• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MTOChemtrails/Geoinzenyring/Klimaterorismus aneb Jak si objednat slunečný den
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    JUNIPETRUS:

    Myth #1 – Normal contrails don’t last very long, but “chemtrails” last for hours and sometimes spread out.

    False – Contrails fade away, or persist, or even spread out to cover the sky, depending on the weather conditions. you can confirm this by looking in an encyclopedia. such as the Encyclopædia Britannica
    http://www.britannica.com/eb/article-9074829

    Myth #2 - Contrails have been observed to persist and spread when the humidity was too low, so they must be “chemtrails”

    False – Nobody has ever measured low humidity within a persisting contrail. The fact is it is very difficult to measure humidity in a specific region at a specific altitude, at a given time, the best you can do is make a rough prediction. Measurements are made by weather balloons at just a few stations that average 235 miles apart, at 12 hour intervals, and then local predictions are extrapolated from this. The weather balloons can drift as much as 100 miles in their ascent, so you never know where the measurements are coming from. Humidity can vary by as much as 80% in a 12 hour period, and vary by similar amount over just a few miles. The fact that the contrail is spreading is actually a far more accurate indicator of high humidity than the available humidity predictions. NASAs own experiments (right) show persisting contrails over a large range of calculated humidities, even down to 10%.

    Myth #3 – Long lasting contrails have appeared in “parallel lines”, “grid” and “X” formations, which are not normal, so must be “chemtrails.

    False. Well, the last bit is false. Yes, contrails make all kinds of patterns in the sky, simply because there are a lot of planes flying overhead, and they fly in all directions. This is pretty much a function of where you live, and the prevailing winds. For example, if you live the Willamette Valley, Oregon, the overflying planes are nearly all North/South, so you’ll get parallel lines. If you live live in more central place, like North Texas, you’ll get planes flying overhead in every direction, so you will get “X” patterns (and “H” and “grids”). If there’s enough wind, and the trails last long enough, then the grid might spread out to cover the sky.

    Myth #4 – A bill to ban chemtrails was introduced into congress by Dennis Kucinich, but quickly had chemtrails edited out.

    False – HR 2977 was written by a bunch of UFO enthusiasts intent on exposing a conspiracy to suppress alien technology. Dennis Kucinich did not write the bill, he not know what chemtrails were, and when he found out, he distanced himself from that language. The bill was re-written in order that it might pass. See the full article: Kucinich, Chemtrails and HR 2977.
    http://contrailscience.com/kucinich-chemtrails-and-hr-2977/

    Myth #5 – Public Law 105-85 gives the military permission to experiment with chemical and biological weapons on humans, without their consent

    False – 105-85, Sec. 1078, actually prevents experiments except for peaceful purposes, and those can only be performed if informed consent is obtained from each test subject. It’s basically the same procedure as for human drug trials.
    http://frwebgate.access.gpo.gov/cgi-bin/getdoc.cgi?dbname=105_cong_public_laws&docid=f:publ85.105
    JVCNC
    JVCNC --- ---
    jasne ze chce zustat v anonymite, protoze se o nem toho napsalo uz dost :D
    Pavel Mácha – Exotopedia
    http://www.exotopedia.org/wiki/Pavel_M%C3%A1cha
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    Rozhovor s leteckým inženýrem nejen o chemtrails

    Chemtrails existují. Tajné experimenty slouží k ovlivňování počasí za vojenskými účely. I proto vám to nikdo nepotvrdí.

    26.srpen 2011 - 11:10

    ..
    Protože se ale na redakci stále obracíte s novými podněty a připomínkami, rozhodli jsme se v tématu pokračovat a vyzpovídali i leteckého inženýra, který se problematikou zabývá už několik let.

    Redaktor serveru Prvnizpravy.cz se s ním sešel na téměř dvouhodinový rozhovor, který přinesl řadu zajímavých momentů, nečekaných informací a doplnil chybějící souvislosti.

    Téma trvalých kondenzačních stop, někdy také označovaných jako ´chemtrails´ (název však získal spíše pejorativní nádech a proto se mu ti, kteří fenomén chtějí zkoumat seriózně, raději vyhýbají), tak získalo přesvědčivější podobu.

    Rozhodli jsme se vám rozhovor s odborníkem zprostředkovat poněkud netradiční formou (celý dvouhodinový rozhovor, jakkoli zajímavý, by byl příliš dlouhý) a jeho odpovědi zapracovat do souvislého textu.

