• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MTOChemtrails/Geoinzenyring/Klimaterorismus aneb Jak si objednat slunečný den
    CHRISTOF81
    CHRISTOF81 --- ---
    tohle přece nemůže být náhoda, takhle přesně :o
    bohužel nevím, odkud přesně ta fotka je, a co je pod tím průsečíkem
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    SPECZ: skoro tak zdařilý jako Chemtrail Cowboy...;)
    KUKIDE
    KUKIDE --- ---
    SPECZ: :) kolikátého že je :)
    SPECZ
    SPECZ --- ---
    Tady by se možná pár zájemců o tuhle práci našlo :-)

    Chemtrails Operator Course - Czech Aviation Training Centre
    http://www.catc.cz/other-training/chemtrails-operator-course/
    MTO
    MTO --- ---
    jj asi to tak bude
    KUKIDE
    KUKIDE --- ---
    stín contrailu vzniká vždy když je slunce pod takže klidně ráno a večer je to možný vidět
    MTO
    MTO --- ---
    JOHNYTHEDEVIL: ja sem si pak o tom vecer cetl, ze to muze byt stin. ale ja to videl kolem pul sesty vecer a na slovensku zase kolem 9 rano, to mi je divny...
    JOHNYTHEDEVIL
    JOHNYTHEDEVIL --- ---
    MTO: stin ;)
    MTO
    MTO --- ---
    Žádné jaro, zima se ještě vrátí. Na konci týdne bude sněžit | Domov | Lidovky.cz
    http://www.lidovky.cz/...onci-tydne-bude-snezit-pan-/zpravy-domov.aspx?c=A150309_143459_ln_domov_rof

    vcera sem jel navecer autem a koukam, ze za letadlem cerny trails. si rikam asi spatny spalovani. pak ale koukam a letadlo co leti naproti to samy. vsimnul ste si toho nekdy nekdo? nejake vysvetleni?
    MTO
    MTO --- ---
    Peter Kirby: Chemtrails a história Nového projektu Manhattan | Maat.sk
    http://maat.sk/clanok/154/peter-kirby-chemtrails-a-historia-noveho-projektu-manhattan/
    MTO
    MTO --- ---
    Financují špionážní agentury klimatologický výzkum, protože doufají ve vývoj klimatické zbraně? | 16. 2. 2015 | Britské listy
    http://www.blisty.cz/art/76477.html
    MTO
    MTO --- ---
    Climate researcher says CIA fears hostile nations are triggering floods and droughts | Daily Mail Online
    http://www.dailymail.co.uk/...earcher-says-CIA-fears-hostile-nations-triggering-floods-droughts.html

    - jj za vsechno muzou rusove :-]
    MATT
    MATT --- ---
    Scientists seek international authority on climate geoengineering
    http://phys.org/news/2015-02-scientists-international-authority-climate-geoengineering.html
    KUKIDE
    KUKIDE --- ---
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    a jejich mapu na netu bohužel zatím nemáme, to by byl velice zajímavej projekt ;-)

    jo a bylo pitomý psát ty slova velkýma, omlouvám se za to
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    MATT: :) Jasně že ne, ale myslím si, že POKUD se něco sprejuje, tak to nedělají všechny letadla a pořád, tj. mapa leteckýho provozu jako takovýho ti to neřekne, daleko spíš ti to řekne právě ten pohled vzhůru, na ty charakteristické nemizející čáry.
    MATT
    MATT --- ---
    CONTINUITY: aha, když se kouknu VEN NA OBLOHU, tak uvidim, kolik je nad evropou letadel? no máš pravdu, přes den sedim v tichym údolí a když používaj správnou runway, tak se přistává minimálně každejch 5 minut.
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    MATT: Přijde mi, že víc toho uvidíš, když půjdeš každej den VEN a podíváš se NA OBLOHU, než přes jakejkoliv web :))....v tom je podstata věci.

    Myslím, že tu nikdo netvrdil, že se trailuje každej den.

    Co se mně týče, v místě, kde žiju, jsou jednotlivý "chemtrailový dny", kdy je obloha totál přeškrtaná. Je těžký sledovat jejich frekvenci nějak přesně, to bych se tomu musela systematicky věnovat, což nedělám, a hlavně pořádně vidět je to jen, když je jasno, tj. teď v zimě nic moc....
    Ale určitě to není každej den. A dokonce mi přijde, že od roku cca 2009, odkdy si toho všímám, frekvence klesla. Prostě jednou za xx....vyletěj všichni a je přečáráno (což mimochodem nedává moc smysl z hlediska normálního letovýho provozu, pochybuju, že by v něm byly až takový výkyvy).

