnet nefunguje, občas mě to z wifi neustále odpojuje a občas mi jí to vůbec nenabídne. Na jiné wifi se připojím, i když bych řekla, že internet pak není tak rychlý, jak býval. Děkuji za pomoc. Jinak jsem opravdu začátečník, takže klidně polopaticky.
    GHORMOON
    GHORMOON --- ---
    PISKVOR: ten by mel vypisovat elasticsearch pri startu, mivam ho casto :)
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    TEAPACK: ImpatientUserError :D
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    DELVIT: nene, alokovaný jí mám dost. Ale co jsem se v tom přes víkend hrabal tak to bylo opravdu způsobené určitým druhem bugu - ačkoli se to chovalo přesně tak jak mělo, struktura dat způsobila takové zpomalení běhu programu, že to vypadalo jako by se to zaseklo.
    RADICETA
    RADICETA --- ---
    SUK: Spíš sonduju jestli je něco hotového. Zatěžovat tím další lidi nepotřebuji - zrovna ten eventdriver mám v očesané verzi, ale hledal jsem něco jak nemuset rebootovat :)
    SUK
    SUK --- ---