    SCHŮZKA V RESTAURACI

    Vzděláním fyzik a letecký inženýr a povoláním technický konzultant, jehož jméno redakce zná, ale který si přeje zůstat v anonymitě (aby svými názory neohrozil své podnikání), se o úpravách počasí nechce bavit po emailu. Jde prý o příliš citlivé téma. Domlouváme si tedy schůzku v jedné pražské restauraci.

    V domluvený čas přichází muž kolem padesátky, který v příštích dvou hodinách podá tak přesvědčivý výklad o existenci projektů na úpravu počasí (ty totiž s jevem chemtrails velice úzce souvisí), že by zviklal i zapřísáhlého odpůrce. Je mi jasné, že s tímto člověkem musím udělat rozhovor stůj co stůj a i když bude vystupovat anonymně (jak si přeje), váze jeho argumentů to nijak neubere.

    Na úvod trochu tajemně naznačuje, že psát o podobných věcech není žádná legrace a člověk se dostává na tenkou půdu. Jsou to vážná témata, která ne náhodou jsou před veřejností utajována. Kdo by v nich chtěl šťourat, musí počítat s tím, že se to některým lidem nebude líbit. S tím souhlasím, ale myslím si, že tím spíše by se o tom mělo psát a mluvit. Tak pojďme na to.

    "Vím, jak vypadají normální kondenzační čáry a jak nevypadají," říká muž, který studoval stavbu letadel a podniká jako technický konzultant v leteckém, automobilovém i jiném průmyslu. Běžně spolupracuje s velkými firmami, jako je například ČEZ. Nezabývá se jen tímto tématem, ve skutečnosti se jím profesně nezabývá vůbec (studuje ho spíše ve svém volném čase), ale při pohybování se ve svém oboru nemůže na spousty informací, které existenci podobných projektů potvrzující, nenarazit. Má mnoho kontaktů a zdrojů doma i v cizině, rozumí letectví, čte odborné zahraniční studie. Proto dovede o tématu mluvit zasvěceně, odborně.


    NIC NOVÉHO POD SLUNCEM
    Sám se jako první rozpovídá o tom, jak téma úprav počasí není nijak objevné či nové, ale ve skutečnosti má už dlouhou historii. Setkal se s ním už na vysoké škole, kdy profesoři běžně připouštěli, že tehdejší SSSR měl za sebou už desítky let úspěšných pokusů s ovlivňováním počasí nad určitými oblastmi. Pokud se s tím experimentovalo tehdy, není důvod si myslet, že by se totéž nedělo dnes.

    Naopak. Na problematiku umělých zásahů do počasí existují celé katedry. Pokud tedy katedry chrlí každý rok takto vyprofilované odborníky, co by tito odborníci dělali jiného, než v praxi prováděli to, co se učili? ptá se řečnicky - a logicky. Stejně tak probíhá po celém světě řada konferencí a seminářů, které se možnostmi úprav počasí zabývají. Jen v současné Číně se studiu řízeného ovlivňování počasí věnuje přes 35 tisíc vědců. Jak může někdo pochybovat o tom, že by k úpravám počasí docházelo? jak může někdo říkat, že jde o konspirační teorie?

    S výzkumem začali v době studené války v Sovětském svazu, byť primárně z důvodů zemědělských. Američané tedy nemohli zůstat pozadu. Patentů si ale všimla armáda, protože cokoli existuje a funguje, armáda ráda využije. Vzpomeňme jen na nedávnou americkou vládní studii o tom, jak ovládnout počasí do roku 2025 (Weather as a Force Multiplyer: Owning the Weather in 2025), kde se o budoucím vedení válek skrze ovládání klimatu otevřeně a oficiálně hovoří. Aby někdo něco takového schválil na vládní úrovni, muselo tomu předcházet tisíce experimentů. A vskutku, jak ukazuje třeba tato tabulka (nebo tato či tato), v komerční sféře existují desítky projektů, které se úpravami počasí zabývají.

    Většinou se používají k ovlivňování počasí kvůli zemědělským účelům - snahou je vyvolat déšť a zvýšit tak úrodu v převážně suchých oblastech (Nevada, Utah, Idaho). Na internetu lze běžně najít přehledy běžících projektů na ovlivňování počasí v jednotlivých amerických státech. Věnují se jim komerční firmy, které se vytvářením mraků na objednávku nijak netají (také zde nebo zde).