    Z letošní zimy mám stejnej dojem jako MTO. Konkrétně teď na podzim, ne a ne přijít zima, pořád letní počasí. Na přelomu listopadu a prosince to vypadalo tak, že teplo-teplo-teplo, pak chemtrailovej den, dva, pak se zatáhlo, ochladilo, začlo pršet....na obloze divná narůžovělá kaše, všude dusivá mlha, takhle několik dní.
    Pak se to rozptýlilo a bylo zase teplo.
    Napadla mě paranoidní teorie (samozřejmě si nedělám nároky na pravdivost), že se zoufale snažili vyvolat zimu, protože kdyby nenastala vůbec a začátkem prosince začlo jaro...respektive rozjelo se jaro, rozkvetly stromy a pak všechno zmrzlo.... byl by už fakt hned akutní průser pro zemědělce atd, kterej by se nedal jen tak ignorovat......

    Po jedněch chemtrailových dnech přišla ta zvláštní kalamita, kdy poprvé v historii české veřejné dopravy zároveň sněžilo a mrzlo, což vmžiku paralyzovalo všechna kolejová vozidla a dostávali jsme se z toho týden. Že by něco jemně "jinak" v tom na první pohled normálním počasí?
    Pak se to teda srovnalo, teda až na těch x jednotlivých dnů s teplotama 10-18C (hlásný trouby z médií do omrzení opakujou, že je to normální, protože v roce 1961 bylo v lednu taky jeden den 12C...blabla...)......
    Poslední dobou, co bylo celkem normálně, jsem si výraznější trail aktivity nevšimla...(ale jak říkám, až tak moc nekoukám....

    :o)
    MATT
    MATT --- ---
    MATT: samozřejmě, pokud to budeš počítat uhlíkovou stopou, tak je lítání nejhorší..
    MATT
    MATT --- ---
    The relationship between aviation activities and ultrafine particulate matter concentrations near a mid-sized airport
    Hsiao-Hsien Hsua, , , Gary Adamkiewicza, E. Andres Housemana, b, Jose Vallarinoa, Steven J. Mellya, Roger L. Waysonc, John D. Spenglera, Jonathan I. Levya, d

    doi:10.1016/j.atmosenv.2011.12.002

    Abstract
    Aircraft contribute to emissions of ultrafine particulate matter (UFP) and other air pollutants, with corresponding impacts on community-level exposures near active airports. However, it is challenging to isolate the contribution of aircraft from local road traffic and other nearby combustion sources. In this study, we used high-resolution monitoring and flight activity data to quantify contributions from landing and take-off operations (LTO) to UFP concentrations. UFP concentrations were monitored with 1-min resolution at four monitoring sites surrounding T.F. Green Airport in Warwick, RI, in three one-week campaigns across different seasons in 2007 and 2008. Along with pollutant monitoring, wind data were collected and runway-specific LTO data were obtained from airport officials. We developed regression models in which wind speed and direction were included as a nonparametric smooth spatial term using thin-plate splines applied to wind velocity vectors and fitted using linear mixed models. To better pinpoint the timing in the LTO cycle most contributing to elevated concentrations, we used regression models with lag terms for flight activity (ranging from 5 min before to 5 min after the departure or arrival). Results suggest positive associations between UFP concentrations and LTO activities, especially for departures when an aircraft moves near or passes a monitoring site. Departures of jet engine aircrafts on a runway proximate to one of the monitors have a maximal impact 1 min prior to take-off, with median absolute contributions during those minutes of 7400 particles cm−3 (range: 1100–70,000 particles cm−3). Across all observations, our models indicate median (95th, 99th percentile) percent contribution for all LTO activities of 9.8% (54%, 72%) and 6.6% (39%, 55%) for the two sites proximate to the airport's principal runway, and 4.7% (24%, 36%) and 1.8% (22%, 31%) for the remaining two sites. Our analysis illustrates the complexity of aviation impacts on local air quality and allows for quantification of the marginal contribution of LTO activity relative to other nearby sources.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam