• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DELVITLinux pro zacatecniky a obycejne uzivatele (NO FLAMES!)
    JUNIOR
    JUNIOR --- ---
    SATAI: Prostě se fyzicky vypne :) logy udělám jak ? (jsem fakt začátečník ,)
    SATAI
    SATAI --- ---
    JUNIOR: co přesně znamená "vypne"?

    Co logy?
    JUNIOR
    JUNIOR --- ---
    Aktualizoval jsem ubuntu na nejnověší verzi 18.04 LTS a když pustím chromium tak mi do pár minut vypne PC. S firefox to nedělá a na tom samém stroji mám windows, na kterých také není problém (evidentně).

    Máte prosím někdo tip co s tím ?
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    DANIELSOFT: nohup /volume1/@appstore/Node.js_v8/usr/local/bin/node /var/services/homes/vector/nodered/node-red-0.18.7/red.js
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    VECTOR: nepomůže ti při spouštění skriptu nohup? (man nohup)
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    ne, na synology mam par podobnejch a rozhodne po mne nechtej ctrl+c po spusteni
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    CHOROBA: to rozhodně vypadá to že synology má nějakou vlastní implementaci. kdovíco to hlídá.
    CHOROBA
    CHOROBA --- ---
    ten script mi prijdde ok, spis bude problem v tom nodejs
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    VECTOR: ten node je binarka nebo skript ? asi by stalo prozkoumat parametry. moje synology nic takovyho neumi (stara plecka holt)
    (aprops, to co napisu giomiky nevidi protoze si me dal do ignore)
    VECTOR
    VECTOR --- ---
    RAINBOF: To jsem prave zkousel (forever a dalsi podobne Node programy) a to na synology nefunguje. Googlil jsem atd. a podle dokumentave k Synology proste clovek musi pouzit .sh skript, kterej ma moznosti start/stop, ktere Synology spusti pri bootu/vypnuti. Tak mi jde ciste o to, jak se chova a jestli je spravne ten skript.
    GIOMIKY: ten script jsem hazel ve svem druhem prispevku, viz [ VECTOR @ Linux pro zacatecniky a obycejne uzivatele (NO FLAMES!) ]