    (Poznámka: Výše uvedené tabulky a mapy jsou založeny na oficiálních údajích z následujících amerických organizací: NOAA (National Oceanic and Atmospheric Administration - www.noaa.gov), NCAR (National Center for Atmospheric Research - ncar.ucar.edu), UCAR (University Corporation for Atmospheric Research - www.ucar.edu))

    Pakliže existují desítky civilně přiznaných projektů řízení počasí, oč více jich musí probíhat na armádní úrovni. Letecký inženýr odhaduje počet podobných projektů ve vojenské sféře (které jsou ale utajené a veřejnost se o nich nikdy nedozví) na zhruba desetinásobek těch civilních.

    Ale nejde jen o Američany a Rusy. Ve skutečnosti mají podobné programy všechny větší a vyspělé země. V běžných médiích se až na výjimky o těchto věcech nedočteme. A i ony výjimky se musí umět číst mezi řádky a dávat do souvislosti s jinými zprávami. Nedávno si například íránský prezident Ahmadínežád postěžoval, že západní státy mají v úmyslu dlouhodobě ovlivňovat počasí nad Íránem. Takové zprávy, jakkoli vypadají přehnaně (už jen proto, že je u nás Ahmadínežád vykreslován jako pomatenec a nepřítel), mají ve skutečnosti v sobě více pravdy, než si jsme ochotni připustit.

    Ale jak to vše souvisí s chemtrails? Stáčím rozhovor na podivné dlouhé kondenzační stopy, které někdy nebe zaplní tak, že to není možné přehlédnout. Četl jsem o tom už mnoho, ale napadá mne spousta otázek. Dlouho visící kondenzační stopy existují, ale teorií, které se kolem nich vytvářejí, je hned několik. Které jsou pravdivé a které nikoli? A jak mám - jako laik - rozlišit mezi hodnověrnými informacemi, nesmysly, ale často třeba i záměrně vypouštěnými dezinformacemi? Navíc jsem z vlastního přemýšlení o tématu dospěl k řadě nezodpovězených otázek, kdy zmíněné vysvětlující teorie nedávají smysl, nebo si člověk bez zkušeností v letectví jen neumí představit, jak některé procesy probíhají nebo mohou probíhat. Setkání s expertem přes letectví je tak potřebnou korekcí i vodítkem, jak se vyznat v přehršli různých informací, odkazů, laických i odborných textů a fotografií, u kterých nevíte, zda jsou pravdivé nebo třeba počítačově upravené. Během rozhovoru tak leteckého inženýra zahrnu spoustou dotazů, na které trpělivě odpovídá. Začněme popořádku.

    Existují vůbec ´chemtrails´ nebo zkrátka nějaký takový jev, který se pod tímto názvem skrývá? ptám se.

    "Na základě mnoha informací, které vím, chemtrails existují, a to ve dvou základních typech: zaprvé chemtrails způsobené spalinami z motorů a za druhé chemtrails způsobené pomocí rozstřikovacích zařízení umístěných na letadlech," odpovídá s klidem odborník.

    Slovo ´chemtrails´ nemá moc rád, proto raději používá pojem "dlouhodobě trvající kondenzační stopa", nebo "neobvyklá kondenzační stopa", se kterým běžně pracují i odborníci v zahraničí. Pro jednoduchost a pro naši potřebu ale budeme slovo ´chemtrails´ používat i nadále, i když mějme na paměti, že nejde o konspirační teorii, ale o reálnou kondenzační stopu za letounem, byť nezvyklou. Ty běžné totiž mizí v řádech vteřin či minut, ty, o kterých se bavíme, zůstávají na obloze třebas celé hodiny. A to není normální.

    A co vlastně je a co není normální? Zde učiňme malou vsuvku. Když nám meteorologové říkají, že tyto čáry jsou normální, nemluví tak úplně pravdu. Záměrně mlží. Sice správně v termínech svého oboru popíšou, jak běžná kondenzační stopa za letadlem (tzv. contrails) vzniká, matou ale tím, když mezi tuto běžnou stopu (contrails) a stopu, která se na obloze chová více než podivně (chemtrails), dávají rovnítko. Zkrátka jev nezvyklý se snaží zaměnit za jev obyčejný. Zastřít, že se bez našeho vědomí na obloze děje něco nekalého.

    Když si toho lidé povšimli a začali říkat, že dlouho trvající stopy nejsou normální, spustila se celosvětová kampaň, v rámci níž se vysvětluje, že to je naopak zcela běžné. Oficiální místa se v nás snaží vzbudit dojem, že nenormální čáry jsou naopak ty rychle mizející.

