• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MTOChemtrails/Geoinzenyring/Klimaterorismus aneb Jak si objednat slunečný den
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    ADMIX: to je plytvani casem, me boli hlava a niceho jineho nez plytvani casem zrovna nejsem schopen
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    JVCNC: takze ten hlinik roztaje to jako zmizi, atomy znihilizujou?
    Take bych rekl, ze tani jeden fyzikalni dej, spalovani dej jiny, tak proc mluvis ted o spalovani.

    Ale miris dobrym smerem - co je produktem spalovani(oxidaci) hliniku? Ze by oxid hliniku? Ten pak ve vzduchu vytvari aerosol.
    Aerosol je heterogenní směs malých pevných nebo kapalných částic v plynu. První případ se také označuje jako dým, druhý jako mlha(wikipedia)
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    JUNIPETRUS: koukal a tolik technickych nesmyslu po hromade jsem uz dlouho v takove koncentraci nevidel, zadny nahly zmizeni stopy tam nevidim, vidim tam pozvolne mizeni stopy ehem cca 2s, vis jakou vzdalenost letadlo letici rychlosti 850km/h uleti za 1s? 236m, tedy to tve nahle, je cca 0.5km letu.

    hodne vtipne je v tom videu tvrzeni ze ve spalovaci komore neni kyslim a proto se hlinik nepremeni na oxydy, jenze on se hlinik umi na oxydy premenit i za bezne teploty i bez pristupu vzdusneho kysliku, nehlede na to ze bez vzdusneho kysliku by motory jaksi nefungovaly vubec a nehlede na to ze na procesu spalovani se podili mene nez 50 procent vzduchu co proleti kompresory do spalovaci komory, zbytek je pouzit na chlazeni, doporucuju si napred neco o proudovych motorech neco zjistit driv nez zacnes verit ze chemtrails se primichavaji do paliva, i kdyby tomu tak bylo a z nejakeho zahadneho a neznameho duvodu by to motoru nevadilo, bylo by hodne divne kdyby servisak pri kontrole motoru ignoroval to ze na lopatkach statoru i rotoru turbinovych kol jsou nejake divne usazeniny
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    CONTINUITY: Iluminati matou a obfuskuji:

    Flightradar24.com - Live flight tracker!
    http://www.flightradar24.com/
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    TILOPA: Ty jsi nikdy neviděl na obloze mřížku?

    Kde bydlíš?

    Pohybuju se v Praze a okolí, občas jižní Čechy, Brno a jinde, a mřížky jsem viděla všude. Nejvíc v Praze, to jsou téměř pravidlem.

    Netvrdím nic, možná bys mi to mohl vysvětlit ty, protože zjevně o leteckém provozu hodně víš.

    Jak vznikají ty mřížky? Jaký letový plán za tím je? Čím to, že hustá mřížka se vyskytne na obloze i v Posázaví, docela daleko od Ruzyně?

    Netuším, co to je, a jak to prakticky funguje, ale když se podívám na jasnou oblohu mimo město, daleko od letiště, a je tam 10 čar křížících se právě do té mřížky, docela pravidelné, a několik letadel přidělává další, kladu si otázku, kam to všichni letí, a proč zrovna takhle.

    Pokud to tady někdo z chemtrailskeptikuů dokáže odborně vysvětlit, do toho :)

    A prosím, neříkejte, že mřížky nejsou. To zase prr. Na netu jsou tisíce fotek mřížek. Pokud jste si jich zrovna vy nevšimli, to nevím proč, ale mřížky se u nás na obloze prostě vyskytují, a to často, to je jediné, co se opravdu odvážím tvrdit :)
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    JVCNC: Mel jsem na mistni experty na chemtrails par vtiravych fyzikalnich dotazu, ale scratchnul jsem to jako plytvani casem :)))
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    JVCNC: prosimte, podivej se na ty videa, at vis o cem mluvim. Jde o zabery z letadel, nebo priblizene pres kameru.
    Nerikam, ze to je ukaz, ktery muzes videt (casto) treba u nas na obloze.
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    JUNIPETRUS: chodil jsi vubec alespon na zakladni skolu? tavi se pri 600 a v motoru je 1400, hlinikovou folii ti spalim i plynovym zapalovacem
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    JUNIPETRUS: ono to tvoje nahle vubec neni nahle
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    JVCNC: takze kdyz se hlinik roztavi tak z nej nic nezustane?:-)))
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    CONTRAS: to ja zas vim, jen kompresi v kompresorech motoru se vzduch ohreje na par set °C jeste nez se vubec do spalovaci komory dostane, kondenzacni stopa vznika hlavne ryhlou expanzi (cimz dojde k prudkemu ochlazeni) nemusi to byt zrovna vyfukovych plynu, komprese a expanze probiha i na hranach kridel.
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    JVCNC: jaky treba? Co kdyz leti porad stejnou krajinou. Pak nemas vysvetli.
    tak jeste jednou, jaka zmena teploty musela nastat, ze mohutne stopa NAHLE zmizi?

