KOLCON: Jo, to taky.
Nebo se taky hodi jako zachranny pas, kdyz zadani obssahuje radu prioritnich pozadavku, z nich kazdy je ten nejdulezitejsi a ma absolutni prednost pred vsemi ostatnimi (plati pro kterykoli z nich i pro vsechny naraz - cili zjevne nesplnitelne, ale je to potreba nejak udelat) a zaroven misto naslibovaneho objemu informaci tam nahrnou radove vic a rucne odbouraji pojistku, ktera to priskrti pri desetinasobku objemu a narvou tam tisicinasobek, protoze obchodak zase nekde neco nasliboval, ze bude zitra rano - (pricemz dle zadani by to melo byt splnitelne ve zvlastnim rezimu do dvou tydnu).
Tak se bud dodrzi zadani a nasmlouvane limity a bude 90% jejich klientu na den ci vic totalne utre, s tim, ze do dvou tydnu se to vyresi u posledniho (+sankce za neplneni), nebo se zacnout delat divy a vetsine klientu jede vetsina veci skoro spravne kdyz ne od zitrka rana, tak aspon zitrka dopoledne (coz je prijatelne, ze obchodaci ponekud nasazuji chape kazdy) a zbytek nejak dobehne do dalsiho dne i za cenu neprijemnych, lec tolerovatelnych problemu a zdrzeni a omluv obchodaka. - Hadej, cemu da real world bussines prednost ...
(A i kdyz ja mam zada kryta, tak jsem ochotny se pokusit pomoct i nad ramec svych zavazku a sveho pocitu, co je technicky spravne reseni - at uz ohledne cizich slibu, nebo budgetu na techniku a rozvoj)