    Ihned si při jeho slovech vybavuji příklady podobného balamucení veřejnosti. Arogantní společné tiskové prohlášení několika českých akademických institucí, které jakoukoli debatu o těchto stopách odmítají (psali jsme o něm zde). Nebo svědectví bývalého vládního pilota, nyní žijícího v Austrálii, který mi potvrdil, že se o dlouho trvajících čárách na Západě už učí děti na základní škole v učebnicích, tak aby nikoho o tom nenapadlo pochybovat. Stejně tak najdeme motivy kondenzačních stop v celé řadě komerčních reklam - podprahově nám tak vsugerovávají, že je to součást našeho světa. Možná je, ale nebylo tomu tak vždy. A mediální masáž přichází i v České republice, kdy ČT v předpovědi počasí neopomene upozornit diváky, že podivné čáry, které dnes uvidí na obloze, jsou přece úplně normální. Takže klid... (čtěte: Předpověď počasí na ČT: Čárám na nebi se nedivte)

    Jak tedy poznat, co je a co není normální? Když stopa za letadlem mizí hned vzápětí nebo poměrně rychle, jde o běžnou stopu (contrail). Když se za letadlem (letícím zpravidla ve výšce do deseti kilometrů) táhne po celém obzoru a pak tam vydrží i klidně několik hodin, jde o nepřirozenou stopu, která za svou trvanlivost vděčí chemikáliím, které obsahuje. Odtud ji někteří nazývají ´chemtrail´, chemickou stopou.

    "Když jsou stopy viditelné několik hodin, pak to není samo sebou. Z 80 až 90 procent je jisté, že jde o chemtrails," říká fyzik.

    A poznávacích znamení je více. Když například vidíme několik letadel letět velmi blízko sebe a vytvářet dlouhotrvající stopy, pak je to s velkou pravděpodobností známka toho, že do atmosféry něco rozprašují.

    Když zase pozorujeme husté čáry jen nad jednou oblastí (a tyto stopy vytvářejí jakousi mřížku, protože se navzájem přetínají), tedy není to celorepublikový jev, pak je jasné, že jde o experimentování jen nad určitou oblastí. "Jsou to velmi drahé experimenty a nikdo nemá na to, aby je vykonával plošně," říká inženýr.

    Stejně tak úzké, pravidelně pruhované mraky (viz video z Bratislavy níže), jsou typickou indikací rozprašování chemikálií z letadel.



    MODIFIKOVANÁ PALIVA. MODIFIKOVANÉ STROJE

    Ale zpátky k dvěma základním typům chemtrails. Ty způsobené spalinami z motorů civilních letadel vznikají jednak nedbalostí či neschopností leteckých mechaniků - převážně u nekvalitních leteckých společností - seřídit správně motory letadel při pravidelných servisních prohlídkách. A tedy nedokonalým spalováním běžného leteckého paliva. Za těmito hledejme tedy spíše šlendrián či snahu ušetřit na nesprávném místě.

    Existují ale i úmyslně modifikovaná paliva, která procházejí úpravami zejména v průběhu dopravy od jejich výrobce k odběratelům. Taková paliva jsou doplněna o přídavné jedovaté látky, které "přežijí spalovací proces v motoru či jsou v něm dokonce při tomto spalovacím procesu vytvářeny".

    "U vojenských letadel jsou navíc používány některé typy paliv, například americký JP-8 (NATO kód F-34), u nichž jsou karcinogenní látky rozptylované do ovzduší úmyslně tolerované při jejich standardním (!) používání, neboť mají vyšší odolnost proti vzplanutí při dopravě a skladování," vysvětluje odborník.

    Druhý typ chemtrails jsou stopy způsobené pomocí rozstřikovacích zařízeních umístěných na letadlech. To se týká výhradně vojenských letadel, například tankovacích letadel Boeing KC-135 či KC-10, neboť jakékoliv rozprašovací zařízení, které by bylo tajně namontované, by dříve nebo později neuniklo pozornosti běžných civilních leteckých mechaniků při pravidelných leteckých prohlídkách.

    Generování chemtrails pomocí rozptylovacích zařízení je například výborně prezentováno na videích náhodně natočených posádkami soukromých tryskových letadel. Na tomto videu vidíme upravené tankovací letadlo KC-10, na druhém videu pak upravené civilní dopravní letadlo Boeing 747. Následující screenshoty demonstrují letadlo KC-10 při rozstřikování a po jeho skončení, a letadlo B-747 před začátkem a v průběhů rozstřikování.