    CONTRAS
    CONTRAS --- ---
    JVCNC: tak tech 1400 nevim nevim, to mi prijde hodne, to snad raketovej motor, a urcite by se naslo takovy aditivum nebo dve, jehoz produkt po spaleni pri vysoky teplote zanechal dost kondenzacnich castic...
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    JUNIPETRUS: treba se stane to ze najednou uz neleti nad mestem nebo nad morem, vsimnul jsi si nekdy ze mraky jsou taky ostre ohranicene a najednou konci? jak je to mozne?
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    JVCNC: Priblizne ve stejne vysce, v danne lokalite a ve stejnem case ano.
    A je pravda, ze "Exhaust contrails usually occur above 8,000 m (26,000 ft), and only if the temperature there is below −40 °C" (nekde jsem cetl, ze je to -35) ?
    Rekni mi, co by se teda muselo stat, jaka zmena teploty, ze kilometrove stopy nahle zmizej?
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    TILOPA: no to by chtelo zapatrat. Odkud berou benzin, kdo ma pristup k nadrzim. Ne vzorek z cisteren, ale primo z nadrzi letadel v dobe kdy je podezreni na chemtrails. Proc to jeste nekdo neudelal?
    Ale pridavani aditiv primo do paliva je jen jedna z teorii, takze konpiraci by to tak lehce nevyvratilo:-)
    Hele existuje neco jako letecka policie? Kdyz treba auto hodne coudi, policista muze auto zastavit, zkontrolovat atd.
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    JUNIPETRUS: ty si vazne myslis ze i ve stejne vysce je vsude porad stejna teplota a vlhkost? :D
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    to je ale opravdu hodne usmevne se domnivat ze ty chemikalie michaji do paliva ktere pak prozenou spalovaci komorou v turbine kde je dost vysoka teplota na to aby z nich zbylo zbylo neco jineho nez produkty spalovani pri teplotach kolem 1400°C, hlinik se tavi pri 600° a nejak netusim jak by tech 1400° mohl prezit, nehlede na to ze by tkove letadlo pravdepodobne ani nepristalo a dost mozna by motor nevydrzel dost dlouho ani na to aby vubec vzletlo :D
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    TILOPA: ja nespekuluju, ale zkoumam a zvazuju ruzny moznosti a shanim informace a ty nejak tridim. Ty ale 100procentne neco odmitas na zaklade spekulaci.
    Rikas ze vis jak to vypada realne v leteckem provozu? Tim myslis, ze vis o pohybu letadel, ale vis tim i to co ty letadla delaj? Provadel si fyzicke kontroly technickeho vybaveni letadel, provadel si analyzu pohonych hmot, nebo si mel k dispozici nejaky online chemicky analyzer stop za letadly?
    Ten priklad se ctvercem 200x200 byl jen priklad, nerikal jsem ze litaj do ctverce, slo o ilustraci kvantity.
    A ignorujes proc ty videa? ty ruzne obloukove az kruhove stopy? Ze jsi to nevidel nad Cr? To neni argument. Nebo dlouhe chaimtrails ktere se najednou vypnou, ackoliv vedle letici letadlo nebo pozdeji krizuji letadlo zanacheva normalni contrails, ktera se hned rozplyvaji? Ze chamtrails zustavaj viset hodiny, zatim podle meteorologu trvaj maxilne hodinu?
    Zacinam si myslet, ze mas narizeno nebo vsugerovano mlzit a zapirat. Hele nebyli pobliz veze nejaky anteny?:-)

    Docela by zajimalo, kam az jsi byl schopen sledovat let vojenskych letadel?
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    jako ta moznost, ze to pridavaj do paliva tu taky je, pak maj k dispoci skutecne tisice letadel.
    Chemtrails Produced by Aviation Fuel Laced with Aluminum or Trimethylaluminum - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ie441sDrFl8#!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam