CROSS: Příkladů využití bohužel nabízí jen ten starosta Prahy 2 s mateřskými školkami, jeslemi. Bodlo by jich víc a praktické příklady,čím to bylo užitečné
.
Ústavy uzemního rozvoje apod. ty informace v praxi,zdá se, potřebují na to, aby mohli ničit památky a nechat tam stavět obchoďáky...všude přibývají multiplexy apod. a jestli to jsou výsledky sčítání? :-)
A školek bude a je málo,stejně jako míst na SŠ a VŠ, ale díky nákladnému sčítání zjistíme, že jich je míň než jsme mysleli, ale že na to stejně nejsou peníze.
To je můj nezasvěcený pohled na ony až mytologické užitky, které na příkladu v praxi chybí...To ale neznamená,že volám po anarchii :) Jen zdravému rozumu, který u sčítání nevidím. V době občanek a průzkumů schopných ledasco extrapolovat ze statistického vzorku a čeho se nedostává bÿvá vidět dlouhodobě každým z nás ( a každý řidič ví jakžtakž průjezdnost různých silnic) a úřady to nezajímá :))