    Velké zkušenosti s rozptylování jedovatých látek pomocí letadel a vrtulníků získala americká armáda zejména ve Vietnamu, když rozprašovala nechvalně známou jedovatou látku s názvem Agent Orange. "Pozoruhodný je v tomto ohledu také fakt, že jedovaté látky, které tvořily součást Agent Orange, byly vyráběné společností Monsanto Corporation, která vyrábí geneticky modifikované potraviny, u nichž bylo nezávislými studiemi potvrzeno - a v USA tvrdě mediálně potlačeno - těžké poškozování zdraví lidí i zvířat," dodává inženýr. Ale to už by bylo na jiné téma.

    Expertova slova vyvrací běžné námitky kritiků ´chemtrails´, podle kterých jde o tak velkou konspiraci, že by se nutně musela prozradit. Nemusela. Když je palivo upravené, pilot to nezjistí. A ti, kteří se něčeho dovtípí, raději mlčí. Je krize a piloti se jako každý jiný o svou práci bojí.

    Tím tedy letecký inženýr odpovídá na častý dotaz, zda chemtrails vznikají za použití civilních letů s tajně namontovanými nádržemi (mechanici o nich nevědí, existují totiž dvě úrovně dokumentace - jedna pro běžné mechaniky, druhá, kterou má k dispozici pouze výrobce) nebo speciálně upravených vojenských letadel. Používá se zkrátka obojí. Třeba proto, že jsou místa a situace, kde by stovky takto speciálně upravených vojenských letadel byly k ničemu - například Írán či Pákistán by asi sotva daly souhlas k přeletu západních vojenských letadel nad svým územím, proto se používá běžných komerčních letů a modifikovaného paliva.

    Ptám se také na stíhačky. Ty prý ale k těmto úkolům používány nejsou, jsou příliš drahé. Jedna hodina provozu stíhačky je asi desetkrát dražší, než provoz velkého letadla. Navíc jsou příliš malé, takže by pro tuto činnost nebyly tak efektivní, protože mohou nést jen malé nádrže. Což ale neznamená, že by neznečišťovaly ovzduší, protože stíhačky mají zase pro změnu výjimku na kvalitu paliva.

    Existují materiály o úpravách počasí?
    http://www.matrix-2012.cz/...xistuji-materialy-o-upravach-poasi&catid=77:tajna-technologie&Itemid=94
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    řelety letadel NATO: Desítky až stovky týdně


    Protože mnozí zastánci ´chemtrails´ věří, že podivné stopy nevytvářejí obyčejné letouny (stopy se totiž objevují tam, kde nejsou letecké koridory, často se podivuhodně kříží nebo zatáčí, podobně jako brázdy na poli po kombajnu) a naznačují, že jde zřejmě o projekt probíhající pod pláštíkem NATO a za použití vojenských letadel, redakce se ještě dříve ministerstva obrany tázala na přelety letadel NATO.


    Od té doby, co existuje "Open Skies Treaty" a letadla NATO tak mohou libovolně létat na základě kdysi vládou daného souhlasu, nebylo by totiž nereálné, aby případný tajný projekt probíhal právě pod hlavičkou Severoatlantické aliance.


    Redakce Prvnizpravy.cz tak například zjistila, že týdně se takových přeletů letounů NATO uskuteční desítky až stovky.


    Odpovědí se na ministerstvu opět ujal Jiří Štádl. Pro lepší srozumitelnost přetiskujeme celé otázky redakce spolu s odpověďmi ministerstva.



    Otázka Prvnizpravy.cz (PZ): Disponuje Ministerstvo obrany přesnými údaji, kolik letů letadel NATO nad českým územím probíhá za den?

    Odpověd Ministerstvo obrany (MO:) Trvalé povolení k pohybu letadel NATO nad českým územím bylo vydáno na základě usnesení vlády ČR a Ministerstvo obrany jej má k dispozici. Přesný počet přeletů a jejich aktuální stav jsou nepřetržitě sledovány Střediskem řízení a velení (Control and Reporting Centre – CRC) a informace o těchto přeletech a průjezdech jsou shromažďovány u Odboru vojenské dopravy Velitelství sil podpory (OVD). Evidovány jsou pouze přehledy letů a průjezdů, nikoli okamžitý stav. „Informace o přeletech a průjezdech ozbrojených sil jiných států uskutečněných přes území ČR“ jsou předkládány vládě ČR a Parlamentu ČR a jsou shromažďovány u OVD.



    PZ: Má o těchto letech přehled řízení letového provozu (ŘLP) ?

    MO: Jak již bylo výše uvedeno, přesný počet přeletů a jejich aktuální stav, nepřetržitě sleduje CRC a samozřejmě i Řízení letového provozu (ŘLP).



