DELVIT: to je jasny, ja k tomu pristupuju tak, ze pokud nekdo po firme, kde delam chce linuxovy sluzby, tak ty jsou drazsi aspon o dvojnasobek, protoze sme tu male technicke oddeleni, kde maji kluci windowsy a jabka, s linuxem sem tu jedinej ja. Takze i v pripade pohotovosti, kde jsou u zakaznika instalovany linuxy, kluci volaj me, i kdyz zrovna pohotovost nemam.
pro me znamena linux praci navic v podstate i v dobe, kdy bych mel mit volno. proto si to nechavam zaplatit od sefa.
DANYSEK: to je taky jasny, zrovna o prazdninach sem v jedny firme vyhodil exchange a nasadil jim kerio (je to linux, ale s komercni podporou, takze support zvladnou i kolegove) a nikdo v ty firme v podstate netusi, ze jim postovni server pohani linux, protoze outlook a kalendar jim funguje.
kazdopadne, kdybych mel tohle reseni stavet sam (cimz by se usetrilo na podpore pro kerio), mel bych zase full time pohotovost 24/7 protoze kolegove, se kterymi se alternuju, proste linux neumi a jak je to poskladany dohromady netusi.