KAI:
Na stejným webu je pěknej článek k ADHD jako takovýmu, přes ten jsem se tam dostala.
http://mothering.com/education/does-adhd-even-exist.
Líbí se mi, že v něm autor rodiče, kteří podávají svým malým dětem denně silné stimulanty, nesoudí, dává jim slovo, a umožňuje udělat si rozumný obrázek PROČ to dělají, co jim to dává, v jakém smyslu to "funguje" - a že ti lidé prostě jen nevědí, co jiného by mohli dělat.
Zajímavé je pak přečíst si třeba pohledy na ADHD z hlediska ájurvédy, která nabízí celou řadu jednoduchých nechemických opatření, jež mají při léčení těch problémů velice dobré výsledky (zatímco stimulanty mají těžké vedlejší účinky a podstatu problému zhoršují).
-----
jj, s tou větou taky hlubokej souhlas. Pokouším se si to představit, moct se učit, ponořovat se do nových informací a zkoumat je, bez toho nesmyslnýho tlaku a struktur...to by musela být úplná extáze :o)) ...skoro si to teda ani představit neumím. Sice to dělám, co jsem opustila školu, ale mít na to celej dům s vybavením a personálem a partou spolunadšenců, uááá ..;)