    PZ: Řídí se tyto lety nějakým plánem, který by byl MO / vládě znám?

    MO: Každý vojenský let musí být předhlášen 48 hodin před uskutečněním na OVD, který verifikuje jeho oprávněnost, a to v souladu s usnesením vlády ČR, viz. bod 1. Informace o předhlášených a verifikovaných letech je předána OVD na CRC. Vlastník / operátor letounu následně podává tzv. letový plán, kde je uvedeno OVD vydané číslo vojenského povolení. Letový plán je pak zveřejněn po pevné telekomunikační síti (Aeronautical Fixed Telecommunication Network – AFTN), ve kterém jsou zahrnuty všechny pozemní kontrolní a řídící střediska letového provozu. Lety NATO se, obdobně jako ostatní (i civilní lety), realizují na základě zmiňovaného plánu, který obsahuje přesné časy a trasu letu (koridory). Výjimku tvoří letouny zařazeny v systému "včasné výstrahy NATO" (AWACS) a lety pro humanitární a záchranné účely, u nichž je lhůta na předhlášení zkrácena. Ostatní opatření se na ně však vztahují obdobně.



    PZ: Existují informace o tom, kdy přesně a v jakém čase a po jaké trase letělo letadlo NATO ten který den. Vláda kdysi dala oficiální souhlas s přelety těchto letadel. Jak konkrétně to v dennodenní praxi probíhá už vláda nesleduje?

    MO: Na lety letounů NATO se každoročně uděluje tzv. trvalé povolení, které je uděleno zmiňovaným usnesením vlády ČR. Tyto lety už v praxi nejsou vládou ČR, vzhledem k jejich množství (desítky až stovky přeletů týdně), aktuálně sledovány. Vláda ČR a obě komory Parlamentu ČR jsou o všech uskutečněných letech informovány zpětně, prostřednictvím „Informace o přeletech a průjezdech ozbrojených sil jiných států uskutečněných přes území ČR“, a to za každé pololetí.


    Každý ať si z odpovědí vezme, co chce. Bez ohledu na ´chemtrails´ je ale jasné, že výskyt přeletů letounů NATO je mnohem masivnější, než by se dalo čekat a že Česká republika má v rámci schvalovacího procesu jen minimální možnost nahlédnout, co se vlastně děje. Politici jsou informováni až zpětně.

    Existují materiály o úpravách počasí?
    http://www.matrix-2012.cz/...xistuji-materialy-o-upravach-poasi&catid=77:tajna-technologie&Itemid=94
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    TILOPA: to vis, ze jo blazniva amerika, a sporadane cesko.
    Skoro mi to prijde, ze pripoustis, ze v americe se dejou ne zcela standartni veci.
    Jsme cleny NATO nebo ne? Kdyz na to prijde americani maji zakladny po celym svete, i kdyz v tom nejedou asi jenom americani.
    Co se tyce vcerejsich fotek, vsimni, ze jsem to nechal bez komentare. Pouze to byla jasna dokumentace jak letadlove stopy vytvareji dlouhotrvajici "mraky". To ted nemuze nikdo poprit.
    Ale vzhledem k tomu, ze ty videa s oblohou z ameriky ci australie zobrazuji stejne jevy ktere se dejou i u nas na obloze, mam silny duvod neverit tomu tvemu "neexistuje" nebo "nevsiml jsem si nic neobvykleho". A protoze u tebe nepredpokladam zly umysl, tak zatim proc sis si niceho nevsiml muzou byt jine vlivy.
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    TILOPA: chlape uz se konecne prober. Skoro to mi to pripada, ze na teorii ovlivnovani mysly skrze ruzny anteny a radary muze byt neco pravda. Pokud by ta moznost byla, asi nejdriv by ji aplikovali na svoje vojaky, pricemz nejvic by byli ovlivneni ti, kteri pracuji v blizkosti takovych zarizeni.

    Chemtrails - Fully Exposed - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=mcZaJEMsSwM
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    Military KC-135 Chemtrail Planes - No Transponders - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=Fj6Vglj664k
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    Dobrý den, pane Slavíku,
    děkujeme Vám za zaslanou zprávu, předáme ji pro inspiraci paní Jílkové do pořadu "Máte slovo".
    S pozdravem a přáním krásného dne

    Anna Ješátková

    ČESKÁ TELEVIZE
    Divácké centrum
    Kavčí hory
    140 70 Praha 4
    Tel.: 261 136 113
    Fax.: 261 014 101
    e-mail:info@ceskatelevize.cz
    Česká televize
    http://www.ceskatelevize.cz


    ------------------- Původní zpráva -------------------
    Od: Slavík, Svatopluk
    Přijato: 2.6.2013 20:21
    Komu: CRM - www; CRMWWW@czech-tv.cz; CRMWWW@czech-tv.cz
    Předmět: Připomínka k pořadu: Máte slovo s M. Jílkovou
    Připomínka k pořadu: Máte slovo s M. Jílkovou
    --------------------------------------------------

    Odesláno: 02.06.2013 20:21:14
    Požaduji odpověď: ne

    Jméno: Svatopluk Slavík
    E-mail: dedaslavik@centrum.cz
    Předmět: Máte odvahu v současné demokracii?

    Máte odvahu odvysílat něco podobného jak to udělala TV Prima 26.9.2009? Byla to reportáž o CHEMTRAILS.
    Dnes je veřejně známo, jak nebezpečné svinstvo a z jakého důvodu nám letadla OSN sypou denně na hlavu. Také se ví o tom, co to dokáže ve spolupráci s HARP.
    Lži ministerstva Živ. prostředí a pánů "vědců" již neplatí. Stačí se podívat na oblohu, ryby, včely a na naše zdraví a víme o čem je řeč. Zadejte si do vyhledávače slovo CHEMTRAILS a HARP. abyste byli v obraze.

    Zdravím, dědek z Moravy
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    11520 Praha-Libus Observations at 00Z 12 Jun 2013
     293.0   9424  -48.1  -55.8     41   0.07    315     14  319.6  319.9  319.6
      279.0   9744  -49.7  -58.8     33   0.05    335     14  321.8  322.0  321.8
      262.0  10155  -51.8  -62.7     26   0.03    330      8  324.6  324.8  324.6
      257.0  10281  -52.4  -63.9     24   0.03    325     12  325.5  325.6  325.5
      253.0  10383  -52.9  -64.9     22   0.02    330     17  326.2  326.3  326.2
      250.0  10460  -52.9  -65.9     19   0.02    330     16  327.3  327.4  327.3
      232.0  10945  -52.0  -77.2      3   0.00    355     17  335.8  335.8  335.8
      231.0  10973  -51.9  -77.9      3   0.00    352     17  336.3  336.3  336.3
      226.0  11115  -52.3  -77.3      3   0.00    338     17  337.8  337.8  337.8
      225.0  11144  -52.0  -77.7      3   0.00    335     17  338.7  338.7  338.7
      219.0  11322  -50.0  -80.3      2   0.00    340     23  344.4  344.4  344.4
      213.0  11504  -47.9  -82.9      1   0.00      6     17  350.4  350.4  350.4
      
      11747 Prostejov Observations at 00Z 12 Jun 2013
       286.0   9593  -49.7  -56.7     44   0.06    291     10  319.5  319.8  319.5
      256.0  10308  -53.9  -61.9     37   0.04    305     16  323.6  323.8  323.6
      250.0  10460  -53.7  -62.7     32   0.03    310     17  326.1  326.2  326.1
      243.0  10645  -52.7  -65.0     21   0.03    320     17  330.3  330.4  330.3
      236.0  10835  -51.6  -67.3     14   0.02    325     10  334.7  334.8  334.7
      226.0  11117  -50.0  -70.8      7   0.01    300     10  341.3  341.3  341.3
      221.0  11263  -49.2  -72.6      5   0.01    320     10  344.7  344.8  344.7
      218.0  11352  -48.7  -73.7      4   0.01    314     10  346.8  346.9  346.8
      202.0  11854  -48.7  -78.1      2   0.00    280     12  354.5  354.5  354.5
      
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    Libus vcera

    dnes


    Liberec vcera

    dnes
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    Circular Chemtrails over Adelaide South Australia 19th March 2013. - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=qiVnAx0WpSs

    Strange chemtrail twin spraying maneuver 9th January 2013 - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=NT1xjMMAnEU
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    neco ze zahranici, timelapse:
    Cirrus Clouds - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?gl=GB&feature=related&hl=en-GB&v=qkyFGMAT-Qc
    CROME
    CROME --- ---
    CONTINUITY: a druha mensina vidi i to co neni
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    JUNIPETRUS: Moc dobrej příspěvek, díky

    Stejně je fascinující, že tohle teoreticky vidíme všichni, ale jen menšina je ochotna uznat, že něco vidí.
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    FEMUR: Nepodceňuj ilumináty. Nedávno se jim podařilo s nasazením vojenských letounů a mnohamilionovými náklady vyvolat slušnou průtrž na dolním Bukovsku, což mělo naneštěstí za následek pouze vytopení chlívku kozy starého Jouzka, který se v tom octujíc hříbky ocitl zcela nevinně.
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---




















    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    Tak pro predstavu o cem mluvim, a pro lidi, kteri se nedivaji na oblohu ani odkazy, i pro ty, kterym pripada nemozne, ze stopy z letadel vytvari mraky mala ilustrace
    CROME
    CROME --- ---
    tak i iluminati musi nekdy obedvat
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    Tak je to zajimave. Po poledni jakoby prestala litat letadla, ve smyslu, ze prestali delat cary.
    Kdyz porovnam hodnoty mereni, tak ty se zas tolik nezmeli. Cim to je?

    University of Wyoming - Radiosonde Data
    http://weather.uwyo.edu/...n=europe&TYPE=TEXT%3ALIST&YEAR=2013&MONTH=06&FROM=1100&TO=1112&STNM=11520
    11520 Praha-Libus Observations at 00Z 11 Jun 2013
    310.0   9030  -44.6  -58.1     21   0.05    255     14  319.4  319.6  319.4
      300.0   9250  -46.5  -58.5     24   0.05    245      8  319.7  319.9  319.7
      296.0   9338  -47.3  -58.3     27   0.05    235      4  319.8  320.0  319.8
      292.0   9428  -48.1  -58.1     30   0.05    215     12  319.9  320.2  319.9
      286.0   9564  -49.3  -57.8     36   0.05    225     16  320.1  320.3  320.1
      284.0   9611  -49.7  -57.7     38   0.06    222     16  320.2  320.4  320.2
      265.0  10057  -53.9  -58.6     56   0.05    190     23  320.4  320.7  320.5
      258.0  10230  -55.5  -58.9     66   0.05    190     27  320.5  320.8  320.5
      255.0  10304  -55.7  -59.9     59   0.05    190     29  321.3  321.5  321.3
      252.0  10379  -55.2  -62.3     41   0.03    190     29  323.1  323.2  323.1
      250.0  10430  -54.9  -63.9     32   0.03    185     29  324.3  324.4  324.3
      247.0  10508  -54.3  -64.0     29   0.03    190     25  326.3  326.5  326.3
      246.0  10534  -54.1  -64.1     28   0.03    192     24  327.0  327.1  327.0
      233.0  10881  -56.0  -68.8     18   0.02    225     12  329.3  329.4  329.3
      228.0  11019  -56.7  -70.7     15   0.01    196      8  330.2  330.3  330.2
      222.0  11191  -54.4  -74.2      7   0.01    160      4  336.3  336.4  336.4
      211.0  11519  -49.9  -80.9      1   0.00    238      7  348.2  348.2  348.2
      202.0  11805  -50.2  -83.7      1   0.00    305     10  352.1  352.1  352.1
      200.0  11870  -50.3  -84.3      1   0.00    300      8  352.9  353.0  352.9



    11520 Praha-Libus Observations at 06Z 11 Jun 2013
     305.0   9140  -45.7  -50.4     59   0.12     15     10  319.3  319.8  319.3
      300.0   9250  -46.5  -51.5     57   0.11     10     12  319.7  320.1  319.7
      261.0  10156  -54.5  -59.5     54   0.05      5     21  320.9  321.1  320.9
      260.0  10181  -54.7  -59.5     55   0.05      5     21  321.0  321.2  321.0
      253.0  10354  -56.1  -59.7     63   0.05     15     19  321.4  321.6  321.5
      251.0  10405  -56.5  -59.8     66   0.05     12     19  321.6  321.8  321.6
      250.0  10430  -56.7  -60.2     64   0.05     10     19  321.6  321.8  321.6
      247.0  10506  -57.3  -61.8     56   0.04      5     19  321.9  322.0  321.9
      244.0  10584  -56.6  -63.6     41   0.03      0     17  324.0  324.2  324.0
      240.0  10689  -55.7  -66.2     26   0.02     20     12  327.0  327.1  327.0
      236.0  10795  -54.7  -68.7     16   0.02     10     11  330.0  330.1  330.0
      223.0  11163  -52.0  -74.1      5   0.01    335     10  339.5  339.5  339.5
      220.0  11250  -51.4  -75.4      4   0.01    350     10  341.8  341.8  341.8
      211.0  11521  -49.5  -79.3      2   0.00    315      2  348.9  348.9  348.9
    JUNIPETRUS
    JUNIPETRUS --- ---
    PATISLAV: never vsemu co slysis
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam